Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Bekijk resultaten poll: is hampus dood?
ja 1 100.00%
nee 0 0%
misschien 0 0%
een beetje 0 0%
Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2007, 10:17
hampusisdood
hampusisdood is offline
WIFAC verslag

Woensdag 14 maart 2007 gingen we met de halve school naar het grafische bedrijf Wifac.
We moesten er om 10 uur aanwezig zijn en we moesten er zelfstandig zien te komen, hoewel het moeilijk te berijken was met openbaar vervoer als je niet precies wist waar je heen moest.
Het bedrijf bevind zich in Mijdrecht op een industrieterrein.
Ik had op www.9292ov.nl opgezocht hoe ik moest gaan en op “google earth” was te zien hoe ik moest lopen vanaf waar ik uitstapte.
Ik nam vanaf Purmerend de bus 104 naar Amsterdam centraal. In de bus realiseerde ik me dat ik geen strippenkaart had meegenomen en mijn abbonement is maar geldig tot Amsterstation. Ik had geen tijd meer om een strippenkaart te kopen, omdat ik me verslapen had. Ik ging toen maar met de metro vanaf Amstelstation zwartrijden tot Poortwachter Amstelveen. Gelukkig werd er niet gecontrolleerd.
Vanaf Poortwachter nam ik bus 170 naar het busstation van Uithoorn. Ik liet mijn abonnement zien, in de hoop dat de chauffeur hele slechte ogen had, en ik mocht gewoon doorlopen. Vanaf het busstation nam ik bus 142 en ik stapte naast het industriterrein uit. Daar was het nog maar 4 minuten lopen naar Wifac. Ik kwam er precies 10 uur aan en ik kon meteen naar binnen. Binnen kwam ik mijn klasgenoten tegen en we gingen samen even rondkijken. Na ongeveer een half uurtje moesten we naar een presentatie van Apple. In de presentatie werd vertelt waarom Apple zo veel succes heeft met de I-pod en andere producten zoals de Mac. Ook werd vertelt wat ze in de toekomst gaan doen en welke producten daaruit gaan ontstaan.
Oud 22-03-2007, 10:36
Verwijderd
Oud 22-03-2007, 11:29
Verwijderd
Bereiken.
Controleren.
Abonnement.
Industrieterrein.
Verteld (voltooid deelwoord).

En idd:
Oud 22-03-2007, 12:58
JanDeVries