![]() |
|
![]() |
Nederland krijgt een eigen gamezender, en jij kunt er aan meewerken.
Het bedrijf Your Channels(www.yourchannels.tv) is bezig een eigen 24/7 gamezender op te zetten, en is op zoek naar een gemotiveerde redactie. GTV De zender met project naam Game TV, zal een digitale kabel zender worden die 24/7 alles uitzendt over games en wat daaraan gerelateerd is. Naast games behandelt de zender alles wat de gamer interesseert, dus ook hardware, gadgets etc. Interactiviteit en actualiteit zullen een zeer grote rol spelen in de zender. Waar zijn we naar opzoek We zoeken mensen van top kwaliteit die uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal hebben. Het kunnen omgaan met videobewerkingssoftware en ervaring in een dergelijke positie (game journalistiek) zijn een pré. We zijn zeker niet opzoek naar alleen maar allrounders, ben je een echte Nintendo of Sony expert dan willen we je ook graag ontmoeten. Job description Het maken van content voor de zender, reviews, previews, features etc. Je zult voor een groot deel zelf mogen kiezen wat je wilt behandelen en er is alle ruimte voor creativiteit en eigenzinnigheid. Wat kunnen wij je bieden? Een goede kans om bij de televisie te werken, en ervaring op te doen. Aan het begin van de zender zal je nog niet betaald kunnen krijgen, in een later winstgevend stadium zal dit uiteraard wel gebeuren. Er zullen natuurlijk veel voordelen zitten aan het werken bij een game zender. Voel jij je geroepen en droom je ervan om in de media te werken? Mail dan een motivatie met een voorbeeld review, preview of feature (gewoon in tekst, video mag ook) naar vikash.autar@student.uva.nl. Er zal dan zo snel mogelijk contact met je worden opgenomen. Het spijt me als dit ook een vorm van reclame is (die jullie niet toestaan), deze oproep is echter meer bedoeld om een leuk initiatief te starten en ik hoop dat deze ook zo zal worden gezien. Ik verdien er zelf namelijk niks aan. Laatst gewijzigd op 28-02-2007 om 16:28. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik neem niet aan dat hij fulltime inspanning verwacht ofzo.
||
Citaat:
Bovendien is het ook gewoon leuk om zoiets te doen, en zeker als gamen je hobby is, of je graag op televisie wilt ofzo, is dit een leuke mogelijkheid. Allemaal onder voorwaarde dat het ook allemaal echt waar is en doorgaat enzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou nog wel wat meer willen weten hierover, wordt alles thuis gedaan bijvoorbeeld? Of is er een soort van studio waar je verwacht wordt? Hoeveel uur wordt er verwacht te besteden, aangezien dit voorlopig op vrijwillige basis en mensen er dus of een baan of een studie naast moeten hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben alleen zo bang dat een 24/7 zender een beetje aan het "wat moeten we uit verveling nu NOG MEER gaan laten zien?" syndroom waar discovery ook een beetje aan lijd... 5 keer per uur een dik reclameblok om de tijd maar de vullen enzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
lol @ naiviteit. Stel, je opent een supermarkt. Dan vertel je je personeel toch ook niet 'je krijgt betaald zodra we winst maken' ? investeren kost geld. als ze dat nu niet eens hebben om je te betalen, zullen ze nooit het geld hebben (of het lef) om groot te groeien.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: