Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2001, 19:25
kim13
kim13 is offline
Hoi ????,

Ik vind Frans een kei leuke en best makkelijke taal.

gr-
-xxxxsjes-
kim
Oud 03-02-2001, 22:01
*Floortje*
*Floortje* is offline
Ja, wij hebben Grandes Lignes!
Én Frans is inderdaad een leuke taal!

Oud 04-02-2001, 12:03
Onbekende
Onbekende is offline
Ik heb tot en met de derde klas Grandes Lignes gehad. Nu heb ik Randonnees, maar we gebruiken het boek bijna nooit meer.

Ik vind frans een mooie taal, maar wel moelijk. Vooral luisteren. Grammatica en zo is geen probleem.
Oud 05-02-2001, 19:32
stephanie
stephanie is offline
Hoi!

Ik heb ook het boek grandes lignes.

groetjes!
Oud 05-02-2001, 19:43
MH
MH is offline
Wij hadden in de basisvorming ook Grandes Lignes. Best aardig boek. Nu hebben we Rue du Bac. Geschreven door mijn leraar. Moeten we elke les weer aanhoren hoe druk hij met die en die oefening is geweest. Dat boek is ook helemaal anti-tweede-fase. In het voorwoord staat zelfs hoe belangrijk een leraar is (echt waar). En ieder interview eindigt met een 'conseil pour les jeunes hollandais qui apprennent le français' YUCH!!!
Oud 06-02-2001, 01:51
Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik heb Grandes Lignes gehad, 4 jaar lang ofzow, of 3 jaar misschien... In ieder geval ben ik nu al weer een half jaar van school af.

Askama

------------------
"And he devised for her a calculus of love, which approached infinity as a limit, and made her smile again." - From The Sparrow
Oud 06-02-2001, 17:40
Sangria
Sangria is offline
Ja, ik heb al sinds 4HAVO, maar de laatste tijd werken we er nauwelijks meer in, ivm examenvoorbereiding enzo. Irritant boek trouwens. Tot en met 3-gym hadden we.. ehh.. vergeten.. Die was trouwens veeel simpelerer..
Oud 10-02-2001, 20:56
Lovergirl00
Lovergirl00 is offline
ik heb ook grandes lignes, echt heel makkelijk!
Oud 15-02-2001, 19:28
lotje!!
lotje!! is offline
Ik HAD Grandes Lignes in de eerste,tweede en derde! Nu zit ik in de bovenbouw VWO, en nu hebben we het boek "Rue du bac".
Oud 15-02-2001, 21:45
MH
MH is offline
Citaat:
lotje!! schreef:
Ik HAD Grandes Lignes in de eerste,tweede en derde! Nu zit ik in de bovenbouw VWO, en nu hebben we het boek "Rue du bac".
Toevallig, ik ook. Welke school zit je? Moet je bij Frans¹ eens zien. Een van die schrijvers is mijn leraar. Heel irritant. Zit hij steeds te zeuren wat hij voor ons heeft gedaan. Nou, meneer L., heel erg bedankt!
Oud 20-02-2001, 21:24
wollukse
wollukse is offline
had ik de 1e, 2e en 3e, nu niet meer...
Oud 25-02-2001, 17:33
Breg
Breg is offline
Ik heb ook Grandes Lignes, en mijn leraar Frans heeft aan dat boek meegewerkt dus hij vindt het fantastisch !!!!!!!!!!!!
Oud 04-04-2007, 18:01
Hildeee
Ik heb idd grandes lignes. Volgend jaar laat ik Frans vallen, omdat ik er onwijs slecht in ben .
Oud 04-04-2007, 19:07
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Hildeee schreef op 04-04-2007 @ 19:01 :
Ik heb idd grandes lignes. Volgend jaar laat ik Frans vallen, omdat ik er onwijs slecht in ben .
Een reactie 6 jaar na dato???
Oud 04-04-2007, 19:11
Verwijderd
Ik vraag me altijd af: gaan die mensen dan de zoekoptie gebruiken of hoe komen ze anders aan zo'n oud topic.
Oud 05-04-2007, 14:22
Verwijderd
Ik denk door de zoekoptie, inderdaad.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten