Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2007, 23:18
Valencia
Valencia is offline
Beste mensen,
Ik moet een enquete houden voor school over de online boekingsgedrag van de consumenten. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie mij zouden kunnen helpen door het in te vullen! Ik heb 20 personen nodig, heb nog maar 2 ingevulde enquetes.
Alvast bedanktttttttttt voor jullie hulp

___________
ENQUÊTE

Door middel van enquêteren willen wij inzicht krijgen in de wensen van de website bezoekers op het gebied van online boeken. Deze enquête bestaat uit 24 anonieme meerkeuze vragen en 1 open vraag. Het invullen zal ongeveer 15 minuten duren. Bij meerkeuzevragen kunt u het antwoord aankruizen dat voor u van toepassing is. Open vragen kunt u in uw eigen woorden beantwoorden.
Voordat u deze enquete invult, vraag ik u de website van Sudtours (sudtours.nl) te bezoeken, dat u nadenkt over een bestemming waar u graag heen zou willen en dat u deze bestemming zoekt op de website. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Geslacht
( ) Man
( ) Vrouw

Wat is uw leeftijd? .....................................




1. Wat is uw eerste indruk over de website van Sudtours?
( ) Goed
( ) Voldoende
( ) Matig
( ) Slecht


2. Hoe beoordeelt u de snelheid van het laden van de website van Sudtours?
( ) Goed
( ) Voldoende
( ) Matig
( ) Slecht


3. Vindt u dat er voldoende informatie is op de Sudtours site om de bezoeker te stimuleren tot boeken?
( ) Ja
( ) Nee
( ) Zo niet, waarom?..................................................


4. Wat vindt u van de toegankelijkheid van de Sudtours website?

Slecht 1 2 3 4 5 Goed


5. Hoe geeft de website van Sudtours de gewenste informatie?

Slecht 1 2 3 4 5 Goed


6. Wat vindt u van alle aanbiedingen die op de website van Sudtours staan?
( ) Goed
( ) Voldoende
( ) Matig
( ) Slecht


7. Als u op Internet een website bezoekt, aan welke kenmerken hecht u dan veel waarde? (drie antwoorden mogelijk)
( ) Aantrekkelijkheid
( ) Kleuren
( ) Veel aanbiedingen
( ) Veel opties en links
( ) Rustig en overzichtelijk
( ) Weinig aanbiedingen
( ) De prijzen moeten duidelijk aangegeven staan
( ) Anders, namelijk….


8. Wat vindt u van de manier waarop de reizen van Sudtours worden aangeboden?
( ) Goed
( ) Voldoende
( ) Matig
( ) Slecht
( ) Anders, namelijk …………………………………….


9. Hoe eenvoudig kan men contact opnemen bij vragen?
( ) Goed
( ) Voldoende
( ) Matig
( ) Slecht


10. Hoe beoordeelt u de leesbaarheid van de website van Sudtours?
( ) Goed
( ) Voldoende
( ) Matig
( ) Slecht


11. Heeft u op de website van Sudtours kunnen vinden wat u zocht?
( ) Ja
( ) Nee
( ) Min of meer


12. Kon u gemakkelijk vinden wat u zocht?
( ) Zeer gemakkelijk
( ) Gemakkelijk
( ) Moeilijk
( ) Zeer moeilijk

13. Hoe beoordeelt u de duidelijkheid van de aangeboden informatie in de website van Sudtours?
( ) Goed
( ) Voldoende
( ) Matig
( ) Slecht


14. Wat vindt u van de volledigheid van de informatie op de website van Sudtours?
( ) Goed
( ) Voldoende
( ) Matig
( ) Slecht


15. Hoe tevreden bent u met de website van Sudtours?

Niet tevreden 1 2 3 4 5 Heel tevreden


16. In hoeverre vindt u het wenselijk om via de website van Sudtours een e-mail te kunnen sturen naar een medewerker van Sudtours?
( ) Zeer onwenselijk
( ) Onwenselijk
( ) Neutraal
( ) Wenselijk
( ) Zeer wenselijk


17. In hoeverre vindt het belangrijk klachten en suggesties in te dienen via de website van Sudtours?

Niet belangrijk 1 2 3 4 5 Heel belangrijk


18. Boekt u uw vakantie liever via...
( ) Internet
( ) Reisbureau
( ) Telefonisch
( ) Brochure
( ) Anders, namelijk .................................................


