![]() |
|
![]() |
DOE MEE MET GIDEON!
De zanggroep "Gideon" zoekt nog gemotiveerde zangers met of zonder muziekinstrument! "Gideon" gebruikt een eigen zangbundel, De Gideon's Bundel, hierin zijn veel opwekkingsliederen, maar ook praise te vinden. De zanggroep komt om de week bijeen, op zondagavond vanaf 19.45 uur. Tot 20.00 uur kan er gratis koffie, thee of fris gedronken worden waarna aansluitend 'gezongen' zal worden in de kerk tot 21.00 uur. "Gideon" is te vinden in "De Hoeksteen" aan de Hervormde Kerk in het centrum van Nieuw-Beijerland. Als u of jij interesse heeft of gewoon wat meer wilt weten over "Gideon" kan er contact met mij opgenomen worden. Welkom!! Bart-Jan Baaijens Tel. *knip* of bart-lois@hotmail.com Laatst gewijzigd op 03-03-2007 om 21:08. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als dit niet de bedoeling is, spijt het me. Ik hoor dan graag of het hier ergens anders mogelijk is!? BJ |
![]() |
|
Wat mij betreft staat het goed hier. Dit is ook een "bandleden gezocht" forum
![]() EDIT: Maar telefoonnummers doen we niet, die heb ik er dus even uitgehaald.
Laatst gewijzigd op 03-03-2007 om 21:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
BJ |
Advertentie |
|
![]() |
|
|