Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2007, 10:14
JNR
JNR is offline
He!

Ik weet niet zeker of dit hier moet, maar ik had eigenlijk een vraagje of iemand ervaring heeft met de IN in groningen die daar ook aan kamerverhuur doet.

Ik heb namelijk ondertussen goed wat punten gespaard, namelijk 38,4... maar ik heb eigenlijk geen flauw idee of ik met die hoeveelheid punten een beetje kans maak op een mooie zelfstandige kamer op een eenigzins relaxedte lokatie. Iemand hier er ervaring mee hoeveel punten daar voor nodig zijn?

Dank! Groet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2007, 12:30
Nonaj
Nonaj is offline
38,4 is wel erg veel hoor....zoveel geduld en tijd had ik niet....ik had met 14 punten een kamer waarbij ik douche, wc en keuken nog met 1 ander persoon moet delen in Beijum. Ik heb ook wel gereageerd op zelfstandige kamers en daar was ik steeds 10e-15e. Jij hebt 24 punten meer dus ik denk dat je wel een goede kans maakt. Waarom probeer je het niet eens?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 14:34
JNR
JNR is offline
Dacht ik zelf ook al, want volgens mij is het niet zo dat je meteen de eerste die je toegewezen krijgt ook moet nemen. Maar moet je de 4e keer hem nemen anders raak je je punten kwijt.
Ik zit namelijk met het feit dat ik eigenlijk pas in Juli van mijn andere kamer af kan, dus anders zit ik een aantal maande met dubbelle huur.

Ik ga het inderdaad maar eens gewoon proberen.

thnx
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 02:41
Verwijderd
Hai, ik huur via IN-groningen een kamer aan de violenstraat (zijstraat vd nieuwe ebbinge). Je moest voor deze kamer destijds een jaar ingeschreven staan en daarna beslisten de huisgenoten die er destijds woonden of je er in mocht, ja of nee. Bevalt verder prima, de IN doet niet zo moeilijk. Als er iets kapot is wordt het snel gefixed. Bovendien zijn ze ook wel makkelijk met onderhuren. Ik zit al vanaf september in het buitenland en ik kon m'n kamer zonder problemen een jaar onderverhuren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten