Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
De SP heeft de meest charismatische leider. Rouvoet komt ook wel sympathiek over als hij het niet over politiek heeft.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij Rutte moet ik altijd denken aan het liedje 'Een respectabel man' van Boudewijn de Groot uit 1964, ken je dat? |
![]() |
||
Citaat:
![]() charisma heeft in mijn gevoel niet alleen te make met een sterke, maar ook met een gekleurde uitstraling. wilders, halsema, rutte, tichelaar, thieme en vast nog veel meer staan wat lager. bos, balkenende, marijnissen, van der vlies, rouvoet lijken mij (persoonlijk) mensen die meer dan de inhoud te brengen hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Een respectabel man Ray Davies / Hans van Hemert / Boudewijn de Groot copyrights: Altona Editions Omdat hij steeds vroeg uit zijn bed komt en om acht uur buiten staat, altijd in dezelfde trein zit, om half zes naar huis toe gaat. Omdat zijn wereld is gebouwd op stiptheid gaat het nooit verkeerd. En hij is o zo braaf en hij is o zo fijn en hij is o zo degelijk en daar mag-ie trots op zijn. Hij wordt zeer gerespecteerd hier in de stad en hij doet braaf wat pa hem heeft geleerd. En zijn moeder gaat vergaderen omdat ze een aandeel heeft geclaimd. Ze drinkt thee met haar accountants terwijl zijn pa het meisje neemt. En behalve naar geld kijkt ze ook naar iedere knappe jonge knaap. En hij is o zo braaf... (etc.) En hij houdt zo van zijn tuintje en hij vindt zijn sigaren het best. En hij is beter dan de rest en zijn zweetlucht ruikt het best. En hij hoopt het geld te krijgen van zijn vader als die sterft. En hij is o zo braaf... Hij gaat altijd naar de beurs want hij heeft certificaten. Hij aanbidt het meisje hiernaast want hij durft niet met haar te praten. Maar zijn moeder weet het beste wat het huwelijk met zich brengt. En hij is o zo braaf... Echt typisch Rutte/VVD! ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ze hebben wel degelijk invloed in de Tweede Kamer. Alleen al vandaag las ik in de krant dat Defensie onderzoek gaat doen naar de enquéte die ze aan militairen en hun partners voorleggen over hun privéleven. Welke partij stelde daar een paar maanden geleden als eerste vragen over? Juist. Overigens wilde GroenLinks niet meedoen aan onderhandelingen, omdat het CDA met ChristenUnie wilde en GL niet zag zitten. Net als Marijnissen had Femke weinig zin om het publiek wekenlang voor de gek te houden met een show die toch nergens op uit zou draaien. Daarbij had ze 'garantie op een volkomen links kabinet' beloofd in de verkiezingscampagne, en ze staat achter haar beloften. |
![]() |
||
Citaat:
Charisma kom je alleen ook nogal eens tegen bij populistische partijen of groeperingen. Charisma kan de aandacht afleiden van de inhoud. Toch zijn er ook een hoop politici die wel wat charismatischer zouden mogen zijn ![]() Misschien associeer ik de SP teveel met populistisch ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
gezellig topic trouwens. [Bakermodus] ik vond bij het elfde uur die muts van het cda pas niet te doen. en agnes kant past best in het volksimago van de sp, ik kom daar uberhaupt maar niet vanaf. heeft iemand eigenlijk een bronnetje van de sociale gelaagdheid (hoe zeg je dat) van pvv-stemmers? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dit is zowat een letterlijke (slechte) vertaling van A well respected man van The Kinks. Niet van Boudewijn de Groot. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Femke Halsema, oppositieleider of toekomstig premier? Joostje | 200 | 31-07-2009 01:22 | |
Geert Wilders presenteert partijprogramma PGWR | 500 | 14-03-2005 18:15 | |
Films, TV & Radio |
De Film 0605 van Theo van Gogh Quincy | 22 | 25-08-2004 09:45 | |
Boekje Bomhoff NN | 14 | 23-12-2002 19:57 |