Advertentie | |
|
![]() |
|
Eh, niks?
Vorig jaar ben ik nog een keer met mn moeder op vakantie geweest omdat ze dat nog één keer wilde doen, toen heeft zij de reis en het hotel betaald en hebben we de rest van de kosten gedeeld. Als ik nu met mijn ouders op vakantie zou gaan zou ik het zelf moeten betalen.
|
![]() |
|
![]() |
Ik krijg over het algemeen 200 euro zakgeld mee... En de vakantie zelf reis plus de locatie waar ik zit wordt dan voor mij betaald... De locatie koste afgelopenjaar 750 en kreeg 200 euro mee... om leuke dingen te doen! de vakantie daar koste mij ongeveer 400 euro voor het uitgaan de locatie was all-in....
Gr. |
![]() |
|
In principe niets. Maar als ik het gevoel heb dat ik wat krap zit, is ze wel bereid om of wat voor te schieten of me bijv te betalen voor het uittypen van verslagen of het ordenen van haar administratie.
Als zij weggaan en ik thuisblijf, krijg ik 50 euro per week voor eten en leuke dingen.
|
Verwijderd
|
Euhm, niets.. Of nja, geen vast bedrag ofzo. Vaak op het laatste moment krijg ik 20 euro in mn handen gedrukt, of hoef ik mijn 'maandelijkse' bijdrage niet over te maken.
Hoeveel ik uitgeef hangt af van de lokatie, afgelopen jaren was het Kreta, toen was het maximaal €50,- per dag. |
![]() |
|
Als ik met hen meega, betalen ze alles. Vaak krijg ik ook wel een souvenirtje, maar wil ik meer, dan moet ik het zelf betalen. IJsjes en zo krijg ik vaak ook
![]() Maar als ik alleen zou gaan, of niet, dan krijg ik nul euro. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik met hen meega op vakantie betalen zij alles, tenminste wintersport wel. Maar daar betaalt mijn Oma het huisje in iedergeval al van voor ons. Toen ik vorig jaar naar Milaan ging met een vriendinnetje heb ik 50 / 75 euro mee geloof ik, onder het mom van `eetgeld´ omdat zij anders daar de boodschapjes van had gedaan.
Verder betalen ze dit jaar 125 van de 250 euro voor mijn buitenlandreis naar Wenen met mijn studievereniging. Dit omdat mijn broertje hetzelfde bedrag heeft gekregen voor zijn nieuwe computer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voorgaande jaren betaalde ik ook mijn vakanties zelf maar mn ouders deden dan soms nog een enveloppe met een kaart en geld (voor een uitje ofzo) in mn koffer, wel lief ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
geld Verwijderd | 24 | 03-11-2010 15:58 | |
Werk, Geld & Recht |
maandelijks (zak)Geld voor op kamers cedrikske | 107 | 02-10-2004 09:08 | |
Werk, Geld & Recht |
Eigen bedrijfje rick1000 | 176 | 19-06-2004 19:36 | |
Psychologie |
Problemen met ouders... silverpearl | 11 | 04-08-2003 14:24 | |