Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2007, 17:51
charlieangel
charlieangel is offline
Ik had een vraag. Een vriendin en ik (beiden 17 jaar dan) willen aanstaande zomer 2007 graag eens recreatiewerk doen op een camping, als in een Animatieteam. Gewoon in een camping in Nederland. Wie doet dit ook/heeft dit gedaan? Hoe beviel het? Verdiende het goed? En welke camping heb je gedaan etcetera etcetera. Een andere vriendin zegt dat het wel goed verdiend, maar dat er ook weer héel veel geld af gaat doordat je op de meeste campings zelf voor je eten moet zorgen..
Advertentie
Oud 30-01-2007, 21:10
Ieke
Ieke is offline
x-spekkie-x heeft volgens mij wel iets dergelijks gedaan. Misschien kan je d'r een pmmetje sturen
Oud 30-01-2007, 21:14
Breg
Breg is offline
zoek de organisatie N-Joy eens op, zij zoeken jaarlijks volgens mij best veel mensen om zulk werk op Nederlands campings te doen. Verdiensten zijn volgens mij zo'n 150-200 euro per week, maar weet niet of er dan eten/overnachtingen bij inbegrepen zitten.
Oud 01-02-2007, 12:33
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ja, ik heb animatiewerk gedaan

Zie mijn topic van vorig jaar.

Via www.rcn.nl (-> werken bij RCN -> vacatureoverzicht) kun je je aanmelden
RCN doet alleen maximaal 20 werkdagen. Verdient 27 euro per dag.

Andere organisaties moet je vaak minimaal 21 dagen werken.

Zie ook dit topic op Contact Gezocht.
Oud 01-02-2007, 12:34
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Organisaties:

-TOPrecreatie
-AnimatieCompagnie
-NJOYrecreatie

Dit zijn een soort arbeidsbureau's voor campings. Je krijgt vaak eerst een selectieavond en daarna een trainingsweekend. Pas daarna hoor je of je bent aangenomen.

Bij de bovenste twee ben ik afgewezen op mijn sollicitatie.
Bij NJOY recreatie heb ik de selectieavond doorstaan, maar na het trainingsweekend ben ik afgewezen.
Oud 18-02-2007, 19:55
Alwien
Alwien is offline
Ik heb in de zomer van 2005 voor Njoy Recreatie gewerkt en ben een paar maanden later op een vrij lullige manier ontslagen...

De training/selectie vond ik zelf vrij zwaar en het werken ook. Je moet ertegen kunnen dat je zo ongeveer dag en nacht met het werk bezig bent (omdat je intern zit natuurlijk), je moet behoorlijk sterk in je schoenen staan, áltijd blij zijn en in mijn geval had ik de pech dat het totaal niet klikte met de collega met wie ik moest samenwerken, dat bemoeilijkte het blij zijn nogal.

Volgens mij moet je trouwens voor het meeste recreatiewerk 18 zijn. Verder, het verdient niet heel goed gezien de grote hoeveelheid tijd die je erin steekt. Ik geloof dat ik iets van 162 euro per week verdiende, dat was dan voor 5 á 6 dagen werken (zelf had ik het geluk dat ik op een camping werkte waar het recreatieteam alleen doordeweeks hoefde te werken, wij waren dus het weekend vrij, maar op de meeste campings is dit niet zo)

Eten komt inderdaad voor eigen rekening, plus de reiskosten als je tussendoor nog eens naar huis wilt op je vrije dag (een heen- en een terugreis worden vergoed) Dus voor het geld moet je het zeker niet doen.

Ook nog positieve dingen te melden? Ja, ik werkte in een prachtige omgeving, echt in een bos ergens in Drenthe, de spellen die we in dat bos gedaan hebben, de kampvuren, het meeleeftheater en natuurlijk de kinderen die het meestal geweldig vinden dat je er bent, die je van alles komen vertellen en zo

Ja, tot zover maar even. Als je nog vragen hebt
Oud 03-03-2007, 20:36
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb twee jaar gewerkt bij toprecreatie.
het trainingsweekend was wel lachen maar wel zwaar.
sowieso het werk ook.. je bent 6 dagen in de week veel uren bezig

Regels voor berichten