Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2007, 15:46
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Zijn ze allemaal aardig? Erger je je aan een bepaald iemand? Vind je er één stiekem wel sexy? Deel het met me!
En als je nog thuis woont mag je ook vertellen wat voor vreemde gewoontes je broers/zussen/ouders/hamsters hebben.
Oud 29-03-2007, 16:04
Verwijderd
Dat is mijn moeder. Ze zeurt veel, maar ze is dan ook een vrouw.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 16:07
Verwijderd
Mijn huisgenoot is mijn man, dus hij is leuk

Verder heb ik nog 12 andere huisgenoten, met wie ik het trappenhuis, de kelder en de wasmachine + droger deel. Maar die zie ik eigenlijk nooit.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 16:09
Verwijderd
Ik woon in centraal wonen, iedereen heeft zijn eigen woning maar er is ook een gezamelijke ruimte. Dan merk je wel dat sommige mensen alleen maar komen als er leuke dingen te doen zijn, maar als er opgeknapt oid moet worden, zie je ze niet. Dan hou je de harde kern over, en dat zijn over het algemeen hele sociale mensen.

Echt in huis, wonen mijn zoontje en kat. Ik vind het leuk om met hun te wonen, maar misschien komt dat ook omdat ik de baas in huis ben
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 16:18
Verwijderd
Eh, ik woon hier pas een maand, maar ze zijn best aardig! Ik heb tien huisgenoten, dat lijkt heel veel, maar in de praktijk valt het wel mee. Tot nu toe heb ik geen last gehad van harde muziek of nachtelijk gestommel, ik ben hoopvol gestemd. Alleen vind ik het wel een beetje irritant dat de keuken vaak zo vies is. Ik zeg niet dat ik heilig ben (mijn afwas blijft ook weleens staan), maar ik vind het eigenlijk niet teveel moeite om te zorgen dat de gootsteen niet verstopt raakt als je je groente afgiet. Ik ben namelijk niet van plan de etensresten van anderen uit het afvoerputje te vissen. Voor de rest heb ik niet te klagen.

Ik heb geen sexy huisgenoten en ik heb me tot nu toe niet specifiek geïrriteerd aan iemand, maar wat nog niet is kan wel komen hè! Oh, het is een gemixt alfa-bèta-studeertnietmeer-huis.

Ik woon in een studentenflat trouwens.

Laatst gewijzigd op 29-03-2007 om 16:20.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 16:23
Verwijderd
Ik woon met mijn broer en au pair in een huis dat mijn moeder gekocht heeft.

Mijn broer is lief en mijn au pair is een schatje, ze is een soort moeder voor me. Ik heb dus niets te klagen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 16:56
Verwijderd
Ik woon met nog 11 mensen in een huis waarvan er 4 in het 'achterhuis' wonen dus die zie ik bijna nooit (we delen alleen een voordeur). Mijn huisgenootjes varieëren van gewoon tot leuk en de twee meisjes waarmee ik een keuken deel zijn aardig, maar we doen bijna nooit wat samen. Mijn onderbuurjongen speelt gitaar en dat hoor ik maar dat is niet erg. Ik erger me eigenlijk alleen aan mensen die de voordeur open laten staan maar ik weet niet wie dat is/zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 17:12
__
__ is offline
ik heb slechs één huisgenootje en die is wel ok. we zijn niet de dikste maatjes ofzo, maar ze is altijd wel gezellig en ze is ook brabants (maar we wonen in rotterdam) dus als ik de deur uitga zegt ze wel eens "houdoe" tegen me en dat vind ik altijd wel leuk
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 18:14
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn moeder, soms streng, soms liev en zacht. Ze koopt te veel zoetigheid als ze boodschappen doet en is een leuke ouder omdat ze snapt waar ik vandaan kom, zou je kunnen zeggen. Ze snapt op zich wel dat je niet zomaar tegen je vrienden kan schreeuwen 'HOU OP MET DAT GEVLOEK!' zegmaar. Ze kan niet zo geweldig koken, maar ze moet er weer aan wennen want ze deed het niet zo vaak.
Mijn vader is een enorm warhoofd. Hij woont sinds kort in zijn eigen huis en probeert het daar nu gezellig te maken. Hij kan mooi schilderen en tekenen, en helpt mij daarmee, hoewel hij soms de neiging heeft om te veel zijn eigen invloed in mijn tekeningen te willen stoppen en dan gaat hij door tot ik hem tegenhoud. Hij houdt van geschiedenis, echt heel erg veel, burgeroorlog, tweede wereldoorlog, enzovoort. Hij was vroeger een corps-bal en nu geeft hij les nederlandse cultuur in het leger, waar meestal wél om zijn grappen gelachen. Hier niet altijd. Hij is gehecht aan de dessertschaaltjes die we nu al een tijdje hebben, maar ze gaan steeds kapot, tot zijn grote spijt. Volgens sommige mensen lijkt hij op John Cleese, volgens anderen op de barkeeper in 'Allo 'allo.