19. Hoeveel reiswebsites bezoekt u dan voordat u uw vakantie boekt?
( ) Één
( ) Twee
( ) Drie
( ) Vier
( ) Meer dan vier
( ) NVT



20. In hoeverre vindt u het wenselijk om via een reiswebsite informatie te krijgen over het land waar u heen gaat?
( ) Zeer onwenselijk
( ) Onwenselijk
( ) Neutraal
( ) Wenselijk
( ) Zeer wenselijk


21. In hoeverre vindt u het belangrijk een boekingsbevestiging thuis te ontvangen wanneer u online boekt?

Niet belangrijk 1 2 3 4 5 Heel belangrijk


22. Welke betalingsmethode spreekt u het meest aan na boeken via website?
( ) Internet bankieren
( ) Acceptgiro
( ) Credit Card
( ) Anders, namelijk……………………………………
( ) NVT


23. Welke zintuigen worden door u geprikkeld tijdens het bezoeken van de website van Sudtours?
( ) Zien
( ) Horen
( ) Voelen


24. Hoe belangrijk vindt u het afspelen van muziek in een reiswebsite?

Niet belangrijk 1 2 3 4 5 Heel belangrijk


25. Heeft u nog opmerkingen of suggesties over de website van de website van Sudtours of over deze vragenlijst, geef deze dan hieronder weer.
______


Hartelijk dank voor uw medewerking!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2007, 09:49
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Geslacht
( ) Vrouw

Wat is uw leeftijd? 19


1. Wat is uw eerste indruk over de website van Sudtours?
( ) Voldoende


2. Hoe beoordeelt u de snelheid van het laden van de website van Sudtours?
( ) Voldoende


3. Vindt u dat er voldoende informatie is op de Sudtours site om de bezoeker te stimuleren tot boeken?
( ) Ja


4. Wat vindt u van de toegankelijkheid van de Sudtours website?
4


5. Hoe geeft de website van Sudtours de gewenste informatie?
4


6. Wat vindt u van alle aanbiedingen die op de website van Sudtours staan?
( ) Voldoende


7. Als u op Internet een website bezoekt, aan welke kenmerken hecht u dan veel waarde? (drie antwoorden mogelijk)
( ) Aantrekkelijkheid
( ) Rustig en overzichtelijk
( ) De prijzen moeten duidelijk aangegeven staan



8. Wat vindt u van de manier waarop de reizen van Sudtours worden aangeboden?
( ) Voldoende


9. Hoe eenvoudig kan men contact opnemen bij vragen?
( ) Goed

10. Hoe beoordeelt u de leesbaarheid van de website van Sudtours?
( ) Goed


11. Heeft u op de website van Sudtours kunnen vinden wat u zocht?
( ) Ja


12. Kon u gemakkelijk vinden wat u zocht?
( ) Zeer gemakkelijk

13. Hoe beoordeelt u de duidelijkheid van de aangeboden informatie in de website van Sudtours?
( ) Goed


14. Wat vindt u van de volledigheid van de informatie op de website van Sudtours?
( ) Voldoende


15. Hoe tevreden bent u met de website van Sudtours?
4


16. In hoeverre vindt u het wenselijk om via de website van Sudtours een e-mail te kunnen sturen naar een medewerker van Sudtours?
( ) Zeer onwenselijk


17. In hoeverre vindt het belangrijk klachten en suggesties in te dienen via de website van Sudtours?
5


18. Boekt u uw vakantie liever via...
( ) Internet


19. Hoeveel reiswebsites bezoekt u dan voordat u uw vakantie boekt?
( ) Vier


20. In hoeverre vindt u het wenselijk om via een reiswebsite informatie te krijgen over het land waar u heen gaat?
( ) Zeer wenselijk


21. In hoeverre vindt u het belangrijk een boekingsbevestiging thuis te ontvangen wanneer u online boekt?
5

22. Welke betalingsmethode spreekt u het meest aan na boeken via website?
( ) Internet bankieren

23. Welke zintuigen worden door u geprikkeld tijdens het bezoeken van de website van Sudtours?
( ) Zien

24. Hoe belangrijk vindt u het afspelen van muziek in een reiswebsite?
1

25. Heeft u nog opmerkingen of suggesties over de website van de website van Sudtours of over deze vragenlijst, geef deze dan hieronder weer.
Neen.
______


Hartelijk dank voor uw medewerking!
Graag gedaan.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 18:48
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Geslacht
( ) Vrouw

Wat is uw leeftijd?
19


1. Wat is uw eerste indruk over de website van Sudtours?
( ) Voldoende

2. Hoe beoordeelt u de snelheid van het laden van de website van Sudtours?
( ) Matig

3. Vindt u dat er voldoende informatie is op de Sudtours site om de bezoeker te stimuleren tot boeken?
( ) Ja


4. Wat vindt u van de toegankelijkheid van de Sudtours website?

Slecht 1 2 3 4 5 Goed


5. Hoe geeft de website van Sudtours de gewenste informatie?

Slecht 1 2 3 4 5 Goed


6. Wat vindt u van alle aanbiedingen die op de website van Sudtours staan?
( ) Voldoende

7. Als u op Internet een website bezoekt, aan welke kenmerken hecht u dan veel waarde? (drie antwoorden mogelijk)
( ) Anders, namelijk….
- eerste indruk
- duidelijke navigatie
- snelheid van het laden van de pagina's

8. Wat vindt u van de manier waarop de reizen van Sudtours worden aangeboden?
( ) Goed

9. Hoe eenvoudig kan men contact opnemen bij vragen?
( ) Matig

10. Hoe beoordeelt u de leesbaarheid van de website van Sudtours?
( ) Goed


11. Heeft u op de website van Sudtours kunnen vinden wat u zocht?
( ) Ja

12. Kon u gemakkelijk vinden wat u zocht?
( ) Gemakkelijk


13. Hoe beoordeelt u de duidelijkheid van de aangeboden informatie in de website van Sudtours?
( ) Voldoende


14. Wat vindt u van de volledigheid van de informatie op de website van Sudtours?
( ) Voldoende



15. Hoe tevreden bent u met de website van Sudtours?

Niet tevreden 1 2 3 4 5 Heel tevreden


16. In hoeverre vindt u het wenselijk om via de website van Sudtours een e-mail te kunnen sturen naar een medewerker van Sudtours?
( ) Zeer wenselijk


17. In hoeverre vindt het belangrijk klachten en suggesties in te dienen via de website van Sudtours?

Niet belangrijk 1 2 3 4 5 Heel belangrijk


18. Boekt u uw vakantie liever via...
( ) Internet
( ) Reisbureau


19. Hoeveel reiswebsites bezoekt u dan voordat u uw vakantie boekt?
( ) Meer dan vier

20. In hoeverre vindt u het wenselijk om via een reiswebsite informatie te krijgen over het land waar u heen gaat?
( ) Zeer wenselijk


21. In hoeverre vindt u het belangrijk een boekingsbevestiging thuis te ontvangen wanneer u online boekt?

Niet belangrijk 1 2 3 4 5 Heel belangrijk


22. Welke betalingsmethode spreekt u het meest aan na boeken via website?
( ) Acceptgiro


23. Welke zintuigen worden door u geprikkeld tijdens het bezoeken van de website van Sudtours?
( ) Zien



24. Hoe belangrijk vindt u het afspelen van muziek in een reiswebsite?

Niet belangrijk 1 2 3 4 5 Heel belangrijk


25. Heeft u nog opmerkingen of suggesties over de website van de website van Sudtours of over deze vragenlijst, geef deze dan hieronder weer.
______


Hartelijk dank voor uw medewerking!
__________________
Everybody makes mistakes!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 20:24
Valencia
Valencia is offline
heel erg bedankt!!

willen nog 5 mensen de enquete invullen want dan heb ik het af

alvast heel erg bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.