![]() |
|
Op BBC draait al een hele tijd het programma Dragon's Den, wat ik zelf erg graag kijk. Een uurtje geleden zag ik toevallig dat het nu ook op Nederland 3 kwam (KRO), volgens mij was het de eerste keer.
Voor de mensen die het niet kennen: "In KRO's Dragons' Den hebben de kandidaten een briljant idee voor bijvoorbeeld een nieuw product, bedrijf of dienst. Zij dromen ervan dit te verwezenlijken, maar kunnen niet starten omdat ze het geld niet hebben om te investeren in deze droom. De kandidaten, pitchers, krijgen eenmalig de kans om hun droom zo goed mogelijk te presenteren aan de vijf succesvolle investeerders, de dragons. Lukt het de beginnende ondernemer een dragon te overtuigen dan kan deze in ruil voor de investering een deelneming in de nieuwe onderneming verkrijgen. Over deze investering zal door beide kanten scherp onderhandeld worden om uiteindelijk tot een overeenkomst te komen: de pitchers willen zoveel mogelijk zelf de baas blijven over hun idee, de dragons willen er zoveel mogelijk aan verdienen." Bron Het wordt gepresenteerd door Jort Kelder die ik maar dom over vind komen, ook al is hij hoofdredacteur van Quote en wat niet. Het programma zelf vind ik redelijk. Op BBC is de qualiteit van zowel het programma, de pitchers en hun plannen, de dragons en de presentator en presentatie simpelweg veel beter. Maar BBC is sowieso beter ![]() Wat vinden jullie ervan?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 50 Fantôme | 500 | 20-08-2008 20:11 | |
Films, TV & Radio |
Plaats hier je DVD profilers, lijstjes, fotos etc. DanielC | 13 | 29-09-2005 10:18 | |
Films, TV & Radio |
Welke DVD's heb jij allemaal? Muzzle | 62 | 16-06-2005 09:38 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Films, TV & Radio |
Welke films heb jij thuis op DVD? Talon | 97 | 18-11-2003 20:21 |