Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
http://www.hsbrabant.nl/faculteiten/.../frameset.html
En nog wat dingen die mensen bij mij op school hadden gedaan: Reactiesnelheid (en dan allemaal middelen toedienen en kijken wat het effect was) De kwaliteit van Nl. dierentuinen (het moet je wel liggen, maar dan ga je naar 3 dierentuinen toe en bekijk je hoe de hokken zijn en of die aan alle eisen voldoen enzo. Het is als het je boeit erg leuk om te doen denk ik.) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ontopic: waarom ga je niet wat met populatiebiologie doen... populatie vliegjes bijhouden door de tijd en dan met excel er een functie bij laten benaderen en dan een mooie groeicurve daarvan laten tekenen voor langere tijd. lekker makkelijk en je wordt er niet vies van. of anders wat met genetica en vliegjes...of in ieder geval iets met vliegjes...vliegjes zijn liev. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb voor VWO Biologie PWS gemaakt over hepatische encephalopathie. Dus hersenfunctiestoornissen veroorzaakt door leverfunctiestoornissen. Portaal-systemische encephalopathie enzo.
Mocht je iets medisch willen doen, dan help ik graag. PM maar. ![]() Wat praktijk betreft: Door gewoon contact op te nemen met universiteiten en/of ziekenhuizen heb je zo hulp met die onderdelen. Als je blijk geeft van serieuze interesse en motivatie in het onderwerp van je PWS, dat je je PWS dus niet alleen doet omdat het gedaan moet worden maar omdat je meer over dat onderwerp wil leren, zijn zat wetenschappers bereid je te helpen. |
![]() |
||
Citaat:
wat dit met biologie en sk te maken heeft weet ik niet. Wellicht kun je kijken wat het effect van draaing van de aarde heeft op bepaalde organismen of zo... Je kunt inderdaad het best even contact opnemen met een universiteit (of even op het web zoeken; ik weet dat mijn universiteit (UvA) wel iets heeft voor pwsén. En volgens mij Twente ook).
|
hee maatjes
ik ben willie wortel en ik heb een leuk ideetje voor jou schatteke waarom kijk je niet naar hoe een kunsthart in een menselijk lichaam werkt. allemal antigenen shit komt daarbij kijken en ook biologie dus en scheikund prfect voor jou toch meeisssie ok doei en bedank me maar |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Profielwerkstuk...wie weet een onderwerp?? Carlie | 15 | 24-01-2004 11:06 | |
Profielwerkstukideetjes voor Natuurkunde Tha White Eagle | 15 | 13-06-2003 19:03 | |
PROFIELWERKSTUK biologie ideetjes??????? *e* | 12 | 12-06-2003 12:52 | |
gezocht: idee voor profielwerkstuk scheikunde (VWO) Janey | 15 | 08-06-2003 23:01 | |
profielwerkstuk noraly | 11 | 16-03-2002 15:52 | |
Iemand een idee voor een Biologie Profielwerkstuk? Silverwolf | 6 | 03-02-2002 19:55 |