Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad ja. Klopt helemaal. En hangt van de persoon af hoe hij/zij reageert. Dus dat is al een reden het niet te doen, weliswaar niet erg sterk, maar toch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens vind ik zelf dat dronken danwel stoned in een auto echt niet kan. Je bent niet alleen een gevaar voor jezelf maar ook voor anderen. Op een fiets vind ik een uitzondering omdat je dan een stuk wendbaarder bent en uitwijken dus een stuk makkelijker is. Als je dan zo dom bent om midden op de weg te gaan fietsen in plaats van op een fietspad is dat uiteraard je eigen verantwoordelijkheid. Hetzelfde geld voor eventuele bomen, paaltjes enzovoorts die je tegenkomt op je weg. Lopend intereseert het me al helemaal niet.
||
![]() |
Citaat:
Je moet op één of andere manier thuis komen! Dat is economische en sociaal dus een argument. Bovendien is bewezen dat mensen na 1 glas drank nergens last van hebben (99% van de gevallen) Dus niets drinken is geen optie!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: o, 1 april. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VVD wil debat over kerk en staat T_ID | 64 | 25-03-2011 14:23 | |
Halt tegen islamofobie: debat over islam en anoniem solliciteren Gatara | 18 | 26-04-2007 13:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Debat Chomsky/Foucault, '71 EggeD | 3 | 26-02-2007 17:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Voor altijd slapen ( Islam en het debat) Valentijn | 8 | 18-11-2004 12:19 | |
Wallage en Hirsi Ali gaan openbaar debat aan Atje85 | 146 | 22-01-2004 14:21 | |
Integratie tegen Wil en Dank (Debat) Falku | 0 | 01-04-2002 19:16 |