Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2007, 12:10
Maussen
Maussen is offline
Hey iedereen,

Ik ben homo en ik zit in de vierde klas, dat is wel cool allemaal enzo maar ik vind een jongen uit de eerste leuk. Ik was eerst op zijn oudere broer maar die haat me nu (omdat ik hem dus leuk vond ). We hebben dus zeg maar een geheime vriendschap, maar nu vind ik hem nog leuk ook. Ik heb echt geen idee wat ik moet doen, ik word er echt gek van!
Kan iemand me helpen misschien? = \

Greetz,
Moi

P.S: Uhm.. als dit het foute forum is zeg het dan even..

Laatst gewijzigd op 08-03-2007 om 16:51.
Advertentie
Oud 08-03-2007, 12:31
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het is in elk geval het goede forum.

Ik snap niet zo goed wat er cool aan de vierde klas is, ik persoonlijk vond het vreselijk

En wat je moet doen... Tsja, iemand in de eerste is jong. Ik persoonlijk vind dat mensen die in de eerste zitten sowieso te jong zijn voor relaties, al kan dat per persoon verschillen. En als het dan ook nog een relatie is met iemand van hetzelfde geslacht, wordt het al helemaal lastig. Wat je dus moet doen, is je geen illusies maken. Een vriendschap is oké, maar laat het daarbij. Je zegt dat je hem leuk vind, dat is niet hetzelfde als verliefd zijn. Als je iemand leuk vindt, kan je het in toom houden en het proberen een beetje te negeren. Succes
Oud 08-03-2007, 13:04
Fayette
Citaat:
Vogelvrij schreef op 08-03-2007 @ 13:31 :
Het is in elk geval het goede forum.

Ik snap niet zo goed wat er cool aan de vierde klas is, ik persoonlijk vond het vreselijk

En wat je moet doen... Tsja, iemand in de eerste is jong. Ik persoonlijk vind dat mensen die in de eerste zitten sowieso te jong zijn voor relaties, al kan dat per persoon verschillen. En als het dan ook nog een relatie is met iemand van hetzelfde geslacht, wordt het al helemaal lastig. Wat je dus moet doen, is je geen illusies maken. Een vriendschap is oké, maar laat het daarbij. Je zegt dat je hem leuk vind, dat is niet hetzelfde als verliefd zijn. Als je iemand leuk vindt, kan je het in toom houden en het proberen een beetje te negeren. Succes
Hij bedoelt vermoed ik met 'cool' dat het allemaal wel goed gaat op school en in de klas waarin hij nu zit.

Persoonlijk vind ik echt niet dat je te jong bent om een relatie aan te gaan in de eerste klas! Je bent dan 12, 13 jaar? Je zal potverdorie maar stapelverliefd worden en het is wederzijds!
Wel ben ik van mening dat je het een kwetsbare groep is (ik denk dat je dat ook bedoelt Vogelvrij?). Ze zijn nog erg jong en zoekende (een jongen uit de eerste klas kan echt nog niet voor de volle 100% zeggen dat hij zich homoseksueel voelt bijvoorbeeld) en volgens mij ben je dat in zekere mate ook nog als je in de vierde klas zit, maar vooruit.
Ik zou me als ik jou was dus ook geen illusies maken en het voorlopig maar even zo aankijken. Besef dat het gewoon een moeilijke situatie is en kijk ondertussen lekker rond als je uitgaat enzo! Je bent zelf ook nog hartstikke jong en je maakt nog van alles mee!

(ik moet zeggen dat ik het 'haat-oudere-broer-verhaal' niet helemaal snap en maar vaag vind...)
Oud 08-03-2007, 13:11
Bloem
Bloem is offline
Fayette, kan iemand die in de 1e zit wel zeker weten hetero te zijn?
Oud 08-03-2007, 13:26
Fayette
Citaat:
Bloem schreef op 08-03-2007 @ 14:11 :
Fayette, kan iemand die in de 1e zit wel zeker weten hetero te zijn?
Dat heb ik toch ook nergens beweerd?! Er staat zelfs duidelijk achter 'bijvoorbeeld'.
Ik bedoel te zeggen dat tieners sowieso een kwetsbare groep zijn omdat ze zichzelf nog maar amper kennen.
Oud 08-03-2007, 14:01
Bloem
Bloem is offline
Dat beweer je nergens, daarom vraag ik het Omdat volgens mij niemand zal zeggen dat pubers niet voor 100% zeker kunnen weten dat ze hetero zijn, maar dat pubers met homoseksuele gevoelens eerst maar eens ouder moeten worden voordat ze dat kunnen weten. Nou ja, andere discussie.
Oud 08-03-2007, 14:56
Verwijderd
Ik sluit me bij Fayette aan.
Oud 08-03-2007, 16:32
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Maussen schreef op 08-03-2007 @ 13:10 :
Hey iedereen,

Ik ben homo en ik zit in de vierde klas, dat is wel cool allemaal enzo maar ik vind een jongen uit de eerste leuk. Ik was eerst op zijn oudere borer maar die haat me nu (omdat ik hem dus leuk vond ). We hebben dus zeg maar een geheime vriendschap, maar nu vind ik hem nog leuk ook. Ik heb echt geen idee wat ik moet doen, ik wordt er echt gek van!
Kan iemand me helpen misschien? = \

Greetz,
Moi

P.S: Uhm.. als dit het foute forum is zeg het dan even..
1e klassers zijn opzich heel jong, hoe groot schat je de kans dat hij jou leuk vind?
Als je denkt dat het wederzijds is, moet je er gewoon voor gaan vind ik! ! Hoewel leeftijdsverschil soms heel groot kan zijn..

kinderen van 11 zijn heel anders dan mensen van 15 (het feit dat ik kinderen en mensen typ zegt al wat) maar dat verschilt idd gewoon per persoon

Waarom is die vriendschap geheim?
Oud 08-03-2007, 16:32
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 08-03-2007 @ 15:56 :
Ik bij Bloem
Oud 08-03-2007, 16:33
Bongalientje
Bongalientje is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Secret Agent schreef op 08-03-2007 @ 15:56 :

Citaat:
Zut Alors! schreef op 08-03-2007 @ 17:32 :
Ik bij Bloem
ik bij mij :$
Oud 08-03-2007, 16:46
Maussen
Maussen is offline
Citaat:
Fayette schreef op 08-03-2007 @ 14:04 :
Hij bedoelt vermoed ik met 'cool' dat het allemaal wel goed gaat op school en in de klas waarin hij nu zit.

Persoonlijk vind ik echt niet dat je te jong bent om een relatie aan te gaan in de eerste klas! Je bent dan 12, 13 jaar? Je zal potverdorie maar stapelverliefd worden en het is wederzijds!
Wel ben ik van mening dat je het een kwetsbare groep is (ik denk dat je dat ook bedoelt Vogelvrij?). Ze zijn nog erg jong en zoekende (een jongen uit de eerste klas kan echt nog niet voor de volle 100% zeggen dat hij zich homoseksueel voelt bijvoorbeeld) en volgens mij ben je dat in zekere mate ook nog als je in de vierde klas zit, maar vooruit.
Ik zou me als ik jou was dus ook geen illusies maken en het voorlopig maar even zo aankijken. Besef dat het gewoon een moeilijke situatie is en kijk ondertussen lekker rond als je uitgaat enzo! Je bent zelf ook nog hartstikke jong en je maakt nog van alles mee!

(ik moet zeggen dat ik het 'haat-oudere-broer-verhaal' niet helemaal snap en maar vaag vind...)
Ja ik bedoel ook dat het goed gaat enzo, nee 4e klas is niet cool van, leuk.

Maar dat oudere broer haat dingetje. Nou kijk ik zit al 4 jaar bij zijn broer in de klas. En ik de tweede ging ik met die broer ook om. En toen zat ik in mijn bi-fase en ik was verliefd op hem. Toen vertelde ik hem dat en toen ging hij me dus haten.
En nu vind ik dat jongere broertje van hem dus leuk en ik weet ook nog niet zeker of ik verliefd op hem ben.. = \
Oud 08-03-2007, 16:48
Bloem
Bloem is offline
Dan zou ik gewoon vrienden blijven, niet teveel je gevoel een bepaalde kant op pushen maar gewoon zien wat er gebeurt. Je kunt mensen ook gewoon erg leuk vinden zonder verliefd op ze te zijn.
Oud 08-03-2007, 16:48
Maussen
Maussen is offline
Citaat:
kunst schreef op 08-03-2007 @ 17:32 :
1e klassers zijn opzich heel jong, hoe groot schat je de kans dat hij jou leuk vind?
Als je denkt dat het wederzijds is, moet je er gewoon voor gaan vind ik! ! Hoewel leeftijdsverschil soms heel groot kan zijn..

kinderen van 11 zijn heel anders dan mensen van 15 (het feit dat ik kinderen en mensen typ zegt al wat) maar dat verschilt idd gewoon per persoon

