| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Kan ik aan men broertje vragen of hij het al heeft |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Hey
sorry voor laat antwoord. Kan je ze niet komen afhalen ofzo? woon in amsterdam. En heb geen idee hoeveel dat moet kosten. Je bent waarschijnlijk een student en je hebt niet al te veel geld, but yeah i'm not charity. Ik ga je ook niet leegzuigen hoor, wat bied je voor al die poppetjes? 12 euro voor ze allemaal ofzo? En dan nog verzendkosten erbij naturally..
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
uhh...ik weet echt niet wat ik voor die kaarten moet vragen ferry. Vroeger best veel voor gedokt. Mss weet Venus in furs het wel.
|
|
|
|
Nou, eigenlijk heb ik ook geen idee hoe t daar nu mee zit. Ik weet wel dat die glimmende kaarten vroeger veel geld waard waren.
Maar dat was vroeger... Misschien zijn ze best nog wel wat waard! Echte fans hebben er vast nog wel veel geld voor over.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Damn
|
||
|
|
||
|
Citaat:
en volgens mij waren die kaarten 2,5 per 5 in guldens
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb ook een Mew special edition weetikhet geval. Daar heb ik ook een Pikachu van. Zou dat wat waard zijn?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||