Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2007, 13:06
Ivys
Ivys is offline
Hee mensen!

Ik heb hier een site waarbij je kunt zien of je opleiding, die je nu volgt of van plan bent te gaan volgen, erkent is en of de instelling waar je de opleiding volgt/wil gaan volgen, goed staat aangeschreven.

Check:

http://www.keuzegids.org/modules.php...pa=opleidingen
Oud 13-03-2007, 13:42
Balance
Balance is offline
EHh beetje raar hoor. zogenaamd staan er alle opleidingen en als ik dan naar mijn opleiding ga, dan zie ik daar dat ze een differentiatie binnen mijn opleiding hebben gekozen en dat daar commentaar op is.

En als ik dan bekijk wat voor commentaar het precies is, staat er: "Dit is geen zelfstandig erkende bachelor, maar een variant binnen een andere opleiding. Het staat er op de website direct en duidelijk bij."

Dus wat is nou hun punt. Ze geven toe dat ze zelf een fout maken
Oud 13-03-2007, 16:57
Verwijderd
Zo heel veel nuttigs staat er niet bij.. het is gewoon reclame voor die brochures van hun.
Oud 13-03-2007, 18:09
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ivys schreef op 13-03-2007 @ 14:06 :
Hee mensen!

Ik heb hier een site waarbij je kunt zien of je opleiding, die je nu volgt of van plan bent te gaan volgen, erkent is en of de instelling waar je de opleiding volgt/wil gaan volgen, goed staat aangeschreven.

Check:

http://www.keuzegids.org/modules.php...pa=opleidingen
Ik krijg het gevoel dat alleen de bachelor opleidingen erin staan dus dat niet iedereen zijn of haar opleiding kan checken op deze site? Of heb ik dat fout?

Sluit me aan bij de anderen dat het vooral beetje reclame maken is
Oud 13-03-2007, 18:13
Ivys
Ivys is offline
Het is niet mijn bedoeling om reclame te maken. Ik vond het zelf super handig, maar iedereen zijn eigen mening.
Oud 13-03-2007, 18:24
Ivys
Ivys is offline
Oh, ik snap nu dat jullie bedoelen dat keuzegids reclame wil maken , maar het gaat er alleen om dat je kunt zien of je opleiding erkent is. Dat lijkt mij al heel wat om te weten. Misschien willen ze wel reclame maken, maar ik denk niet dat ze zomaar onzin neer zouden zetten.
Het is trouwens inderdaad alleen voor bachelor opleidingen, zou ik dat nog kunnen veranderen in de titel?

Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 18:37.
Oud 13-03-2007, 18:57
Verwijderd
't Gaat nergens over, toch?! Alleen over de namen van de studies. Oeh, Taalwetenschap, dat is wel héél raar, want dat moet natuurlijk eigenlijk Algemene Taalwetenschap zijn! Wat een onzin
Oud 13-03-2007, 19:19
Verwijderd
In Utrecht wordt taalwetenschap consequent als taalwetenschap aangeduid hoor, algemene taalwetenschap is in principe alleen maar een onderdeel van 'de' taalwetenschap, je hebt immers ook nog fonetiek.

Dus ik vind dat niet heel raar.
Oud 13-03-2007, 20:16
Leeghoofd
Leeghoofd is offline
als je bij Utrecht bij leraar omgangskunde kijk, dan staat er leraar gezondheids zorg en welzijn bij.... Zijn toch twee verschillende opleidingen
Oud 13-03-2007, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 13-03-2007 @ 20:19 :
In Utrecht wordt taalwetenschap consequent als taalwetenschap aangeduid hoor, algemene taalwetenschap is in principe alleen maar een onderdeel van 'de' taalwetenschap, je hebt immers ook nog fonetiek.

Dus ik vind dat niet heel raar.
Daarom snap ik niet wat het probleem in Nijmegen is. Maar 't is ook maar een klein detail.

Inhoudelijk gaat het in ieder geval nergens over.
Oud 13-03-2007, 20:47
zoemzoem
zoemzoem is offline
Deze opleiding wordt correct aangeboden.
En nu? Wat moet ik met deze info, afgezien van het feit dat ik natuurlijk dolblij ben dat ik een erkende opleiding doe. (anders krijg je ook geen stufi)
Oud 13-03-2007, 21:01
Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Makaveli schreef op 13-03-2007 @ 21:47 :
En nu? Wat moet ik met deze info, afgezien van het feit dat ik natuurlijk dolblij ben dat ik een erkende opleiding doe. (anders krijg je ook geen stufi)
Oud 14-03-2007, 07:50
Verwijderd
Citaat:
zoemzoem schreef op 13-03-2007 @ 21:47 :
Inderdaad, en omdat er ook geen enkele discussiewaarde in dit topic zit gaat er een slotje op.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten