![]() |
|
hier kun je m downloaden
I see dead people Okrie ik zet me middelvinger op voor die kut agent en je zonder dii zonder die klerne ook een echte vent je was zeker weg gerent als je geen agent was vroeger was je cker de supernurd van de klas blijf uit me buurt jij blauwe flikker vraag niks aan mij ik ben geen verklikker wat ik niet heb gedaan,, deed ik niet met andere aan mijn verklaring kan je niks veranderen je maakt me niet bang om me vast te zetten binnen 3 dagen weg wat ik in de wetten maak kortemetten die mij verraad maar dii mannen in het blauw dat is wat ik haat Zwaailichten aan rood licht en blauw arrestatieteam komt voor jou Je weet elke moment kunnen ze komen Nachtmerries over die blauwe demonen Zwaailichten aan rood licht en blauw arrestatieteam komt voor jou Je weet elke moment kunnen ze komen Nachtmerries over die blauwe demonen Voor waddelijk proeftijd zit ik uit me strafblad wie ben ik gesubbled als een echte straat rat kom in de stad vroeger fucked up junior agent kijk niet zo stoer op weet waar je aan begint met je mieterige kop wat ben je van plan als ik kom met me klok pis op je kop ik heb geen genade liefs pomp ik jou nu weg van de aarde jullie zijn voor mij dead people in de kliko weg rotten tot op het bot elke keer als ik jullie zie denk ik zo verrot mannen mannen mannen mannen mannen in het blauw skotoe komt voor jou hejajaja okrie mannen mannen mannen mannen mannen in het blauw skotoe komt voor jou I see dead people ze komen eerst naar mij want ik heb een kleur gezeur van die kut rechercheur terwijl die andere jonges het hebben gedaan waarom moeten jullie bij mij kome staan 3 keer fauillere voordat ik in de auto stap ik kan amper zitten handboeien zitten strak geen grap cker geen lekker gevoel als ik vrij kom ga ik weer richting me doel wat ik bedoel collecteren en spenderen van elke fouten val zal ik moete leren harder proberen en gewoon doen want de poltiie zit in de weg van me poen okrie okrie aiai okrie okrie aiai Zwaailicht aan rood licht en blauw arrestatieteam komt voor jou Je weet elke moment kunnen ze komen Nachtmerries over die blauwe demonen Zwaailicht aan rood licht en blauw arrestatieteam komt voor jou Je weet elke moment kunnen ze komen Nachtmerries over die blauwe demonen
|
![]() |
||
Citaat:
stont op zijn die site in de link verborgen zit
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: