Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2007, 08:33
Verwijderd
volgend jaar willen mijn vriend en ik naar het sziget festival in Budapest, maar de week daarvoor willen we even Budapest verkennen vanuit een hotelletje in het centrum. als dat uberhaupt al het handigste is (misschien is een hotel uit het centrum veel goedkoper en zijn de interessante plekken van en rond de stad nog steeds goed bereikbaar met een huurauto of openbaar vervoer)
ik vroeg me af of iemand nog tips had voor het gebied waar je het beste kan overnachten en wat er te zien en te doen is, etc.
en hoe duur is alles ongeveer?

thanks alvast
Advertentie
Oud 26-02-2007, 16:41
Verwijderd
*zielig stemmetje* up?
Oud 26-02-2007, 22:40
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
http://www.hostelz.com/hostels/Hungary/Budapest voor hostels. Die site gebruik ik altijd voor het boeken van een hostel en bevalt me goed. Ben zelf nog nooit in Boedapest geweest, dus kan je daar niks over vertellen.
Oud 27-02-2007, 19:46
Verwijderd
ik ben er vorig jaar geweest, wij hebben een hostel geboekt via de site van sziget.

we kwamen uiteindelijk bij schonherz hostel uit, is erg goed bevallen. wel ver van het festivalterrein af, maar midden in het centrum, dus ideaal voor als je ook de stad wilt verkennen. we zijn steeds met ov naar het festival gegaan en terug met een taxi. was niet zo duur en best te doen.

het hostel zelf was ook erg ok, we kregen met z'n tweeen een vierpersoonskamer met vier bedden, een koelkast, eigen douche etc. ook erg aardige mensen daar.

het boeken ging trouwens wel kut via die site, die knakker die het voor ons regelde maakte honderd fouten en uiteindelijk moesten we daar alsnog een nacht extra betalen. heeft-ie uiteindelijk wel weer terugbetaald, maargoed.

Laatst gewijzigd op 27-02-2007 om 19:50.
Oud 08-03-2007, 08:14
Roxy
Roxy is offline
ik heb ook een paar keer in schonherz geslapen en ben erg enthousiast, als ik nog een keer naar boedapest ga slaap ik zeker weten daar. Met de tram ben je in 5 min midden in het centrum en je kunt vanaf sziget de hele nacht door een taxi pakken. Ik heb het hostel ooit gevonden via hostelworld.com en daar had ik geen problemen.
Oud 09-03-2007, 22:57
Verwijderd
ik denk dat ik al weet wat het gaat worden dan
bedankt!!
hoop alleen dat niet alles volgeboekt is, precies de week voor sziget is één of ander formule1 event dus alle prijzen liggen per nacht ook al standaard 10 euro hoger
Oud 10-03-2007, 12:02
Roxy
Roxy is offline
we hebben daar zelfs weleens zonder te reserveren in de sziget week geslapen, er zijn daar zoveel kamerssss....
Oud 27-03-2007, 23:54
Hulk
Hulk is offline
ik heb daar is een nacht in een jeugdherberg geslapen.. ben vergeten welke , was recht tegenover een hele grote kerk.

(de dag erop werd ik aangehouden door de politie omdat ik op een standbeeld had geschreven)
wel mooi plein verder

stikt van de mooie gebouwen daar, vooral langs de donau
Oud 28-03-2007, 16:47
Verwijderd
we hebben geboekt, uiteindelijk gekozen voor het kinizi-hostel, omdat dat qua prijs, locatie en beschikbaarheid het beste leek. ik wilde natuurlijk voor het schonherz gaan, maar dat zat al helemaal vol...
toch bedankt voor alle reacties!!!
Advertentie

Regels voor berichten