Erg mooi!!
Omdat het emotionele waarde heeft vind ik het altijd moeilijk commentaar te leveren. Dus hoop niet dat je het negatief opvat.
nr 1:
erg goed: de schaduw, de strepen op de buik, de kleuren en het gebruik van de potloden (ruitjeseffect, je snapt t wel), de voorpoten(hoewel t daardoor wel wat weg heeft van een sprinkhaan)
minder

e snuit, het ziet er naar uit of je m een keer langer hebt gemaakt waardoor t een ratteneus is geworden, dat de voorpoten enkel geel zijn had nog vleugje andere kleur in gekunt.
nr 2:
erg mooi alleen de tepels hadden iets hoger gekund en hmm wat doet die halve citroen daar?? Naja brengt wel wat kleur enzo dus is best leuk. Ook de piemol vind ik koel
nr3:
vind ik niet zo mooi, vooral de letters vind ik niet koel, ik hou niet van letters in tekeningn en bovendien staan ze niet op 'n mooie plek. Verder zie ik nog niet helemaal hoe het in elkaar zit. Dat groen en het vliegende hoofd vind ik wel mooi.
nr 4 :
vind ik het alleraller mooist, prachtig kleurgebruik alleen vind ik het jammer van die blauwe ding en dat gele. Prachtig hoe je ribben, tepels, buik en piemol hebt getekend. Mensen vergeten vaak de pik maar ik vind het hier prachtig bijdragen aan de sfeer.