En dan mijn broer. Een lolbroek. Soms ontzettend hyperactief en irritant, waarvan hij zegt dat hij gewoon gezellig is. Als hij chagrijnig is is hij niet voor rede vatbaar en kan je geen discussie met hem voeren zonder dat hij gaat schreeuwen en hij wil koste wat het kost gelijk hebben.
Maar hij is zo nu en dan wel gezellig. Hij is wel lollig. En hij doet mee aan het MEP, een debatteringsgedoe op school, waar hij erg goed in schijnt te zijn. Wat me eigenlijk soms een beetje verbaast omdat hij erg kortzichtig kan zijn.

Maar ik hou van en ben trots op ze allemaal.
En ik vind ze geen van allen sexy.
Oud 29-03-2007, 18:31
Jon
Jon is offline
Christenen! Maar verder wel liev.
Oud 29-03-2007, 18:33
Lorelei
Lorelei is offline
Mijn moeder is wel ok. Heb het goed getroffen. Ze kan geheel onredelijk en chagrijnig zijn maar in principe kunnen we het prima vinden.
Mijn zusje en broertje vindt ik allebei vooral vermoeiend. Niet zozeer irritant of gemeen of zo, alleen erg vermoeiend.
En dan nog 2 konijnen, leuke beestjes. Ze zijn net jonge poesjes, nieuwsgierig en grappig. Niet van die schuwe beesten.

Al met al hoop ik wel snel uit huis te kunnen eerlijk gezegd. 'k Word hier langzaam gek.
Oud 29-03-2007, 18:35
coopergirl
coopergirl is offline
Ik woon in een studentenhuis:
Er woont een jongeman op de bovenste verdieping. Het enige wat ik van hem weet, is dat hij radioloog is, in het ziekenhuis dat 150 meter verderop gelegen is werkt, een abonnement op de Volkskrant heeft en zijn voornaam (zijn achternaam is Frans-achtig, geloof ik). Verder heeft hij sinds een week vaste telefonie, daarvoor moest de monteur op mijn verdieping zijn aangezien ik de aansluitingsdoos in de woonkamer heb.

Verder heb ik nog een huisgenote die eerst aan de kunstacademie studeerde maar een jaar vrijaf heeft genomen vanwege de stress/ overspannen toestanden. Zij is nu werkzaam in een kledingzaak. Verder is ze voor nemend te gaan samenwonen. Informeer doet ze dat al, ik heb haar al maanden niet meer gezien.

De derde is ook een vrouwelijke huisgenote, 19 jaar en volgt versneld de PABO. Zit op een Gereformeerde hogeschool en houdt van de kroeg, bier, wijn, sigaretten, bijbels en zo. In het weekend is ze altijd bij haar ouders en om de zoveel weken is ze voor een paar weken in Zeeland voor stage.

Laatst gewijzigd op 29-03-2007 om 18:37.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 18:45
Verwijderd
Ik woon thuis, met mn ouders en één van mn zussen. Mn ouders houden zich niet zo bezig met wat ik allemaal doe, en met mn zus kan ik het vaak goed vinden, maar soms hebben we ook ruzie tot slaan toe.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 19:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
De ene is de liefste persoon ooit Verder deel ik mijn huis met nog twee andere vriendinnen, want we deden mee aan een project van met vrienden op kamers, dus ik kende ze ook al (oké, eentje niet, dat is een vriendin van mijn vriendin, maar nu inmiddels dus ook een vriendin van mij). Het is eigenlijk voornamelijk heel erg gezellig, er zijn soms wel wat minikleine ergernisjes maar daar maken we ons nooit echt heel druk om. We hebben wel veel geluidsoverlast, maar dat komt van de verbouwing en de buren, niet van elkaar.
Mijn huisgenoten zijn echt tof. Het is logisch dat ik mijn vriendin tof vind, maar alle lof voor de twee anderen die daar geen moeite mee hebben.
Oud 29-03-2007, 20:16
Verwijderd
Ik woon samen met mijn twee katten Ze zijn ontzettend ondeugend en doen vooral graag alles wat niet mag. Maar ze zijn ook heel erg lief en dat maakt alles dan weer goed.
Verder geen huisgenoten
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 20:30
Martiño
Martiño is offline
Mijn huisgenoot is mijn vriend. Hij is heel aardig en leuk, maar af en toe kan ik me wel een beetje aan hem ergeren (de meerderheid van ons servies is nog heel hoor ).
Ohja, en we hebben samen een konijn .

Citaat:
coopergirl schreef op 29-03-2007 @ 19:35 :
Er woont een jongeman op de bovenste verdieping. Het enige wat ik van hem weet, is dat hij radioloog is, in het ziekenhuis dat 150 meter verderop gelegen is werkt, een abonnement op de Volkskrant heeft en zijn voornaam (zijn achternaam is Frans-achtig, geloof ik). Verder heeft hij sinds een week vaste telefonie, daarvoor moest de monteur op mijn verdieping zijn aangezien ik de aansluitingsdoos in de woonkamer heb.
Woon je toevallig in Nijmegen?
Oud 29-03-2007, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Martino87 schreef op 29-03-2007 @ 21:30 :

Ohja, en we hebben samen een konijn .
Dit klinkt echt zo...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 20:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-03-2007 @ 21:31 :
Dit klinkt echt zo...
Ja?
Oud 29-03-2007, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Martino87 schreef op 29-03-2007 @ 21:33 :
Ja?
Homo-achtig? ;(
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 20:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-03-2007 @ 21:34 :
Homo-achtig? ;(
Haha, ik heb het konijn van zijn moeder overgenomen toen zijn ouders naar het buitenland verhuisden, dus daarom hebben we een konijn. Het heeft niks met homo-zijn te maken .
Oud 29-03-2007, 20:48
Verwijderd
Ik heb 1 huisgenoot. 1x in de 2 weken eten we samen shoarma, en verder drinken we ook regelmatig een pilsje.

Niks te klagen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 20:54
Qimm
Qimm is offline
Mijn huisgenoot is echt superleuk, knap, grappig, aantrekkelijk en sexxy

uh ja, maar ik woon samen met mijn vriend
Oud 29-03-2007, 20:55
Verwijderd
1 huisgenote en die is tof, komt uit gelderland en heeft een tweelingzus en ze zijn hilarisch en dr vriendinnen zijn tof.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 29-03-2007 @ 21:54 :
Mijn huisgenoot is echt superleuk, knap, grappig, aantrekkelijk en sexxy

uh ja, maar ik woon samen met mijn vriend

Ik wou hetzelfde zeggen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Martino87 schreef op 29-03-2007 @ 21:36 :
Haha, ik heb het konijn van zijn moeder overgenomen toen zijn ouders naar het buitenland verhuisden, dus daarom hebben we een konijn. Het heeft niks met homo-zijn te maken .
Het had ermee te maken hoe je het uitdrukte.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2007, 21:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-03-2007 @ 22:06 :
Het had ermee te maken hoe je het uitdrukte.
Te nichterig?
Oud 29-03-2007, 21:13
Verwijderd
Ik woon alleen in een appartement. Thank god. Buurvrouw is een stewardess, gezellig mens
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 21:17
Tomoyo
Tomoyo is offline
Ik heb 6 huisgenoten, 2 vrouwen en 4 mannen.
Er zijn 2 aardige jongens bij waar ik regelmatig mee praat als ik ze tegenkom (de ene is stiekem wel sexy!), 1 jongen die altijd vrij luid meezingt met zijn muziek, 1 jongen die eerst om de haverklap kwam aankloppen maar dat heeft afgeleerd (daar erger ik me stiekem aan).
Van de meisjes is er 1 die ik af en toe tegenkom en waar ik dan even kort een beleefd praatje mee heb, met de andere heb ik niet meer contact dan elkaar voorbijlopen en even glimlachen. Ik woon op een grote studentenflat.
Oud 29-03-2007, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Martino87 schreef op 29-03-2007 @ 22:12 :
Te nichterig?
Ja, een beetje wel!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 21:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-03-2007 @ 22:31 :
Ja, een beetje wel!
o
Nou, zo wilde ik dus niet overkomen .
Oud 29-03-2007, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Martino87 schreef op 29-03-2007 @ 22:33 :
o
Nou, zo wilde ik dus niet overkomen .
Haha, niet dat ik iets mag zeggen over nichterigheid (A)
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 21:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-03-2007 @ 22:34 :
Haha, niet dat ik iets mag zeggen over nichterigheid (A)
mwah, zal wel loslopen denk ik
Oud 29-03-2007, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Martino87 schreef op 29-03-2007 @ 22:37 :
mwah, zal wel loslopen denk ik
Oh?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 21:39
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-03-2007 @ 22:37 :
Oh?
niet dan?
Oud 29-03-2007, 21:39
Verwijderd
Ik vergeet helemaal te melden dat de helft van mij flat buitenlands is, dus de kans is altijd groot dat ik met een stel fransen of spanjaarden in de lift sta. En ik ben echt heel slecht in andere talen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Martino87 schreef op 29-03-2007 @ 22:39 :
niet dan?
Volgens mij valt het wel mee, maar misschien moet je maar wat slachtoffers van mij interviewen!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 21:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-03-2007 @ 22:41 :
Volgens mij valt het wel mee, maar misschien moet je maar wat slachtoffers van mij interviewen!
hehe ik geloof je wel
Oud 29-03-2007, 22:21
dallie
dallie is offline
Antisociale psychopaten met een deathwish
Oud 29-03-2007, 22:47
Verwijderd
ik woon samen met mijn vriend, en dat is echt een luie klootzak en mn kat is evil
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 00:03
Verwijderd
Een snotaap-rocker van achttien die stinkt, een Albertiaan van zesentwintig die erg aardig is maar nog helemaal in zijn studententijd hangt en een op zich aantrekkelijke meid van vierentwintig die helaas als een totaal zwijn leeft en rondneukt.

Oh, wat ben ik blij dat ik komende week ga verhuizen
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 00:04
dwight88
dwight88 is offline
een rare. uitgekozen op het rustige, maar in de praktijk zit er meer beweging en gezelligheid in een dooie muis. Iets té saai, dus.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 00:09
AmieSansDeNoir
AmieSansDeNoir is offline
Ik heb alleen een kat als huisgenoot, en die is heel relaxed!
Ik woon in een flat, in mijn portiek wonen nog 7 andere mensen, maar de meeste ken ik niet.
Oud 30-03-2007, 00:14
TopDrop
TopDrop is offline
Ouders.. tsja. Je kent het wel. Soms (redelijk) wat gezeur, maar ze zijn best flex

Broer doordeweeks op kamers en in weekend regelmatig thuis We hebben niet zo'n sterke band
Oud 30-03-2007, 10:05
snoopy
snoopy is offline
Ik heb drie 'huizen', waar ik geregeld slaap.

1) mijn studentenhuis, waar ik officieel woon. Daar wonen nog 4 meisjes die echt heel aardig zijn. Heb gisteravond weer erg met hen gelachen.

2) mijn vriend. Nou ja, die is ook wel leuk . En hem vind ik stiekem ook sexy.

3) mijn 'oude huis'. Daar wonen m'n moeder en m'n broertje en vaak is de vriendin van m'n broertje er ook.
Moeder: lief, kan het goed met haar vinden
Broertje: ik kan met hem lachen, maar ik ben blij dat ik uit huis ben. Wij verschillen gewoon te veel van elkaar. Maar hij is wel lief
Vriendin van broertje: leuk meisje!
Oud 30-03-2007, 10:08
Roosje
Roosje is offline
Huisgenoot 1 is mijn mama en die is liev en zorgzaam maar wel ongelooflijk druk met haar werk. En mijn papa is gappig en mijn zusjes zijn strontvervelend af en toe en mijn broertjes zijn lief en mijn zus is gaaf.
Oud 30-03-2007, 10:10
Roosje
Roosje is offline
Oh en als ik kuthoer zeg moet ik mijn mama een euro betalen.
Oud 30-03-2007, 11:38
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Roosje schreef op 30-03-2007 @ 11:10 :
Oh en als ik kuthoer zeg moet ik mijn mama een euro betalen.
Hoeveel heb je al betaald?
Oud 30-03-2007, 12:38
Verwijderd
Ik woon met 5 andere meiden in een studentenhuis. Een ervan is een van mijn beste vriendinnetjes, en dat is dus erg leuk. Ze is gek en lijkt op mij en wil altijd dingen doen als ik dat voorstel Aan de andere kant sjouwt ze ook mijn kamer in als ik wel eens gewoon even alleen wil zijn

Daarnaast hebben we een dertiger op de begane grond, die wel aardig is. Ze kan nogal dominant en snibbig zijn enzo, maar sinds ik een keertje tegen haar uitgevallen ben, doet ze heel erg aardig Ik mag 'r wel op zich, en ze heeft een toffe kat. Kunnen wel leuk kletsen in de keuken.

De andere drie zijn vriendinnen van elkaar, ook al eind twintig, en het studentenleven een beetje zat. Dat is te merken; ze hebben weinig zin om sociaal te doen binnen het huis, alleen maar naar elkaar toe. Op zich zijn ze wel aardig, maar af en toe vraag ik me af of ze een beetje wereldvreemd zijn. Ze groeten nooit ofzo, nou ja, zelden. Zitten ze met de deur open te eten, mijn vriendje komt voorbij en zegt heel vriendelijk "Smakelijk eten!" en dan kijken ze 'm aan alsof hij echt heel grof en asociaal is dat hij hen zomaar aan durft te spreken. Hè? Doe je deur dan dicht? Nja. Van mij mogen ze eruit want dan kunnen er meer vriendinnen van mij bij. Maar op zich veroorzaken ze geen last en wij ook niet, dus het leeft wel goed langs elkaar heen.

Duuus. Spannend joh. De kat heet Frits trouwens en hij is een Noorse boskat en hij is gaaf.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 12:41
Skilly
Skilly is offline
Nou ik woon nog gewoon thuis bij me vader en moeder.
Me vader is rustig en geduldig en me moeder kan weleens zeuren.
Kort maar krachtig.
Oud 30-03-2007, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-03-2007 @ 17:04 :
Dat is mijn moeder. Ze zeurt veel, maar ze is dan ook een vrouw.
dit ja

en mn zus. mn zus en ik zijn iets te close :')
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten