Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2002, 20:59
KaNeeL
KaNeeL is offline
Mijn exje was gister ook op een feest waar ik was en hij was echt ff heel eng (of heel lief, tis maar hoe je het bekijkt) Ik was daar met een zwaar leuke gozer aan het praten en R. (=exje) stond daar ook bij, hij had door dat die gozer mij leuk vond en begon echt heel eng tegen hem te doen; 'pas jij goed op d'r? ik doe je wat als je haar kwetst' Dat soort spul... nahjaaaa en z'n huidige vriendin stond ernaast... tsss... k begrijp het echt ff niet... WAAROM???? Is dit normaal? Ik bedoel, ik hou echt nog steeds van hem enzow, maar jah...echt verliefd is het niet meer. En nu dit weer!?

HELP
Oud 30-06-2002, 21:10
Angeles
Angeles is offline
Gewoon ter plekke in duidelijke bewoordingen laten weten dat je je eigen boontjes wel kunt doppen, dat werkt denk ik het beste.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 22:57
Mark
Mark is offline
Jaloersie!

Verder ben ik het met Angeles eens.
Oud 01-07-2002, 11:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hm, dit is niet echt iets waar je je wat van aan moet trekken. ik zou het gewoon weer vergeten als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 16:06
Poepeke
Poepeke is offline
laat hem mor doen.doe gewoon u zin en laat hem mor wa jaloers zijn. ik ken der zo nog
Oud 03-07-2002, 17:38
yvonnaah
yvonnaah is offline
beetje vreemd ofzo... hij heeft toch al een ander?? maar hij zou nog wel bezorgt om je zijn maar wel gek dat hij zo reageert tegen die jongen
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 18:31
Sterrenkijkster
Sterrenkijkster is offline
zeg hem dat je voor jezelf kan zorgen!

het is je ex, hij moet niet meer voor je zorgen.
je moet trouwens zorgen dat je altijd op je eigen benen kan staan in deze wereld
Oud 03-07-2002, 18:37
never mind
never mind is offline
uhpl... hij is gewoon jaloers, niks van aan trekken, negeren sie ut als un compliment
Oud 03-07-2002, 19:06
Spyker
Spyker is offline
Jaloezie kan, maar hoeft zeer zeker niet. 't kan ook sterk afhangen van het soort jongen. Zo kan ik me best wat situaties voorstellen waarin ik hetzelfde zou doen alleen al bij goede vriendinnen, laat staan een ex- vriendin waar ik toch altijd nog wat voor voel.
Oud 04-07-2002, 15:49
Nicebitch
Nicebitch is offline
Ik vin dat wel normaal.

hij geeft dus toch nog om je, en mijn exen zouden ook Zulke dingen zeggen.

ik dnek niet dat die daarvoor jaloers moet zijn, maar Hij geeft nog om je, als gewone vriendin denk ik

KúZzZ á ñí©é Bít©h
Oud 04-07-2002, 16:04
Angeles
Angeles is offline
Nou sorry, maar ik zou het dus absoluut níet op prijs stellen als mijn ex zoiets zou doen. Ik kan mijn eigen boontjes wel doppen, daar heb ik hem niet bij nodig. En ik denk dat zoiets ook niet echt een goede indruk maakt op een nieuwe jongen die je net leert kennen.

Stel, je staat als jongen met een meisje te praten en er komt iemand naar je toe die zegt: "Ik doe je wat als je haar kwetst!" Dan sta je denk ik toch wel even met je mond vol tanden. En je kunt nou eenmaal niet beloven dat je iemand nooit zult kwetsen. Het wordt dan nogal een beladen contact!

Dus nee, mij zou zo'n ex hier geen plezier mee doen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 19:03
KaNeeL
KaNeeL is offline
Citaat:
Angeles schreef:

Stel, je staat als jongen met een meisje te praten en er komt iemand naar je toe die zegt: "Ik doe je wat als je haar kwetst!" Dan sta je denk ik toch wel even met je mond vol tanden.

dat had ik nou ook... en toen ik later over dit alles ging nadenk had ik echt zoiets van.... *WROM!?* ik kan best voor mezelf zorgen!! Maar ja, dan ist te laat!!

leuke & aardige reacties!!

TENK JOE PEPSELS!!

XXX
KaNeeLePeeL
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 19:05
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Je ex is gewoon vet jaloers. Hij geeft volgens mij nog wel wat om je. Het is wel behoorlijk irritant als soiets gebeurd, maar het is wel un teken van Jaloers!!!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:29
KaNeeL
KaNeeL is offline
Citaat:
J-tjuh schreef:
Je ex is gewoon vet jaloers. Hij geeft volgens mij nog wel wat om je. Het is wel behoorlijk irritant als soiets gebeurd, maar het is wel un teken van Jaloers!!!
Oud 11-07-2002, 19:33
Verwijderd
hmz, ik heb het dus uitgemaakt met mn vriend..

en ik zat me dus in te denken hoe het zou zijn als hij een andere vriendin zou krijgen... zou het een leuk meisje zijn zou ik alleen maar blij voor hem zijn, maar ik bedacht dat als ze hem zou kwetsen, oh, ik zou dr echt wat doen!!! En dan kwetsen in de zin van vreemdgaan, hem slecht behandelen etc. Dit gewoon puur omdat ik wel veel om mn vriend geef en het erg vind dat ik hem pijn doe, en dus niet wil dat hem dit nog vaker gebeurd maar dat hij gewoon gelukkig wordt. Wie weet zit het bij jouw vriend ook wel zo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten