Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2007, 15:44
roman
roman is offline
Ik hoorde zojuist op KinkFM dat slash heeft gezegd dat guns `n roses waarschijnlijk in de orginele bezetting weer gaat touren

vette shit als het waar is! hoop dat ze geen ruzie krijgen voordat ze in nederland gespeeld hebben hehe
Oud 18-04-2007, 15:46
Verwijderd
Ik word een beetje moe van de ouwe bands die vinden dat het toch weer tijd wordt om geld te verdienen.

Laatst gewijzigd op 18-04-2007 om 15:59.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 15:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
roman schreef op 18-04-2007 @ 16:44 :
Ik hoorde zojuist op KinkFM dat slash heeft gezegd dat guns `n roses waarschijnlijk in de orginele bezetting weer gaat touren

vette shit als het waar is! hoop dat ze geen ruzie krijgen voordat ze in nederland gespeeld hebben hehe
dat zou geweldig zjin \m/
Oud 18-04-2007, 15:49
roman
roman is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 18-04-2007 @ 16:46 :
Ik wordt een beetje moe van de ouwe bands die vinden dat het toch weer tijd wordt om geld te verdienen.
ja, maar guns `n roses is een uitzondering.
Oud 18-04-2007, 15:50
asjdfl
asjdfl is offline
ik had laatst wat tijdschriften uit 1991 gevonden en alle meisjes vonden axl een spetter

hem en luke perry
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 15:51
botulismf
botulismf is offline
Ik heb echt nog liever Jumpstyle.
Oud 18-04-2007, 15:52
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik wordt een beetje moe van de ouwe bands die vinden dat het toch weer tijd wordt om geld te verdienen.
Ik wordt een beetje moe van al dat gezeik dat iedere band die een reunie heeft het 'om het geld doet'. Ondankbare wezel.
Oud 18-04-2007, 15:52
Escapism
Escapism is offline
het bericht dat ik gelezen had was dat slash vond dat velvet revolver geen g 'n r en stone temple pilots nummers meer moet spelen, maar dat die nummers alleen nog door de originele bands gespeeld zouden moeten worden.

maar velvet revolver komt binnenkort met een nieuw album, dus op korte termijn zal dit niet gebeuren.

ik kan me niet meer herinneren waar ik dat las alleen...
Oud 18-04-2007, 15:53
roman
roman is offline
Citaat:
asjdfl schreef op 18-04-2007 @ 16:50 :
ik had laatst wat tijdschriften uit 1991 gevonden en alle meisjes vonden axl een spetter

hem en luke perry

nou idd zeg wat een spetter ,maar hij heeft wel mafia vrienden
Oud 18-04-2007, 15:57
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Tja de kachel moet ook blijven roken, en je kunt de Police ook geen ongelijk geven.

Meteen maar eens een oude cassette van hun opgezet (opgenomen met Akai GX 95 deck ), wie wat bewaard heeft wat.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 18-04-2007 @ 16:52 :
Ik wordt een beetje moe van al dat gezeik dat iedere band die een reunie heeft het 'om het geld doet'. Ondankbare wezel.
Noem een betere motivatie voor Slash en Axl en shiz om weer bij elkaar te komen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 16:10
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 18-04-2007 @ 16:51 :
Ik heb echt nog liever Jumpstyle.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 16:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 18-04-2007 @ 16:59 :
Noem een betere motivatie voor Slash en Axl en shiz om weer bij elkaar te komen.
Dezelfde als de reden dat ze in de eerste instantie een band begonnen zijn.

Ik weet verder niet wat hun motivatie is, maar er meteen maar vanuit gaan dat ze het voor het geld doen lijkt me onzinnig. Bovendien, al zouden ze het voor het geld doen, het is gewoon vet. Ik zou een GNR concertje niet afslaan, al doen ze het om weer eens een paar tieten te mogen signeren.
Oud 18-04-2007, 18:12
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Ik word een beetje moe van de ouwe bands die vinden dat het toch weer tijd wordt om geld te verdienen.
neen
Oud 18-04-2007, 18:22
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Juice schreef op 18-04-2007 @ 17:11 :
Dezelfde als de reden dat ze in de eerste instantie een band begonnen zijn.

Ik weet verder niet wat hun motivatie is, maar er meteen maar vanuit gaan dat ze het voor het geld doen lijkt me onzinnig. Bovendien, al zouden ze het voor het geld doen, het is gewoon vet. Ik zou een GNR concertje niet afslaan, al doen ze het om weer eens een paar tieten te mogen signeren.
Ik sluit me hier in het geheel bij aan. ik vind dat het maar eens afgelopen zijn met dat gezeik dat het allemaal om geld gaat. Net alsof de muziek (waar het in eerste instantie allemaal om begonnen is) er totaal niet toe doet...
Oud 18-04-2007, 18:23
Verwijderd
De berichtgeving is niet correct.

Slash zei alleen maar dat het hem leuk leek als de originele bands voor een paar shows zouden optreden. Dat is iets heel anders dan willen dat er een volledige reunie zal komen.

Daarnaast komt inderdaad Libertad uit (op 3 juli trouwens, officieel.. 1 dag voor The Fourth Of July ).

Axl heeft ook een heel andere bedoeling met GnR en is al eeuwen bezig met Chinese Democracy. Hiervoor heeft hij een nieuwe band opgezet, waarvan de meerderheid inmiddels ruim 5 jaar tot de vaste groep behoort. Wanneer dit album komt, blijft een raadsel echter (het wordt momenteel gemixt, maar dat zeiden ze in 2002 ook al).

Slash, Duff en Izzy maken graag ouderwetse Rock and Roll, terwijl Axl iets nieuws probeert.. wat ook de reden was voor het einde van de originele bezetting.

Het zou me overigens niet verbazen dat Slash dit zei om in het nieuws te komen. Dit zorgt immers voor meer exposure voor Libertad.

Laatst gewijzigd op 18-04-2007 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 18:36
Verwijderd
Klein aanvullinkje op het 'bij elkaar komen voor het geld'.

Simpel gezegd: So what?

De haters hoeven er niet naar toe, delovers kunnen er (weer) naar toe. Vooral met oude bands is het geweldig voor de mensen die pas later fan zijn geworden.

Niemand die er echt last van heeft, behalve de figueren van "ugh wéér een band" die verder geen enkele redernering hebben waarom de cons de pros zouden overtreffen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 18:39
DrunkOnEgo
DrunkOnEgo is offline
hoeft van mij niet per se; hou het liever bij middelbare school herinneringen.
Oud 19-04-2007, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 18-04-2007 @ 16:47 :
dat zou geweldig zijn \m/
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 13:11
Broeder
Broeder is offline
Ze komen toch niet op tijd. Verder is het ongetwijfeld te duur voor wat je ervoor krijgt.
Oud 19-04-2007, 14:51
FaZ
FaZ is offline
Reageren

Regels voor berichten