Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2007, 14:31
@Moon
@Moon is offline
Stel je kent iemand al zo'n 3 á 4 jaren van internet. Jullie wonen in dezelfde stad maar ongeveer 3 maanden geleden hebben jullie pas voor het eerst met elkaar afgesproken. Je wilde namelijk neit zo snel afspreken. Daarvoor hadden jullie bijna dagelijks contact via msn, soms ook wel vrij sexueel getint. Er volgen een aantal afspraakjes en jullie belanden met elkaar in bed. Je had het idee dat het laatste afspraakje niet helemaal geweldig liep. Hij komt daarna dan ook niet meer online, msn is het enige contactmiddel die je met diegene hebt. Of je zou bij hem thuis moeten langsgaan. Wat doe je?

Ok, ik zit dus in deze situatie. Nu ik dit zo type zie ik ook wel in dat hij niets met me wilt. Overduidelijk. Ok, dat is niet erg, maar wat me wel dwars zit is dat hij gewoon niets meer van zich laat horen. Dat is toch wel jammer aangezien we elkaar toch best wel lang kennen. En als hij het laatste afspraakje inderdaad maar niks vond - terwijl hij bij het afscheid nog wel zei dat hij me wel lekker vind oid - had hij wat mij betreft er gewoon eerlijk in mogen zijn.
Ik zit er nu dus over na te denken om dit in een mailtje te zetten en het naar hem te sturen. Lijkt dit volgens jullie een goed idee, of kan ik toch maar beter laten zoals het nu is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2007, 14:42
Verwijderd
Ik denk inderdaad dat dit niets gaat worden. Een mailtje heeft waarschijnlijk ook geen zin, als hij echt niets wil zal hij ook niet reageren.
maar goed, je hebt weinig te verliezen. Als jij het graag kwijt wil, zou ik hem gewoon mailen. Als je het alleen wil doen zodat hij je terug wil, zou ik nog even goed nadenken of je hem wel echt wil. Klinkt een beetje als 'ik versier een meisje op het internet en praat haar het bed in. jeej gescoord! oké volgende'
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 14:42
Verwijderd
Tjah.. persoonlijk heb ik dan gelijk zoiets van: bel aan, zeg wat ej op je hart hebt, dattie een klootzak is en vergeet em. Meer jongens dan kerken.

Maarja misschien moet de hint (dattie nix van zich laat horen) ook wel genoeg zijn. Houd de eer aan jezelf en zoek zelf gaan contact.

Tis maar net hoe je bent.

Succes drmee!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 14:50
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Ave schreef op 14-03-2007 @ 15:42 :
Klinkt een beetje als 'ik versier een meisje op het internet en praat haar het bed in. jeej gescoord! oké volgende'
Mwa.. dat zal het denk ik ook weer niet zijn, want ik had meerdere keren geweigerd om af te spreken. Hij had dan ook best wel lang moeten wachten. Zoals ik al zei na drie á vier jaar pas spraken we voor het eerst af. Als hij alleen uit was om een chick te scoren op internet dan had hij dat wel sneller kunnen doen met iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 14:52
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 14-03-2007 @ 15:50 :
Mwa.. dat zal het denk ik ook weer niet zijn, want ik had meerdere keren geweigerd om af te spreken. Hij had dan ook best wel lang moeten wachten. Zoals ik al zei na drie á vier jaar pas spraken we voor het eerst af. Als hij alleen uit was om een chick te scoren op internet dan had hij dat wel sneller kunnen doen met iemand anders.
hmja, ik weet het ook niet hoor. Maar het komt wel vaker voor dat het gewoon voor de aandacht en de spanning leuk is om zo'n meisje/jongen in je msnlijst te hebben en dat de spanning er nu af is.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 15:08
Verwijderd
Ik kan me voorstellen hoe je je voelt.. voor jouw gevoel is er toch best een hechte band tussen jullie ontstaan, doordat jullie al zo lang contact hebben via msn. Voor jou was het echt iets speciaals, ook als er een bepaalde spanning was of sexueel getinte gesprekken. Voor hem kan het toch anders zijn geweest, ookal is dat moeilijk om je voor te stellen.. ik kan me dat eigenlijk ook haast niet voorstellen, dat iemand na zo'n tijd ineens niks meer van zich laat horen. Maarja aan de andere kant lees je hier op het forum en hoor je in het dagelijks leven van mensen die jaren een relatie hebben en bij wie het dan zo ongeveer van het ene op het andere moment totaal anders is, er geen contact meer is van 1 kant, etc.

Waar ik dan wel benieuwd naar ben is wat er precies aan de hand was met dat laatste afspraakje. En of jij meer met hem wou dan alleen sex en je toch wat gevoelens voor 'm begon te krijgen.

Sterkte ermee iig
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 15:32
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-03-2007 @ 16:08 :
Waar ik dan wel benieuwd naar ben is wat er precies aan de hand was met dat laatste afspraakje. En of jij meer met hem wou dan alleen sex en je toch wat gevoelens voor 'm begon te krijgen.
Wat er precies gebeurd was houd ik liever voor mezelf. Om in te gaan op de gevoelens, ik begon idd wat gevoelens voor hem te krijgen, maar niet sterk.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 16:53
Drlove
Drlove is offline
je bent duidelijk niet interessant meer. Die gast wilde je gewoon het bed in praten, is gelukt en dat is het.
Oud 14-03-2007, 16:54
igfy
igfy is offline
Misschien werd de grond hem te heet onder de voeten en wilde hij niets meer dan alleen wat casual sex. In dat geval is het ook maar beter dat jullie geen contact meer hebben, want anders ga je misschien nog meer voor hem voelen, terwijl dat niet zijn bedoeling is.

Wel jammer als je eerst zo lang intensief contact hebt gehad....
Oud 14-03-2007, 19:08
juno
juno is offline
Pfff, laat hem in de shit zakken. Aan zo'n type heb je toch niks.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten