![]() |
||
Citaat:
en ik kom 10 dage later op forum en ik vraag zelfde is dat GOED omdat ik niet kan zoeken ? weet niet of je het was opgevalle maar er staat bovenin een knopje ZOEKEN ![]()
|
![]() |
Goh, wat een gezever over wel of geen slotje.. Jeezz Anyway laat um lekker open en laat iedereen lekker zeggen wat ie doet bij zijn of haar vriend/in.
Maaruehm.. heb op dit moment even geen inspriratie vooriets leuks. Trouwens, er staan zoveel onderwerpen die al geweest zijn en bedenk jij elke dag een leuke topic die nog noooit is geweest?? Nee.. ok dan.. Rosie
||
Citaat:
b) Tis wel enorm lekker, dus als een meisje t leuk vindt om te doen: graag.
|
![]() |
je hoeft hem niet te verwennen met sex ofzo, zonder sex kan je hem ook verwennen.
Ik zwijmel al bij de gedachten van kaarsjes en een romantisch avondje met z'n 2e.....lekker knuffelen, lieve wordjes zeggen, kusjes geven.... sex is wle leuk hoor....maar als t over is...heeft men vaakzoiets van 'oke dat was t dan, laten we gaan slapen' ofzo snappie?
||
![]() |
Citaat:
Das mijn mening erover.. xxxx Rosie
||
Citaat:
Maar ontopic...: Hem verwennen? Nouja, met oren kun je leuke dingen doen (zijn bij veel mensen gevoelig), beetje in z'n nek zoenen..voor de rest heb ik geen idee eigenlijk..
||
Citaat:
Euhm... wat kan je doen. Slagroom!!! ![]() ![]() Hem lekker masseren, echt lang, tot elke vezel in zijn lichaam begint te trillen en hem dan masseren met je mond ofzo (ja overal ![]() ![]() Vrij eens op een andere plek dan normaal? De auto? De douche? Op het aanrecht? Als je weet dat je vriend dit wel zou durven, en je bent ff alleen thuis, dan zal hij wel verrast zijn als je ineens zegt "schat, neem me op de tafel" ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Sexy lingerie, hem heel erg opgeilen wanneer het eigenlijk niet kan, vreemde plekken, nieuwe standjes.
Tsjah zo moeilijk is het toch ook weer niet.
|
Misscien heb je hier iets aan: http://forum.scholieren.com/showthre...ight=verwennen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Paar vraagjes over piemels en jongens niekiepower | 22 | 04-07-2009 12:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 |