Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2007, 19:01
BdY
BdY is offline
Hoi,

Ik zit in mijn eindexamenjaar van het havo maar ik weet nog niet welke studie ik moet volgen. Ik weet wel dat ik heel erg graag achter de schermen bij een schouwburg of een theater wil gaan werken, bijvoorbeeld als degene die het programma samenstelt, of de dingen regelt binnen de schouwburg..

Nu was mijn vraag of iemand misschien weet of hier een studie op aan sluit ? Of misschien weet hoe ik er via een omweg kan komen . Ik ga binnenkort langs op een open dag van de HKU om te kijken naar theatre management, maar die opleiding houdt zich voornamelijk bezig met theaterproducties en is dus niet helemaal wat ik zoek.

Dus, kan iemand me helpen? Aangezien ik zo'n beetje nu wel moet weten wat ik moet doen(A)

Thanks!

Groetjes, Yvonne

p.s.: ik heb me net aangemeld, dus als dit topic niet thuishoort hier dan excuses(A)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2007, 19:12
Verwijderd
Het stond bijna goed, het hoort op studiekeuze

Is media and entertainment management niet iets? De HKU heeft volgens mij wel van die opleidingen die daarmee te maken hebben
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 19:21
BdY
BdY is offline
oke sorry

media en entertainment heb ik ook overwogen, houd ik ook nog wel als optie, maar dat richt zich voornamelijk op radio en televisie en het ontwerpen van dingen zoals clips e.d. dus ook niet echt je van het..Soms is het best lastig om precies te weten wat je wilt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten