Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor treinen in Italie --> www.trenitalia.com site kan gewoon ingesteld worden op de Engelse taal. Bedenk je verder goed dat het vliegveld waarop je landt op grote afstand ligt van Milaan zelf, maar raadpleeg de site van het vliegveld eens over hoe en wat naar en van het vliegveld.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op de site staat het station milaan bergamo niet op. Ik denk idd dat het wel handig is om via het station milaan te gaan. Kan je nog studentenkorting krijgen, of met je ov jaarkaart? Bedankt voor de informatie! Kan ik me wat beter oriënteren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is wat je moet doen: - Bij aankomst vliegveld neem je de bus van het vliegveld naar het station in Bergamo. Dit duurt 15 min. en kost je 1.55eu. - Vanaf het station in Bergamo koop je een kaartje naar Venezia S. Lucia. Je hebt verschillende treinen en dus verschillende prijzen maar een enkeltje 2de klas komt uit op ongeveer 20 euro. De laatste trein gaat iets voor 9 uur en de reis duurt ongeveer 3/3.5 uur. Hier boeken --> http://www.trenitalia.com/en/index.html of in een automaat op het station. edit: Je kan ook via Milaan naar Venetie, maar dat duurt iets langer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat met dat vliegveld zal ook wel lukken denk ik. Heb er wel heel veel zin in en ik denk dat Venetië heel mooi is. Bedankt voor alle reacties! Over twee weken is het zover. Ben benieuwd! ![]() |
Advertentie |
|
|
|