Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2002, 11:40
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ik heb +/- vijf keer de pil -achter elkaar- doorgeslikt. Ik heb nooit last gehad van doorbraakbloedingen, of iets dergelijks.
Maar nu wel, en niet zo'n beetje ook. Al een week bloed ik en het is erg vervelend.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik dacht namelijk dat doorslikken totaal niet gevaarlijk was. ..
Oud 08-08-2002, 11:45
UnUsual
UnUsual is offline
Ligt eraan wat voor pil je gebruikte..
Ik had er eentje om alleen menstruatie stop te zetten, voor 3 keer achter elkaar over te slaan, maar na 2 keer werd ik het toch, en zwaar ook. maar bij die pil bleek dat ook vaak voor te komen bleek achteraf, wat ze me niet hadden verteld.
alas je gewoon de echte anticonceptiepil gebruikt, hoort het niet, tenzij je het wel heel erg lang laat duren, lijkt me
Oud 08-08-2002, 11:50
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
UnUsual schreef:
Ligt eraan wat voor pil je gebruikte..
Ik had er eentje om alleen menstruatie stop te zetten, voor 3 keer achter elkaar over te slaan, maar na 2 keer werd ik het toch, en zwaar ook. maar bij die pil bleek dat ook vaak voor te komen bleek achteraf, wat ze me niet hadden verteld.
alas je gewoon de echte anticonceptiepil gebruikt, hoort het niet, tenzij je het wel heel erg lang laat duren, lijkt me
Ik gebruik Mycrogynon.
Beetje onsmakelijk, maar ik denk dat dat bloed er op een gegeven moment toch uit moet?
Oud 08-08-2002, 12:40
Desp
Desp is offline
Volgens mij mag je hem toch helemaal niet 5 keer achter elkaar doorslikken? Ik dacht dat 3 keer het maximum was...
Oud 08-08-2002, 14:37
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Hmm ik denk echt niet dat het gezond is 5 x doorslikken, ik voel me al hormonaal in de war als ik 1 x doorslik, maar ja ik ben dan ook overdreven gevoelig voor medicijnen (dus ook voorzichtiger), dus ook de pil.
Oud 08-08-2002, 14:46
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Hmm ik denk echt niet dat het gezond is 5 x doorslikken, ik voel me al hormonaal in de war als ik 1 x doorslik, maar ja ik ben dan ook overdreven gevoelig voor medicijnen (dus ook voorzichtiger), dus ook de pil.
Ik juist helemaal niet.

Weet iemand hoe lang doorbraakbloedingen normaal gezien duren?
Oud 08-08-2002, 15:28
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Ik juist helemaal niet.

Weet iemand hoe lang doorbraakbloedingen normaal gezien duren?
mijne duurde net zolang als normaal
Oud 08-08-2002, 15:49
ekki
ekki is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=121185

lijkt me een beter topic voor deze vraag.

Regels voor berichten