Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2002, 21:46
DigitalStorm
DigitalStorm is offline
Dit is echt zo gigantisch laag. Ik hou van die broeken, maar ik kan het gewoon simpel weg niet te betalen! Waarom zijn die broeken zo duur!
Oud 06-07-2002, 23:06
S
S is offline
Citaat:
DigitalStorm schreef:
Dit is echt zo gigantisch laag. Ik hou van die broeken, maar ik kan het gewoon simpel weg niet te betalen! Waarom zijn die broeken zo duur!
Sommigen beweren vanwege de hoge kwaliteit, maar ik denk vooral omdat het merkkleding is. Er staat een merkje op. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 02:31
acid-star
acid-star is offline
Punkyfish word alleen maar duur verkocht.. Het is gewoon marktkleding... qua inkoop is het 10 euro per vestje ofzo...
Oud 07-07-2002, 09:38
Verwijderd
Citaat:
S schreef:

Sommigen beweren vanwege de hoge kwaliteit, maar ik denk vooral omdat het merkkleding is. Er staat een merkje op. Klaar.
Zoals met vrijwel alle soorten merkkleding.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 10:16
punkyfish
punkyfish is offline
idd merkkleding, ja. ik vind Punkyfish-broeken trouwens van niet zo'n geweldige kwaliteit... maarja.
Oud 07-07-2002, 10:21
Roxy
Roxy is offline
jah schelen die merken zo veel met een stuka ofzow? ik weet het nie want ik heb eigenlijk alleen maar stuka maar overzeas is oowk nie walgelijk duur 45/50 euro voor een broek vind ik iig normaal... maar jah alto zijn is in heh en die mutsen kopen die broeken toch wel dus kunnen ze ze best wat duurder maken.... en volgens mij is het door de euro ook nog wat omhoog gegaan...
Oud 07-07-2002, 14:19
]{ing
]{ing is offline
valt wel mee naar mijn mening.. het zijn allebei merken
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 14:25
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ken de merken geen van beiden
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 14:32
Verwijderd
de punkyfish vestjes zijn echt supermoowj, *woei* maar 80 euro voor een vessie vinnik tog iets te duur echt jammuh...
idd alleen voor et merkje, en punkyfish heeft wel hele leuke originele kleertjes en kleurencombis vinnik..maja om daar zoveel geld voor te vragen...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 14:48
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
de punkyfish vestjes zijn echt supermoowj, *woei* maar 80 euro voor een vessie vinnik tog iets te duur echt jammuh...
idd alleen voor et merkje, en punkyfish heeft wel hele leuke originele kleertjes en kleurencombis vinnik..maja om daar zoveel geld voor te vragen...
idd... ik heb in Londen (Camden) een soort vestje van Punkyfish gekocht, die was 15 pond, maar ik dacht dat dat zo duur was omdat het nou eenmaal Londen was. later zag ik hem ook in Amsterdam en daar was hij ook iets van 45 gulden dus het lag niet aan Londen. maar 80 euro voor een vestje, wat voor vestje is dat dan? die dingen van Punkyfish zijn over het algemeen wel makkelijk na te maken met die ritsen enzo...
Oud 07-07-2002, 14:57
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
idd... ik heb in Londen (Camden) een soort vestje van Punkyfish gekocht, die was 15 pond, maar ik dacht dat dat zo duur was omdat het nou eenmaal Londen was. later zag ik hem ook in Amsterdam en daar was hij ook iets van 45 gulden dus het lag niet aan Londen. maar 80 euro voor een vestje, wat voor vestje is dat dan? die dingen van Punkyfish zijn over het algemeen wel makkelijk na te maken met die ritsen enzo...
euhmzz nou die verkopen ze in Leiden bij 4play ofzow enne Blue Moon geloof k ook, hele mooie dikke vessies, met verschillende kleurcombi's, bijv paars met roze...
waar hebbie die in a'dam gekocht dan? *gaat morgen toevallig naar a'dam* was dat ook zoown vessie als ik net beschreef? of zoown heel dun vessie van waterlooplein ofzow?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 15:51
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik heb ook een punkyfish vestje ( zwart met 2 rode ritsen ) en die was ook belachelijk duur. Echt jammer, want ze hebben best veel leuke dingetjes
Oud 07-07-2002, 18:16
Blubje
Blubje is offline
gewoon omdat het merk is, daarom
kheb ook een broek van jynx die was ook iets van 70 euro, vond ik achteraf best duur, maar tis wel goeie kwaliteit, tis ook echt van dat hele dikke spijkerstof.
en punkyfish, tja is heel duur, en origineel, er is geen ander merk dat ook zulke dingen heeft dus als mensen zoiets willen hebben zullen ze het van het merk punkyfish moeten kopen, dus betalen ze er dat ook wel voor, en het is gewoon een merk.
maar wat ik zo raar vind is dat bijvoorbeeld stuka een stuk goedkoper is. stuka is meestal 40/45 euro, en bepaalde dingen van overseas ook. terwijl dat toch ook goede merken zijn met een goede kwaliteit. mja...
Oud 07-07-2002, 18:53
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
freakjuh schreef:

euhmzz nou die verkopen ze in Leiden bij 4play ofzow enne Blue Moon geloof k ook, hele mooie dikke vessies, met verschillende kleurcombi's, bijv paars met roze...
waar hebbie die in a'dam gekocht dan? *gaat morgen toevallig naar a'dam* was dat ook zoown vessie als ik net beschreef? of zoown heel dun vessie van waterlooplein ofzow?
ah die met van die lapjes zeg maar? die had ik oowk een keer aangehad en het is een leuk ding maar ik zal um toen oowk wel te duur hebben gevonden...
Oud 07-07-2002, 19:41
yvonnaah
yvonnaah is offline
volgens mij is de kwaliteit van het merk gewoon goed maar je betaald ook veel voor het merk alleen al....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 20:57
Verwijderd
Jynx duur?

Ennuh, dat je van dat soort kleding houd, prima..

Maar geil je op 'merk' ofzo
er zijn nog zat andere merken die dat maken
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 00:25
battlestar
battlestar is offline
jah kwas een keer bij de blue moon in nijmegen en tviel me echt ontzettend tegen, die prijzen. vooral voor die vestjes.
broeken vind ik niet erg als ze duurder zijn

da punkyfish visje is kewl
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 20:15
drama
drama is offline
Citaat:
DigitalStorm schreef:
omdat het kapitalistische kutbroeken zijn.
Oud 16-07-2002, 20:45
Verwijderd
Citaat:
drama schreef:

ik vind ze eigenlijk helemaal niet zo duur
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 22:33
J-roen
J-roen is offline
Citaat:
drama schreef:

en dat punkyfish logo is potdomme nog lelijk ook
maar like, ga eens naar een markt ofzo, zijn veeeel goedkopere ook wijde broeken..
Oud 16-07-2002, 23:13
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
McLaren schreef:

ik vind ze eigenlijk helemaal niet zo duur
NIET DUUR??...niet duuuuur!?

60/70 euro voor een broek...mijne kosten niet meer dan 15 euro.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 23:32
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:

NIET DUUR??...niet duuuuur!?

60/70 euro voor een broek...mijne kosten niet meer dan 15 euro.
euh, vind ik niet zo heel duur nee

en 15,-- voor een broek

waar koop je die dan
mijn goedkoopste is 30,--
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 15:51
Minimaal
Minimaal is offline
Misschien beetje domme vraag maarre...waar vind ik 'die winkels'waar ze punkyfish verkopen?? Want ik heb er 'n heeeel leuk vestje van maar dat heb ik overgenomen van m'n nichtje uit Amsterdam maarre ik woon in maastricht! Weet iemand iets in de beurt??

* helemaal flieft op dat vestje*

-x-

Sashja
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 15:59
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Omdat het zo verschrikkelijk lelijk is dat ze het bijna niet kunnen verkopen en als ze het duur maken geeft het een bepaald aanzien, waardoor mensen het wel gaan kopen. Net als met McGregor.......... lelijk pauper merk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten