Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
IB-groep gaat er wel vanuit dat je ouders een bijdrage leveren. Een deel 'krijg' je van IB-groep, een deel draag je zelf bij en een deel dragen je ouders bij. Als je ouders dat per se niet willen kun je dat regelen bij IB-groep, zie hier: http://www.ib-groep.nl/particulier/I..._je_ouders.asp
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is niet zo snel. Mijn ouders betaalden ook niet bij (of een klein beetje misschien), omdat ze het geld gewoonweg niet hadden. Dus ik had aangevraagd of ik misschien een aanvullende beurs daarvoor kon krijgen, maar toen moest ik allemaal papieren in laten vullen door maatschappelijk werkers en dat soort dingen. Is niet zo makkelijk dus. Verder hoort dit in het stufi-topic.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Ouder gescheiden + ik word 18 = gezooi over geld DmCraanen | 22 | 12-11-2009 09:53 | |
Algemene schoolzaken |
Arrest 13 mrt 1987 synclinorium | 6 | 07-11-2005 17:14 | |
Werk, Geld & Recht |
ibgroep-onduidelijkheid. Otis | 13 | 21-07-2005 12:56 | |
Werk, Geld & Recht |
studenten: wat is de bijdrage van je ouders? Chloe Siere | 61 | 06-12-2003 12:49 | |
Werk, Geld & Recht |
Tweeverdieners Nona Star | 25 | 30-11-2003 02:03 | |
Algemene schoolzaken |
oproep voor alle mensen met STUDIEFINANCIERING, please help me!!! CharlieMe | 17 | 29-12-2001 21:38 |