Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2002, 18:15
kukuGu¥
kukuGu¥ is offline
Wie gaat er heen? en gaan er nog mensen naar de Salou reunie 1 November in de Now&Wow (Tiesto!)?!?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2002, 19:11
Verwijderd
nopez...denk t niej....

k zou weles naar sensation ofzow willen, maar die feesten zijn allemaal zow ontzettend duur...dan geef k men geld liever aan een paar concerten uit ofzow..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:32
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
nopez...denk t niej....

k zou weles naar sensation ofzow willen, maar die feesten zijn allemaal zow ontzettend duur...dan geef k men geld liever aan een paar concerten uit ofzow..
Same here, maar denk wel dat het ervan gaat komen ooit nog. Volgend jaar ofzo. Maar je geeft daar niet zoveel meer uit. Je gaat je in ieder geval niet helemaal volgooien met bier.
Oud 24-07-2002, 19:03
Firefly182
Firefly182 is offline
ik woon bijna om de hoek bij dance valley, maar ik ben nie 18 en altijd platzak.... ken wel veel mensen die gaan trouwens.
Ga jij wel dan?
Oud 24-07-2002, 22:42
Bassline
Bassline is offline
Misschien had je dit topic beter in The Afterparty kunnen plaatsen, daar had je waarschijnlijk iets meer replies gekregen.. Maargoed, dat even terzijde

Ben pas nog naar Impulz Outdoor in Bussloo geweest.. Dus voorlopig even geen grote feesten voor mij, 't is nogal prijzig allemaal he
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 18:50
Firefly182
Firefly182 is offline
ik zag in de krant staan dat iemand 2 kaartjes aanbood voor dance valley, 100 euro per stuk....... Dan moet je wel heel veel zin hebben, maar het schijnt erg leuk te zijn. Vorig jaar zat ik bij een vriendin in de achtertuin en hoorde we dus de muziek van dance valley, klonk goed.
Oud 25-07-2002, 19:30
Verwijderd
Citaat:
miss_corleone0 schreef:
ik zag in de krant staan dat iemand 2 kaartjes aanbood voor dance valley, 100 euro per stuk....... Dan moet je wel heel veel zin hebben, maar het schijnt erg leuk te zijn. Vorig jaar zat ik bij een vriendin in de achtertuin en hoorde we dus de muziek van dance valley, klonk goed.
Ik heb ook wel eens een concertkaartje voor honderd euro doorverkocht That's business.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 16:53
pinhead
pinhead is offline
voor een concert betaal je misschien wat minder, maar dan heb je ook maar 3 uur lol terwijl je op een feest al gauw 8 uurtjes zoet bent...

en jnieuwelaar; waarom niet volgooien met bier...?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 17:08
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:

Ik heb ook wel eens een concertkaartje voor honderd euro doorverkocht That's business.
Precies, je moet het slim aanpakken!
Oud 26-07-2002, 17:19
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik vind de prijs van Dance Valley te hoog. Ik ga wel naar Mystery Land

Maar het wordt wel een vet feest. Das zeker.
Reageren

Regels voor berichten