Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2007, 19:32
Ferrywoman
Ferrywoman is offline
Hallo
ik ben op zoek naar hike spullen ik heb ze nodig voor scouting:
- zelfopblaasbaar slaapmatje (compact)
- grote rugzak met verschillende vakken ongeveer 50 L minstens
- slaapzak compact

hebben jullie deze spullen zet een foto ofzo inclu prijs dan ff bij antwoorden
alvast bedankt
Advertentie
Oud 12-03-2007, 21:14
light fighter
light fighter is offline
matjes zijn heel goed koop bij de perry te krijgen maar die blazen zich zelf niet op maar dat vind ik persoonlijk een nutteloze functie.

Rugzak is kritisch om te kopen omdat het heel persoonlijk is of hij goed zit bij jou.n Weet niet of je het eenmalig gaat gebruiken?

Slaapzak is ook niet zo duur.
Oud 12-03-2007, 21:19
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
matjes zijn erg goedkoop ook te koop bij de xenos. En als je de tas toch maar 1 keer gaat gebruiken kun je die geloof ik ook wel ergens goed koop kopen. Als je het vaker gaat gebruiken moet je echt wel 1 kopen die op jouw rug goed zit. Een slechte tas is funest voor je rug.
Oud 13-03-2007, 11:12
Blubje
Blubje is offline
Bij de Perry Sport hebben ze voor een redelijke prijs kwalitatief goede hike rugzakken. Die van mij gaat ondertussen alweer een jaartje of 5 mee en is nog prima. (die is geloof ik 50 of 55 liter en die was rond de 80 euro denk ik?)
Maar goed, zoals al eerder gezegd, als je van plan bent om de rugzak vaker te gaan gebruiken, kun je beter zelf ff langs de winkel gaan en een nieuwe kopen, omdat je toch wel fwat advies nodig hebt welke bij jouw postuur zou passen. Dat is voor iedereen verschillend en het is erg slecht om met een verkeerde rugzak te gaan lopen als ie ook nog eens flink bepakt is.
Ook matjes en slaapzakken zijn niet zo heel duur bij Perry.
Het blijft natuurlijk altijd veel geld om in één keer uit te geven, maar als je t eenmaal hebt, kun je het jaren blijven gebruiken (voor scouting, als je zelf gaat kamperen, als je gaat logeren, voor festivals etc.) dus het is t geld echt wel waard.
Succes ermee
Oud 13-03-2007, 18:40
Snukkie
Snukkie is offline
Als je nieuwe spullen wilt kopen als scout ben je volgens mij gewoon het goedkoopst uit bij de scoutshop, dus mij lijkt het niet slim om naar perry sport of iets dergelijks te gaan.
En de TS zou daar vast al op zijn gekomen.
Advertentie

Regels voor berichten