Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2007, 14:30
Nadelie
Nadelie is offline
Ik doe vanaf september een thuisstudie, maar het wil gewoon niet lukken.
Als je ermee stopt, ben je dan het resterende bedrag verschuldigt ? Ik betaal maandelijks.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2007, 14:42
Timothy
Timothy is offline
Citaat:
Nadelie schreef op 05-04-2007 @ 15:30 :
Ik doe vanaf september een thuisstudie, maar het wil gewoon niet lukken.
Als je ermee stopt, ben je dan het resterende bedrag verschuldigt ? Ik betaal maandelijks.

Volgens mij wel, of in ieder geval gedeeltelijk. Je kunt het beste de LOI zelf even benaderen.

Gr.
Linda
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 16:48
Verwijderd
Ik geloof dat je gewoon een hele cursus koopt, en dus ook dat bedrag verschuld bent. Maar zeker weten doe ik het niet; bel inderdaad gewoon even.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 18:57
Verwijderd
6. Voortijdige beëindiging

Bij LOI Hogeschool schrijf je je in voor de complete opleiding of, indien de opleiding modulair is opgebouwd, per module of combinatie van modules. In het eerste geval verbind je je, m.u.v. de opleidingen HBO Hartfunctielaborant, HBO Longfunctieassistent en HBO Laborant klinische neurofysiologie, voor twee, drie of vier jaar (afhankelijk van de studieduur van de desbetreffende opleiding) aan de LOI, bij de modulair opgebouwde studies verbind je je voor de som van de termijnen van de door jou geselecteerde modules. Je kunt een twee-, drie- of vierjarige LOI Hogeschoolopleiding alleen tussentijds beëindigen als je dit twee maanden vóór het einde van het lopende studiejaar (van 12 maanden), gerekend vanaf de startdatum van je studie, schriftelijk of per e-mail aan de afdeling Klantenservice doorgeeft. Je richt je brief aan: LOI Klantenservice, Postbus 4200, 2350 CA Leiderdorp. Een e-mail stuur je naar klantenservice@loi.nl

Opzegging is niet mogelijk als wij jou het totale studiemateriaal op jouw verzoek al hebben toegestuurd. De waarde van door jou gekozen extra materialen zoals software zul je bij opzegging moeten voldoen. Het eventueel door jou te veel betaalde lesgeld, met aftrek van de eventuele korting voor betaling ineens, wordt automatisch op je rekening teruggestort. Het terugsturen van studiemateriaal ontslaat je niet van je betalingsverplichting.

Schrijf je je in voor de opleiding HBO Hartfunctielaborant, HBO Longfunctieassistent of HBO Laborant klinische neurofysiologie, dan verbind je je voor de duur van een jaar aan LOI Hogeschool. Je schrijft je voor elk volgende leerjaar opnieuw in.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten