Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2007, 06:40
alys
alys is offline
Hoe vreselijk irritant is dat toch als je ex na een ruzie jou negeert maar wel tegen je vriendin zit te lullen op msn. Met de nadruk op lullen want als het nu nog ets zinnig was wat hij had te zeggen. Ze is er zelf niet mee gediend omdat het volgens haar echt gesprekken zijn om te zeveren, en hij niets nuttig heeft te zeggen. Meestal is hij gewoon nieuwsgierig naar mijn nickname of haar nickname. Na de ruzie wou hij ook even met haar praten over onze ruzie, maar is toch teruggekrabbeld toen ze er dieper op in ging. Ik heb zelf contact met zijn vrienden, dus daar op zich zit ik niets mee in. Het is gewoon het feit dat hij dat nu altijd doet als ik zelf online ben op msn. Hij weet dat ze mij alles doorzegt...ik weet niet of het zo is , maar soms lijkt het wel met opzet gedaan.
Ik voel me vaak ambetant erbij, omdat hij tegen mij zelf niets zegt, ook al was de ruzie zijn fout en was hij erg grof terwijl ik het wou uitpraten.. wat n kutgevoel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2007, 06:47
Verwijderd
dus als ik het goed begrijp, wil je ons alleen even zeggen hoe irritant dat wel niet is?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 06:50
Verwijderd
Wat is idd je vraag...?

Misschien moet je dit verhaal aan hem laten lezen? En je vriendin vragen niet met hem in gesprek te gaan op die momenten, als je dat vervelend vindt? Of hem gewoon helemaal laten voor wat ie is (het is je ex, dus dat moet mogelijk zijn).
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 06:57
alys
alys is offline
nee wil dat niet even zeggen, ja eigenlijk wel :-) maar ik wil graag normaal met hem kunnen omga , maar dit helpt dus niet echt. Het probleem is, dat ik na onze ruzi eheb gezegd dat ik niet meer tegen hem zou beginnen praten en dat hij zelf maar moest zien. Maar het lijkt alsof hij daar geen moeite mee heeft, terwijl ik juist wel wil dat het opgelost geraakt of dat we tenminste normaal kunnen doen tegen elkaar...alleen weet ik niet hoe ik dat moet doen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 07:00
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb de titel even veranderd, ik hoop dat dit de lading dekt
Oud 20-03-2007, 07:03
Verwijderd
Citaat:
alys schreef op 20-03-2007 @ 07:57 :
nee wil dat niet even zeggen, ja eigenlijk wel :-) maar ik wil graag normaal met hem kunnen omga , maar dit helpt dus niet echt. Het probleem is, dat ik na onze ruzi eheb gezegd dat ik niet meer tegen hem zou beginnen praten en dat hij zelf maar moest zien. Maar het lijkt alsof hij daar geen moeite mee heeft, terwijl ik juist wel wil dat het opgelost geraakt of dat we tenminste normaal kunnen doen tegen elkaar...alleen weet ik niet hoe ik dat moet doen
iig niet meer dergelijke dingen zeggen, je brengt je zelf er alleen maar in een lastige situatie mee. 'k vind het een beetje kinderachtig en zeker als jij een oplossing wilt, dan zou ik toch maar weer tegen hem gaan praten, anders lost er waarschijnlijk weinig op.

Verder zou ik hem eens vragen of het voor hem mogelijk is om idd normaal tegen elkaar te doen. Zo niet, dan zou ik hem laten voor wat ie is. (Relaties tussen exen worden zelden meer 'normaal' (natuurlijk soms wel).)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 09:38
Methuselah
Methuselah is offline
Klein kindje. (hij, niet jij)

No idea...
Oud 20-03-2007, 11:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Laat het rusten want je gaat dit echt niet oplossen met hem. Meestal gaat dat vanzelf wel weer weg, maar dan moeten jullie elkaar wel met rust laten.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 11:57
luchtballon
luchtballon is offline
ik snap het niet helemaal. Als je met hem wil praten, doe dat dan gewoon, en als je dat niet wil, laat hem dan gewoon lekker zielig zijn.
Oud 20-03-2007, 11:59
Verwijderd
exen zijn er niet om nog mee om te gaan
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 12:20
Al Murphy
Al Murphy is offline
Wat ik vooral niet snap: jij wil met hem praten, dus zeg je dat je zelf geen initiatief zal nemen om te praten, en enkel met hem praat als hij daar zin in heeft, terwijl het hem erg weinig uitmaakt. In mijn beperkte logica werkt het net andersom...

Hoedanook: Verwacht geen normaal/goed/deugddoend gesprek met/van hem op msn. Dat hij wel met je vriendinnen babbelt (op msn??? want dat kan ik niet volgen) is ook al niks om jaloers te zijn. En als je er nogal moeilijk tegen kan dat hij/anderen reageren op je nickname: zet daar dan toch in godsnaam gewoon je naam neer en geen volledige beschrijving van je vermeende mood of the day?

Natuurlijk doet hij dit allemaal met opzet. Ook al blijft het maar bij msn: hij probeert een reactie bij je los te weken. En hoe langer je niet duidelijk tegen hem reageert, hoe harder hij zijn best zal doen om zijn reactie te krijgen. Weet hij veel dat jij ondertussen al misschien met zowat iedereen erover hebt 'gepraat' behalve met hem.
Oud 20-03-2007, 13:49
Dott
Dott is offline
ik denk dat alle exen soms gewoon lastig zijn, geef het tijd..
Oud 22-03-2007, 20:42
Verwijderd
Nou, als je dat vervelend vindt dan vraag je toch aan je vriendin of ze hem wil blocken? Sim-pel.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 16:59
igfy
igfy is offline
Geen contact meer mee houden. Ook aan je vriendin melden dat je nooit meer iets over hem wil horen. Het doet even pijn, maar daarna wordt het vast beter...
Reageren

Regels voor berichten