Advertentie | |
|
![]() |
|
jah schelen die merken zo veel met een stuka ofzow? ik weet het nie want ik heb eigenlijk alleen maar stuka maar overzeas is oowk nie walgelijk duur 45/50 euro voor een broek vind ik iig normaal... maar jah alto zijn is in heh en die mutsen kopen die broeken toch wel dus kunnen ze ze best wat duurder maken.... en volgens mij is het door de euro ook nog wat omhoog gegaan...
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
waar hebbie die in a'dam gekocht dan? *gaat morgen toevallig naar a'dam* was dat ook zoown vessie als ik net beschreef? of zoown heel dun vessie van waterlooplein ofzow? |
![]() |
|
gewoon omdat het merk is, daarom
kheb ook een broek van jynx die was ook iets van 70 euro, vond ik achteraf best duur, maar tis wel goeie kwaliteit, tis ook echt van dat hele dikke spijkerstof. en punkyfish, tja is heel duur, en origineel, er is geen ander merk dat ook zulke dingen heeft dus als mensen zoiets willen hebben zullen ze het van het merk punkyfish moeten kopen, dus betalen ze er dat ook wel voor, en het is gewoon een merk. maar wat ik zo raar vind is dat bijvoorbeeld stuka een stuk goedkoper is. stuka is meestal 40/45 euro, en bepaalde dingen van overseas ook. terwijl dat toch ook goede merken zijn met een goede kwaliteit. mja...
||
Citaat:
|
Misschien beetje domme vraag maarre...waar vind ik 'die winkels'waar ze punkyfish verkopen?? Want ik heb er 'n heeeel leuk vestje van maar dat heb ik overgenomen van m'n nichtje uit Amsterdam maarre ik woon in maastricht! Weet iemand iets in de beurt??
* helemaal flieft op dat vestje* -x- Sashja |
![]() |
|
|