Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wat vinden jullie nou van het einde? Ik ontdek iedere keer weer dat ik één van de weinigen ben die vind dat het verkeerd is dat het op zo'n manier moet eindigen. Denker/Dussander is oud en leeft al tientallen jaren stil en onopvallend als Amerikaans staatsburger. Waarom moeten ze zo'n oude man nog achtervolgen?
||
![]() |
Citaat:
Overigens vond ik het einde wel goed. Ondanks dat het 40 jaar geduurd heeft om deze oorlosmisdadiger aan te houden, toch is het deze man gelukt om uit handen van Israel te blijven. Anders zou hij vast en zeker door de Mossad even stevig gemarteld worden. |
![]() |
||
Citaat:
Die man heeft jarenlang nachtmerreis gehad, wat heeft het nog voor nut? 't Is een oude man die voor niemand meer een gevaar oplevert. Heeft dus veertig jaar met die nachtmerreis geleefd, heeft last van alle ouderdomsverschijnselen die er maar zijn... Laat 'm dan, die laatste paar jaar.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen omdat iemand een andere mening heeft door een buitengewone interesse in 't onderwerp zou geen reden moeten zijn om aan leeftijden te gaan twijfelen. [open deur] Als je 't alleen zo zwart wit kunt zien, vraag ik me af of je wel écht 19 bent.[/open deur]
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is het nou werkelijk zo moeilijk om te geloven dat er ook mensen zijn die nou eenmaal de menselijke kant zien en daarom (misschien ten onrechte) vinden dat je na veertig jaar niet meer zo met iemand om moet gaan? Ik zeg niet dat mijn mening de enige juiste is. Ik zeg zelfs niet dat mijn mening juist is; ik zie zelf ook wel dat het wettelijk helemaal niet klopt en ethisch ook niet helemaal. Maar dat neemt niet weg dat het een mening is die ergens op gebaseerd is en dat ik die mening nou eenmaal heb.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn mening is niet correct. Politiek gezien niet, wettelijk gezien niet en ethisch gezien niet. Maar dat iets niet correct is, maakt niet meteen dat het nergens op slaat. Het is de manier waarop iemand iets ziet, hoe hij of zij over een zaak denkt. Hoe incorrect dat ook is, het slaat wel ergens op.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik hou erover op. Een goeie ontopic discussie? Lijkt me leuk. Een discussie over of er met mij te praten is of de vraag of mijn mening ergens op slaat? Nee bedankt. Wel jammer; een onderbouwde, beargumenteerde discussie over mijn mening en die van anderen was misschien nog leuk geworden. Een aanval hoef ik niet zo nodig, dan heb ik wel betere dingen te doen.
|
|