Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2007, 12:11
Verwijderd
ik vroeg me af of mensen zo'n sony ericsson cameraphone hebben (zoals de k800i, er zijn er meer dacht ik, maar daar weet ik de specificaties niet van) en of je daar nou inderdaad fotoos mee kan maken die vergelijkbaar zijn met die van een (simpele) digitale camera.
ik heb eigenlijk wel een nieuwe telefoon nodig en ik heb helemaal geen fototoestel (ik koop altijd van die wegwerp camera's), dus ik vroeg me af of ik zo niet gewoon twee vliegen in één klap kon slaan...
maar hoe goed is een "3.2 Megapixel Sony Cybershot Camera"?
en is die k800i nou ook wel een fijne telefoon? (vergeleken met andere SE's dan natuurlijk)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2007, 12:33
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 25-03-2007 @ 13:11 :
ik vroeg me af of mensen zo'n sony ericsson cameraphone hebben (zoals de k800i, er zijn er meer dacht ik, maar daar weet ik de specificaties niet van) en of je daar nou inderdaad fotoos mee kan maken die vergelijkbaar zijn met die van een (simpele) digitale camera.
ik heb eigenlijk wel een nieuwe telefoon nodig en ik heb helemaal geen fototoestel (ik koop altijd van die wegwerp camera's), dus ik vroeg me af of ik zo niet gewoon twee vliegen in één klap kon slaan...
maar hoe goed is een "3.2 Megapixel Sony Cybershot Camera"?
en is die k800i nou ook wel een fijne telefoon? (vergeleken met andere SE's dan natuurlijk)
Ik heb dus die K800i, het is meer een camera voor onderweg als je net een leuk shot wil maken, maar net geen camera bij de hand hebt. Hij maakt wel goeie foto's.
Voorbeeldjes:
*Pic 1*
*pic 2*
*Pic 3*
*Pic 4*

Ben der best te vreden mee ;-)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 12:52
Verwijderd
die zijn idd best mooi! net zo goed als mn wegwerptoestellen iig

dank je wel!

hoe zit het met het geluid op die telefoon (ivm mp3tjes) en het geheugen? je kan er gewoon extra kaarten voor kopen, dus dat zou geen probleem moeten zijn toch?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 13:01
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 25-03-2007 @ 13:52 :
die zijn idd best mooi! net zo goed als mn wegwerptoestellen iig

dank je wel!

hoe zit het met het geluid op die telefoon (ivm mp3tjes) en het geheugen? je kan er gewoon extra kaarten voor kopen, dus dat zou geen probleem moeten zijn toch?
Geluid is zoals jij het wilt ;-)
De standaard oordopjes die er bij zitten, zijn goed. maar heb zelf nu de HPM-82 (geloof ik ) en die zijn stuk beter.. zijn in-ear oordopjes, met AB. en zit mooi geluid in, mede door de Equalizer die er in zit.
de speaker die er in zit voor HandsFree is wat aan de zachte kant voor bellen als je buiten loopt maar goed..
de beltonen zelf zijn wel onwijs hard (als je een goede beltoon hebt)

Wat geheugen betreft. er gaan M2 kaartjes in.. van sony..
Ik had het toestel op de dag van uitkomst.. en had gelijk een geheugenkaartje besteld.. die moest volgens mi juit japan komen.. want moest er 5 weken op wachten.
Maar je heb ze van 512.. 1 gig.. 2 gig geloof ik.. dus dat zit wel snor... het is wel aan te raden om een kaartje te kopen, anders zit je telefoon zo vol. (mp3'tjes etc..)..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 13:05
Verwijderd
Mijn telefoon is al wel terug gegaan voor reparatie, maar dat is mijn eigen stomme fout geweest.. pc uitgezet tijdens het "flashen" van de software.. maar verder de joystick is nog steeds niet versleten.. en die gebruik ik vaak... ;-)
toetsen slijten ook (nog) niet .. heb er al 2100 smsjes mee verstuurd.. denk ook dat het een duurzaam toestel is..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 13:10
Verwijderd
ow dr zit nog wel zo'n joystick op? ik dacht dat dit al zo'n nieuwe was met knopjes ipv stick...

maar dank je wel! je hebt mn twijfels weggenomen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 13:16
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 25-03-2007 @ 14:10 :
ow dr zit nog wel zo'n joystick op? ik dacht dat dit al zo'n nieuwe was met knopjes ipv stick...

maar dank je wel! je hebt mn twijfels weggenomen
*gooit twijfels in prullenbak*

Ja, ik vind het een perfect toestel, zeker om een paar jaar mee door te gaan.
En je betaald er wel wat voor maar dan heb je ook wat ;-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten