Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2002, 10:08
sunflouwer
sunflouwer is offline
dus nu vraag ik me af wat de heren hier lekker vinden behalve dat geruk en gelurk...

bedankt alvast
Oud 09-07-2002, 10:11
CryptapiX
CryptapiX is offline
hier hebbe we elke week een topic over
slotje dus
Oud 09-07-2002, 10:14
sunflouwer
sunflouwer is offline
Citaat:
CryptapiX schreef:
hier hebbe we elke week een topic over
slotje dus
uh sorry hoor, maar ik ben alle berichtjes langs geweest van de afgelopen 10 dagen, en er stond niks bij wat ik kan gebruiken.
Ik kom hier nu eenmaal niet elke dag dus het is een goede vraag waar geen slotje op hoeft.

dank u
Oud 09-07-2002, 10:21
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
sunflouwer schreef:

Ik kom hier nu eenmaal niet elke dag dus het is een goede vraag waar geen slotje op hoeft.

dank u
dus als er ELKE dag hetzelfde word gezegd
en ik kom 10 dage later op forum en ik vraag zelfde is dat GOED omdat ik niet kan zoeken ?

weet niet of je het was opgevalle maar er staat bovenin een knopje ZOEKEN
Oud 09-07-2002, 10:54
Rosie
Rosie is offline
Goh, wat een gezever over wel of geen slotje.. Jeezz Anyway laat um lekker open en laat iedereen lekker zeggen wat ie doet bij zijn of haar vriend/in.
Maaruehm.. heb op dit moment even geen inspriratie vooriets leuks.
Trouwens, er staan zoveel onderwerpen die al geweest zijn en bedenk jij elke dag een leuke topic die nog noooit is geweest?? Nee.. ok dan..

Rosie
Oud 09-07-2002, 10:55
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Deepthroaten .
Oud 10-07-2002, 22:44
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Deepthroaten .
waarom zeuren mannelijke personen daar altijd zo over
Oud 10-07-2002, 23:50
LM
LM is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Deepthroaten .
Humzzz. da ken ik zlef niej?
Oud 11-07-2002, 00:20
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
waarom zeuren mannelijke personen daar altijd zo over
a) Ik zeur er nooit over
b) Tis wel enorm lekker, dus als een meisje t leuk vindt om te doen: graag.
Oud 11-07-2002, 12:21
Field
Field is offline
je hoeft hem niet te verwennen met sex ofzo, zonder sex kan je hem ook verwennen.

Ik zwijmel al bij de gedachten van kaarsjes en een romantisch avondje met z'n 2e.....lekker knuffelen, lieve wordjes zeggen, kusjes geven....

sex is wle leuk hoor....maar als t over is...heeft men vaakzoiets van 'oke dat was t dan, laten we gaan slapen' ofzo

snappie?
Oud 11-07-2002, 13:33
Rosie
Rosie is offline
Citaat:
Field schreef:
je hoeft hem niet te verwennen met sex ofzo, zonder sex kan je hem ook verwennen.

Ik zwijmel al bij de gedachten van kaarsjes en een romantisch avondje met z'n 2e.....lekker knuffelen, lieve wordjes zeggen, kusjes geven....

sex is wle leuk hoor....maar als t over is...heeft men vaakzoiets van 'oke dat was t dan, laten we gaan slapen' ofzo

snappie?
Ben ik het niet mee eens, sex is zo iets intiems. Elke keer als mijn vriend en ik het doen zijn we weer helemaal sja tis gewoon geweldig. Niet dat het in een of onze relatie draait om sex ofzow maar het is iets wat er bij ons bij hoort, wat we allebei erg leuk en lekker vinden en daarna hebben we niet zoiets van.. hmm welterusten zeg maar. Dan kunnen we nog steeds niet van elkaar afblijven..
Das mijn mening erover..

xxxx Rosie
Oud 11-07-2002, 14:14
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
Rosie schreef:

Ben ik het niet mee eens, sex is zo iets intiems. Elke keer als mijn vriend en ik het doen zijn we weer helemaal sja tis gewoon geweldig. Niet dat het in een of onze relatie draait om sex ofzow maar het is iets wat er bij ons bij hoort, wat we allebei erg leuk en lekker vinden en daarna hebben we niet zoiets van.. hmm welterusten zeg maar. Dan kunnen we nog steeds niet van elkaar afblijven..
Dat heb ik ook, na de sex vind ik het altijd zo 'gezellig', dan bestaat de wereld alleen uit ons, zo kunnen we best uren blijven liggen...

Maar ontopic...:
Hem verwennen? Nouja, met oren kun je leuke dingen doen (zijn bij veel mensen gevoelig), beetje in z'n nek zoenen..voor de rest heb ik geen idee eigenlijk..
Oud 11-07-2002, 15:29
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
sunflouwer schreef:
dus nu vraag ik me af wat de heren hier lekker vinden behalve dat geruk en gelurk...

bedankt alvast
Hoelang ben je samen en heb je al veel geexperimenteerd? Want als je enkel nog maar de 'basic' dingen hebt gedaan, kan je beter ff wachten voor je met 'andere' dingen begint. *vind ik*
Euhm... wat kan je doen. Slagroom!!! Is heel leuk...
Hem lekker masseren, echt lang, tot elke vezel in zijn lichaam begint te trillen en hem dan masseren met je mond ofzo (ja overal ). Als mijn vriend DAT bij mij doet, oehla dan...
Vrij eens op een andere plek dan normaal? De auto? De douche? Op het aanrecht? Als je weet dat je vriend dit wel zou durven, en je bent ff alleen thuis, dan zal hij wel verrast zijn als je ineens zegt "schat, neem me op de tafel"
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 18:59
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Sexy lingerie, hem heel erg opgeilen wanneer het eigenlijk niet kan, vreemde plekken, nieuwe standjes.

Tsjah zo moeilijk is het toch ook weer niet.
Oud 11-07-2002, 19:57
mathfreak
mathfreak is offline
Misscien heb je hier iets aan: http://forum.scholieren.com/showthre...ight=verwennen

Regels voor berichten