Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja als hij toch ook nog op andere manieren laat merken dat hij echt wel om je geeft, dan zou ik me maar niet zo druk maken
![]() Die jongen is echt nog wel gek op jou ![]() Laat het gewoon een tijdje rusten en ontdek zijn maniertjes van jou te laten merken dat hij van je houdt.. ![]()
|
ik begrijp echt niet waar je druk om maakt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Dit probleem klinkt f*cking bekend
![]() Ik ben zelf een jongen (oh ja? ja.), en ik toonde mijn gevoelens ook te weinig. En nu is het uit... Ik denk dat je aan je vriend duidelijk moet maken dat hij meer moet zeggen en laten blijken wat hij voelt... Dat je nu het gevoel krijgt dat je 'gewoon' voor hem bent geworden. Succes ermee, F |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar sprankelende ster, om toch maar even op de inhoud van het topic in te gaan, ik snap het wel een beetje, maar.. Wat gebeurt er precies als jullie samen zijn? Zijn jullie überhaupt wel vaak samen? Is het voor de omgeving wel te merken dat jullie een koppel zijn? Want ik denk dat als een stel bij mekaar is, de twee personen daarin zich dan heel verliefd gaan gedragen. Dat is de hele kern van een relatie: samen verliefd zijn. Merk je dit dan op geen enkele manier?! Ik kan het me haast niet voorstellen. Heeft Dark Voice hier misschien ook nog wat over te vertellen? (Aangezien het haar heel bekend in de oren klonk.)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over relatie Mangler | 24 | 08-12-2016 15:57 | |
Liefde & Relatie |
twijfels heel veel twijfels tartaarsaus | 9 | 25-11-2012 13:51 | |
Psychologie |