Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2007, 22:23
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Gilmore Girls

Seizoen 1: 6 Discs in box set, inclusief insteek-boekje met info over de afleveringen. Alle afleveringen van seizoen 1 plus de nodige extra's (additional scenes, making-of etc.).

Seizoen 2: 6 Discs in box set, inclusief insteek-boekje met info over de afleveringen. Bij deze box zit ook een boekje met 'Gilmore-isms' dat alle pop-culture verwijzingen uitlegt. Ook hier weer leuke extra's.

Seizoen 3: 6 Discs in box set, inclusief insteek-boekje met info over de afleveringen. En ook weer Gilmore-isms + leuke extra's (o.a. een hilarische Kirk-robot-dance )

Let op: de dvd's zijn regiocode 1. Je hebt dus een regiovrije dvdspeler nodig om ze te kunnen bekijken. Als het goed is werken ze sowieso op elke pc (ik heb ze op enkele pc's gebruikt).

De vraagprijs dan maar. Per seizoen denk ik aan 35 euro. Als iemand drie seizoenen in een keer wilt is het 90 euro. Exclusief verzenden.

Ik woon in Utrecht dus ophalen op CS is mogelijk. Ik kan ze eventueel ook op enkele stations komen brengen, heb toch OV
Advertentie
Oud 29-03-2007, 16:57
Verwijderd
Eventjes dit:
DVD-spelers in pc's hebben vaak ook gewoon een regiocode, deze kan je controleren in de 'device manager' (hier kom je zo: rechtsklik op Mijn Computer -> Properties, tabblad Hardware en dan de knop Device Manager), rechtsklik op de dvd-speler, kies opties, ga naar tabblad DVD-regio en daar ze je de code staan. Volgens mij staat hier ook aangegeven wanneer de dvd-speler regiovrij is.

(Ik ken de nederlandse termen niet.)

Laatst gewijzigd op 29-03-2007 om 17:01.
Oud 29-03-2007, 17:15
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Dankje! Goed om te weten.
Oud 29-03-2007, 18:53
Trifa
Trifa is offline
Ze kosten 29 euro per stuk bij de V&D (seizoen 1t/m6)
Oud 29-03-2007, 18:58
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Trifa schreef op 29-03-2007 @ 18:53 :
Okee, dankje. Ik had even op bol.com gekeken en daar kosten ze 49 euro dus vond mijn prijs wel redelijk. Maar okee, dan zet ik ze op 80 voor de set.
Oud 30-03-2007, 21:28
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Trifa schreef op 29-03-2007 @ 18:53 :
In het prijzencircus ja. Normaal ook niet volgens mij.
Oud 31-03-2007, 21:43
Verwijderd
Ze zijn wel 33 bij mediamarkt (ten minste die in amsterdam )
Oud 01-04-2007, 10:59
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Juliaaaa, koop ze nou maar van mij, is nog goedkoper.
Advertentie

Regels voor berichten