![]() |
|
Omdat ik commentaar zit te geven op andere mensen mogen jullie dat nu ook bij mij, weest kritisch.
Ik wilde graag een toegankelijke, maar niet te commerciele housemix maken waar je goede zin van krijgt. (tenzij je alleen van grindcore houdt, dan kun je je humeur beter niet laten verpesten door dit stukje muziek) ik ben gemengd tevreden over de mix, maar ik weet niet helemaal waarom, misschien kunnen jullie het verwoorden. dus wat vind je van de nummers, de opbouw en de overgangen? veel plezier ermee, ik denk dat het zeker een aardig uurtje (51min) muziek is als je niet heel kritisch bent, dus ook leuk op de achtergrond. Link
|
![]() |
|
heb hem even op een andere site gezet omdat rapidshare soms moeilijk doet: LINK
er staan voor de liefhebbers ook een oude breakcoremix en een proefmixje met top 40 radio edits van augustus 2006
||
Citaat:
en het is een relatief jong genre, ik kan er moeilijk een onbekend nummer van de beatles in mixen. ik vind nelly furtado juist lekker afwijkend, het valt het verst buiten het algemene genre van de mix (qua beat en bass) en heeft voor de gemiddelde luisteraar de enige herkenbare vocalen. (op s.com zal moloko misschien bekender zijn)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |