Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2007, 11:00
Koning
Koning is offline
Hey Hallo,

Ik heb al een aantal jaar een Logitech Z640 systeempje aan mijn pc hangen, nu zit ik er aan te denken over te stappen naar 2.1 omdat ik nu de speakers die achter me dienen te staan toch niet kwijt kan en het alleen maar extra rommelig is.

Gezien ik een Z640 gewend ben ben ik dus geen audiofiel en zoek ik iets van het zelfde kaliber. Ga ik er met bijvoorbeeld een Logitech X-230 setje er kwalitatief niet op achteruit of kan ik beter de iets duurdere Logitech Z-3e set nemen? Of misschien een heel ander merk. Ik hoor het wel.

Alvast bedankt!

Ter info ik maak gebruik van een SoundBlaster Live, welke type weet ik niet maar dat weet creative volgens mij zelf ook niet.

Laatst gewijzigd op 14-04-2007 om 11:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2007, 12:27
M@rco
M@rco is offline
De X-230 zal vergelijkbaar zijn met de Z-640, het zijn allebei "budgetspeakers". Lijkt me dus een prima vervanging De Z-3 is net weer een klasse hoger.
Oud 14-04-2007, 12:31
Koning
Koning is offline
En die klasse hoger is ook geluidstechnisch of gewoon de afwerking van het apparaat?
Oud 14-04-2007, 16:02
smvs
smvs is offline
Oude stereo versterker/receiver voor 25 euro, paar hifi speakers er bij en je hebt voor muziek een set waar de duurste computerspeakers nog niet tegenop kunnen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 21:15
Bonga
Bonga is offline
Citaat:
smvs schreef op 14-04-2007 @ 17:02 :
Oude stereo versterker/receiver voor 25 euro, paar hifi speakers er bij en je hebt voor muziek een set waar de duurste computerspeakers nog niet tegenop kunnen.
dacht ik ook.. sinds ik een geluidskaart in mijn computer heb is deze op mijn stereo aangesloten..
Oud 15-04-2007, 21:58
Koning
Koning is offline
Citaat:
smvs schreef op 14-04-2007 @ 17:02 :
Dan ben ik duurder uit en zit ik met nog meer rommel, Ben voor de X-230 gegaan en bevalt prima,
Oud 16-04-2007, 09:45
Verwijderd
Ik heb de iets kleinere set, de X 210. De boxen zijn iets kleiner dan de 230 en hebben iets minder vermogen maar het geeft geweldig geluid, dat in ieder geval.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten