Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2002, 19:27
Mysterons
Mysterons is offline
~ulgh~ (vraag me niet waarom ik het zo noem )

Je draait je hoofd om en loopt van me weg. Ik kijk je mooie gestalte na. Die rug.. die benen. Alles is prachtig. Ik sluit mijn ogen en probeer de tranen van pijn binnen te houden. Mijn hart huilt…met lange uithalen. Een traan vindt een weg over mn wang naar mn mond. Ik kan de pijn niet meer aan en laat me vallen. Een lange weg tot ik de grond onder me voel. De harde straattegels verwonden mn hoofd.Mijn hart…je doet me pijn, zie je het dan niet? Terwijl ik jou weg zie lopen, steeds verder van me vandaan. Ik druk mn ogen stijf dicht en laat me meevoeren met mijn gedachten. Waarom? Waarom doe je me dit aan… Ik huil in mn hoofd. Paniek.Ik hoor stemmen om me heen, ik hoor stemmen in mn hoofd. Ik hoor je stem…ik hoor je laatste woorden. En ik hoor weer mijn eigen schreeuw, voor de tweede keer.

Ik word wakker, een man in een lange witte jas vertelt me dat ik geluk heb gehad.
Maar ik leef niet meneer.De liefde van mijn leven heeft me net verscheurd, vermoord. Een mes stak door mijn buik. Ze heeft me vermoord meneer, vermoord. Ik leef niet meer.Ik sluit mijn ogen en laat mijn gedachten, mijn gevoel, mijn ziel, meestromen met de rivier van de dood. Vaarwel meneer die denkt dat ik geluk heb gehad. Vaarwel.
Reageren

Regels voor berichten