Waarom is die vriendschap geheim?
Onze vriendschap is geheim, omdat zijn oudere broer mij haat omdat ik homo ben, en dus mag die oudere broer niet weten dat ik omga met zijn jongere broertje.. = \
Oud 08-03-2007, 16:49
Maussen
Maussen is offline
Citaat:
Bloem schreef op 08-03-2007 @ 17:48 :
Dan zou ik gewoon vrienden blijven, niet teveel je gevoel een bepaalde kant op pushen maar gewoon zien wat er gebeurt. Je kunt mensen ook gewoon erg leuk vinden zonder verliefd op ze te zijn.
Ja dat snap ik ook wel, alleen ik weet niet.. Hij heeft gewoon zo'n mega schattig koppie en hij is grappig en al die andere dingen enzo, je kent het vast wel.
Oud 08-03-2007, 16:49
Magican
Magican is offline
Citaat:
Maussen schreef op 08-03-2007 @ 13:10 :
Hey iedereen,

ik wordt er echt gek van!
Ik ervoor, ik erachter, je of jij erachter nooit een t.
Oud 08-03-2007, 16:52
Maussen
Maussen is offline
Citaat:
Magican schreef op 08-03-2007 @ 17:49 :
Is goed, bedankt voor het me erop wijzen. ^^
Oud 08-03-2007, 18:26
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zou gewoon vrienden blijven maar verder niets ondernemen
Dat jongere broertje weet waarschijnlijk wel dat je homo bent (vanwege zijn broer) en zal dan zelf wel actie ondernemen als hij jou ook leuk vindt
Oud 08-03-2007, 19:39
Metal
Metal is offline
Citaat:
Magican schreef op 08-03-2007 @ 17:49 :
..
Hoe vaak heb ik jou wel niet op dat spelfouten moeten wijzen. Wank wank.
Oud 08-03-2007, 19:52
Nienna*
Nienna* is offline
No offence, maar ik heb niet het idee dat je verliefd bent op dat broertje of op die andere jongen (broer van broertje).
Wat ik denk, is dat je erkenning zoekt: je bent homo en er zijn nou eenmaal minder (erkende) homo's dan (erkende) hetero's. Omdat je in de vierde klas zit, je bent zestien, zit je in de puberteit en heb je die erkenning juist nodig. Jij bént nou eenmaal een uitzondering. (Persoonlijk heb ik niets tegen mensen die homofiel zijn, of heterofiel, laat dat duidelijk zijn).

Ik denk dat je niet zo bezig moet zijn met het al dan niet homofiel zijn, al dan niet verliefd zijn, bladiebla. Leef gewoon je leven. Je twijfelt of je verliefd bent; simpel: dan ben je het niet.
Blijf gewoon bevriend met broertje maar ga geen dingen zien die er niet zijn.

En als ik het helemaal verkeerd heb, ben je vrij me dat te zeggen .
Oud 08-03-2007, 20:06
Magican
Magican is offline
Citaat:
Metal schreef op 08-03-2007 @ 20:39 :
..
Hoe vaak heb ik jou wel niet op dat spelfouten moeten wijzen. Wank wank.
Drogreden; aanval op de persoon.
Oud 08-03-2007, 22:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Magican schreef op 08-03-2007 @ 21:06 :
Drogreden; aanval op de persoon.
Wat een onzin. Het is geen argument, maar een terechtwijzing, dus van een drogredenatie is geen sprake.

Daarnaast vind ik de verhouding tussen zeik en nuttige posts van jou hier op dit forum een beetje enorm scheef.
Oud 09-03-2007, 13:28
Magican
Magican is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-03-2007 @ 23:52 :
1Wat een onzin. Het is geen argument, maar een terechtwijzing, dus van een drogredenatie is geen sprake.

2Daarnaast vind ik de verhouding tussen zeik en nuttige posts van jou hier op dit forum een beetje enorm scheef.
1Nee, het feit dat ik spelfouten maak heeft niets te maken met mijn terechtwijzing dat de ts spelfouten maakt.

2Dat mag.
Oud 09-03-2007, 13:32
Bloem
Bloem is offline
3 Ga dat lekker per PM bediscussieren.
Oud 09-03-2007, 19:28
Maussen
Maussen is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 08-03-2007 @ 19:26 :
Ik zou gewoon vrienden blijven maar verder niets ondernemen
Dat jongere broertje weet waarschijnlijk wel dat je homo bent (vanwege zijn broer) en zal dan zelf wel actie ondernemen als hij jou ook leuk vindt
Nou ik heb het dat broertje zelf gezegt hoor. Die broer is absoluut NIET van het praten, die is homofoob.
Maar ik probeer ook vrienden te blijven, maar ik volgens mij flink in de pubertijd dus dat is niet altijd even makkelijk. = \
Oud 09-03-2007, 19:31
Maussen
Maussen is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 08-03-2007 @ 20:52 :
No offence, maar ik heb niet het idee dat je verliefd bent op dat broertje of op die andere jongen (broer van broertje).
Wat ik denk, is dat je erkenning zoekt: je bent homo en er zijn nou eenmaal minder (erkende) homo's dan (erkende) hetero's. Omdat je in de vierde klas zit, je bent zestien, zit je in de puberteit en heb je die erkenning juist nodig. Jij bént nou eenmaal een uitzondering. (Persoonlijk heb ik niets tegen mensen die homofiel zijn, of heterofiel, laat dat duidelijk zijn).

Ik denk dat je niet zo bezig moet zijn met het al dan niet homofiel zijn, al dan niet verliefd zijn, bladiebla. Leef gewoon je leven. Je twijfelt of je verliefd bent; simpel: dan ben je het niet.
Blijf gewoon bevriend met broertje maar ga geen dingen zien die er niet zijn.

En als ik het helemaal verkeerd heb, ben je vrij me dat te zeggen .
Ik heb ook nooit gezegt dat ik verliefd ben op het kleine broertje, maar ik ben wel degelijk (zwaar) verliefd geweest op die oudere broer geweest, na zijn groffe afwijzing (negeren en haten) heb ik 1.5 jaar nodig gehad om er een beetje overheen te komen. NU haat ik hem ook, hihi. Ik zoek niet echt erkenning want ik ben niet de enige homo bij ons op school. Er is er eentje en dat is zo'n ''homo'' homo, zo'n verwijfde dus en die zoekt ook absoluut geen erkenning. Ik be wie ik ben en niemand kan dat aan me veranderen. = )
Oud 09-03-2007, 23:01
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Maussen schreef op 09-03-2007 @ 20:31 :
Ik heb ook nooit gezegt dat ik verliefd ben op het kleine broertje, maar ik ben wel degelijk (zwaar) verliefd geweest op die oudere broer geweest, na zijn groffe afwijzing (negeren en haten) heb ik 1.5 jaar nodig gehad om er een beetje overheen te komen. NU haat ik hem ook, hihi. Ik zoek niet echt erkenning want ik ben niet de enige homo bij ons op school. Er is er eentje en dat is zo'n ''homo'' homo, zo'n verwijfde dus en die zoekt ook absoluut geen erkenning. Ik be wie ik ben en niemand kan dat aan me veranderen. = )
ik vraag me af waarom jij je begin post met ik ben homo begint

voor jouw 'probleem' zou dat opzich niet uitmaken
aangezien jij het zegt, is het een deel van het probleem ?

ik ben het met Nienna* eens en denk dat je niet echt verliefd bent maar meer een soort revenge zoekt of erkenning..

het is waarschijnlijk gewoon een leuke lieve en schattige brugger... maar dan ben je niet meteen verliefd?!
ik vind me kleine nichtje ook schattig
Oud 09-03-2007, 23:02
Bloem
Bloem is offline
Het maakt in zoverre uit dat hij ruzie heeft met zijn broer omdat hij verliefd op die broer was, doet er dus wel een beetje toe?
Oud 09-03-2007, 23:04
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Bloem schreef op 10-03-2007 @ 00:02 :
Het maakt in zoverre uit dat hij ruzie heeft met zijn broer omdat hij verliefd op die broer was, doet er dus wel een beetje toe?
het is een bijzaak, je begint niet met bijzaken..
het is onbewust belangerijker dan hij typt..

woow ik let te veel op schrijfstijl en achterliggende gedachten (stomme literatuur verslag van 60 pagina's)
Oud 27-03-2007, 20:47
Maussen
Maussen is offline
Ja het is allemaal al opgelost..
Hij is nu mijn vriendje!
En die broer is nu nog kwader op me..
ik wist niet dat het mogelijk was.
Achja bedankt voor de reacties! (K)
Oud 27-03-2007, 20:48
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Maussen schreef op 27-03-2007 @ 21:47 :
Ja het is allemaal al opgelost..
Hij is nu mijn vriendje!
En die broer is nu nog kwader op me..
ik wist niet dat het mogelijk was.
Achja bedankt voor de reacties! (K)
wau gefeliciteerd
Oud 28-03-2007, 12:25
luchtballon
luchtballon is offline
gefeliciteerd

mag ik vragen of julllie bijvoorbeeld hand in hand door school 'durven' lopen of dat het meer geheim is? puur interesse
Oud 28-03-2007, 13:56
elledc
elledc is offline
Dat verhaal klinkt vrij ongeloofwaardig vind ik, qua schrijfstijl.
Oud 28-03-2007, 15:01
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
elledc schreef op 28-03-2007 @ 14:56 :
Dat verhaal klinkt vrij ongeloofwaardig vind ik, qua schrijfstijl.
het heeft ook allleen hier gepost ongeveer
(10 posts in totaal) Een duidelijk geval van een UC

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 19:39.
Oud 28-03-2007, 18:55
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
kunst schreef op 28-03-2007 @ 16:01 :
I wonder, misschien heeftie geen behoefte aan de andere subfora. ;x
Oud 29-03-2007, 22:04
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 28-03-2007 @ 16:01 :
Wat is een UC?
Oud 29-03-2007, 22:15
Bloem
Bloem is offline
UnderCover en verder gaat er maar een slotje op dit topic want dit zijn onzinnige speculaties.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten