![]() |
|
![]() |
Wie leest hier TED??? Kent iemand Tim den Besten?? zijn sekscolumns zijn zó vet.
![]() KLIK! Zo’n avond waarop je alle belspelletjes al hebt gehad, en niet één keer tiende beller bent geworden (is het je trouwens wel eens opgevallen dat alle belspelmeisjes Minoeschka heten of iets van die strekking?). Zo’n avond waarop je best op wilt staan om de tv op een andere zender te zetten, maar je lijf als een in elkaar gestort oud vrouwtje gewoon ‘nee, ik blijf hier op de bank liggen, je zoekt het maar uit’ roept. Zo’n avond had ik dus, en als het zo laat is dat je lijf in theorie al slaapt, dan komen ze. De sekslijnreclames. “Amateurs slikken het graag door” “Welkom in het mmm… geile keuzemenu! Pak je lul en druk snel op die nul!” De telefoon gaat over. “Met Angel hier.” “Hoi Angel, met Tim.” “Mmmm, hoi Tim, ben je lekker geil, Tim?” “Ehm, nou nog niet heel erg, daarvoor bel ik jou.” “Mmmm, ooh Tim, wil je lekker met me neuken?” “Eh ja. Ik denk het.” “Lig je al lekker op bed?” “Ja ik wel, jij ook?” “Mmm ja, ik lig ook lekker op m’n bedje met mezelf te spelen, schat.” “Ik ben ook echt beregeil, Angel.” “Ik ga je nu lekker afzuigen schat, ik ga je afzuigen.” “O, nou lekker.” Angel maakt slurpgeluiden. “Mmmm, o je pik is zo hard Tim, mmm.” “Hoe zie je er eigenlijk uit, Angel?” “1.78 lang, donker haar tot op m’n billen, grote borsten, grote billen.” “Je klinkt ook wel een beetje alsof je lekkere nasi kan maken.” Stilte. “Angel?” “Ga zelf nasi maken!” “Nee, ik bel jou want ik ben geil. Anders had ik de Chinees wel gebeld.” “Hallo Angel? Ik betaal je hier een euro per minuut voor, wel een beetje werken voor je geld.” Stilte. “Angel, zijn je batterijen op?” “Je moet je hoofd in de oven zetten en de gas aandoen!” “Eh… Ik heb niet eens een…” “Je bent een rommel! Je bent een vieze rommel!” “Ja, dat kan natuurlijk niet hè, Angel. De kamer kan een rommel zijn, of je leven, maar ik kan geen rommel zijn.” “Je bent een rommel met je vieze stinkende piemel!” “Die jij net in je mond had, ja!” Zo’n avond waarop je beseft dat tien keer naar Minoeschka bellen omdat je het goede woord weet en haar ondanks de ‘directe lijn’ niet te spreken krijgt, bevredigender is dan telefonisch bevredigd worden door Angel. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|