Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Werkt het niet moet je er even 220 Volt op zetten.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als je even in je boekje kijkt staat daar een omschrijving hoe je SLI op moet zetten. Mocht je het boekje kwijt zijn, dan kun je dat hier downloaden.
Je ziet dan dat je nog een SLI bridge nodig hebt tussen je kaarten (die moet op de gouden connectoren bovenop je videokaarten). Die zal ofwel bij je moederbord ofwel bij je videokaart gezeten hebben. Ook moet je het kaartje dat tussen je videokaarten zit, op je moederbord (te zien op de laatste foto) even omdraaien, zodat ie op Dual Video Cards staat ipv op Single (waar ie nu op staat, als ik de lay-out van je bord vergelijk met de handleiding). En dan moet je nog een molex aansluiten op je moederbord en die aansluiting zit net boven je videokaart (EZ_PLUG). Wat je allemaal wel niet uit kan vinden door een handleiding te lezen ![]() edit: 0_0 tikfout
Laatst gewijzigd op 01-03-2007 om 18:31. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Als ik die handleiding moet geloven moet er dus per sé een verbinding komen tussen de twee kaarten en moet er nog een of andere rare pin worden aangesloten. Die heb ik niet gezien bij mijn hardware. ![]()
|
Welke rare pin heb je het over? Ik zie alleen het kaartje omdraaien, SLI Bridge en EZ_plug aanlsuiten staan?
Die SLI Bridge moet echt gewoon bij je hardware gezeten hebben. Het gaat dus om zo'n connector. Mocht je die niet hebben zou ik eens gaan vragen bij de winkel waar je je moederbord hebt gekocht. Misschien hebben ze er nog ergens eentje voor je.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[CPU] vraagje All Out Of Love | 28 | 15-02-2006 00:06 |