Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2007, 09:24
Mariposa
Mariposa is offline
Je hebt hem/haar in die tijd niet gesproken en diegene is benieuwd hoe het met je is.

Reageer je? Of juist niet? Waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2007, 09:27
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Geen ervaring mee
Ligt eraan hoe je gevoelens voor hem zijn en of je daar behoefte aan hebt.
Oud 17-04-2007, 09:28
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ja, meegemaakt
In mijn geval was het bijna een jaar nadat het uit was gegaan dat mijn ex weer contact zocht. Op in gegaan, toen anderhalf jaar elkaar alleen af en toe gesproken via msn, iets meer dan een half jaar geleden weer wat afgesproken en nu zijn we weer een half jaar samen
Oud 17-04-2007, 09:32
Verwijderd
Als je gevoelens weg zijn zou ik gewoon reageren, anders kan je het misschien beter niet doen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 09:33
kadesh
kadesh is offline
Citaat:
Poggy schreef op 17-04-2007 @ 10:32 :
Als je gevoelens weg zijn zou ik gewoon reageren, anders kan je het misschien beter niet doen.
&als je het nog steeds goed met m kan vinden natuurlijk
Oud 17-04-2007, 09:43
zeep007
zeep007 is offline
meegemaakt, en gewoon op gereageerd omdat ik ook wel nieuwsgierig was en compleet over hem heen was.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 09:45
juno
juno is offline
Kan nog steeds heel gezellig zijn hoor. Alleen is het gevoel van toen wel weg.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 09:57
IcedEarth
IcedEarth is offline
ik heb mijn brugklasvriendje nog in mijn msnlijst staat en om de zoveel tijd vragen we 'ns hoe het met elkaar gaat etc. niet veel boeiends dus.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 10:07
Bloem
Bloem is offline
Natuurlijk reageer ik, het is onbeleefd om mensen zomaar te negeren en het lijkt me vrij ongezond als je "na een aantal jaar" nog steeds niet over je ex heen zou zijn (uitzonderigen daargelaten uiteraard). Meer contact dan een keertje vragen hoe het is zou nou ook weer niet hoeven, maar dat ligt meer aan hoe mijn ex is dan aan het feit dát hij mijn ex is.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 10:14
Magican
Magican is offline
Dat hangt er vanaf.
Oud 17-04-2007, 11:34
snoopy
snoopy is offline
Nou, als ik gewoon een smsje krijg hoe het met me gaat dan zie ik niet in waarom ik daar niet op zou reageren
Oud 17-04-2007, 11:35
Verwijderd
Ik zou wel reageren, waarom niet? Ben ook wel benieuwd hoe het met hem is. Je hoeft echt niet meteen weer dikke vriendjes te worden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 11:44
Luna
Luna is offline
ja wat hierboven gezegd wordt.
ik heb laatst mn ex na 3 jaar een berichtje gestuurd om te vragen hoe het ging en hij reageerde heel verbaasd en vond het wel n beetje raar geloof ik.
maar hij reageerde wel
Oud 17-04-2007, 11:54
Verwijderd
Oh ja, mijn ex wou dat laatst ook, via MSN dan. Ik heb maar 'normaal' gereageerd, voor zover ik überhaupt normaal kan reageren.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 12:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Meegemaakt, en normaal gereageerd. Na een 'alles goed?' het contact vervolgens weer verbroken, zoals ik dat (op 1 speciaal geval na) altijd zal doen. Het is best leuk om te horen hoe toenmalige vriendjes terecht zijn gekomen, en het lijkt me nog heel veel leuker om ze over een x-aantal jaar tegen te komen met hun gezinnetjes, carrieres en weet ik veel wat niet meer. Maar behoefte aan echt contact heb ik gewoon niet meer.
Oud 17-04-2007, 13:37
Nienna*
Nienna* is offline
Je kunt toch altijd reageren en gewoon afwachten wat eruit rolt? Lijkt me niets verkeerds aan... als het je niet bevalt, zeg je dat en kap je het weer af. Niet proberen vind ik niet eens netjes, maar ik zou het zelf altijd gewoon willen proberen, of hij moet me ooit enorm gekwetst hebben. Dan mag hij wegblijven.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 15:38
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ligt eraan of ik er zin in heb of niet. Ik zou waarschijnlijk wel reageren uit beleefdheid. Heb trouwens wel eens meegemaakt dat een ex dacht dat ik een of andere praatpaal voor haar problemen was geworden....
Oud 17-04-2007, 15:59
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ja, is me al wel gebeurd.

Van één ex had ik jaren niks meer gehoord, ik wist enkel dat ze verhuisd was. Blijkbaar woont die nu in het Midden-Oosten en is ze afgelopen zomer getrouwd. Ik was vooral blij haar nog eens te horen.

Van andere exen jaren niks meer gehoord. Zou het wel leuk vinden moesten die vroeg of laat nog eens ergens opduiken. Ik vraag me wel af hoe het nog met hun is, wat er van hun geworden is en zo. Dus natuurlijk zou ik reageren, en niet alleen maar uit beleefdheid.
Oud 17-04-2007, 16:15
Henkje
Henkje is offline
Ja hoor, heb nu ruim 2 jaar een nieuwe vriend. Maar we 'praten' op msn of als we elkaar tegen komen met uitgaan. Niet echt interessante gesprekken, gewoon even belangstelling tonen, zonder bij bedoelingen.
Vind ik niet raar.
Oud 17-04-2007, 16:21
Volk
Volk is offline
Ik reageer, ik zou niet weten waarom niet. Graag zelfs.
Maar dat moet ie dan niet via msn proberen, dat vind ik zo'n crap. Gewoon gezellig kletsen en wat drinken ofzo

Laatst gewijzigd op 17-04-2007 om 16:24.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 16:23
gurl19
gurl19 is offline
Via sms en msn wel. Maar zou gauw hij zou vragen of ik hem wil ontmoeten moet ik wel even nadenken. Hangt ook af welke ex. Bij sommige is het meteen een dikke nee, bij andere misschien.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 16:37
Verwijderd
Ligt er aan denk ik. Wie het is en hoe hij me dan benadert. Al weet ik niet of ik er op in zou gaan. Wat mij betreft is dat een afgesloten hoofdstuk. Van mijn allereerste kalverliefde vriendje weet ik het toch wel, maar verder heb ik er geen behoefte aan...

Laatst gewijzigd op 17-04-2007 om 17:49.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 18:21
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
kadesh schreef op 17-04-2007 @ 10:33 :
&als je het nog steeds goed met m kan vinden natuurlijk
idd

Ik heb vorige week zaterdag mijn exvriendje weer gezien sinds een jaar en het was hardstikke gezellig!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 19:21
zoef de haas
zoef de haas is offline
Eerst vond ik t gezellig prima allemaal, maar tegenwoordig hoef ik m niet meer te spreken. Hij doet t naar mijn mening alleen omdat hij zich schuldig voelt om bepaalde dingen en zich verplicht voelt om contact op te nemen om zo zn eigen geweten te sussen. Maar zo hoeft t voor mij niet
Oud 18-04-2007, 07:39
Verwijderd
Geen idee. Mijn eerste vriendje, daar zou ik het wel leuk van vinden. Maar meer op de 'hoi, hoe gaat het?'. Ik hoef niet meteen wat af te spreken om wat te drinken ofzo. Nee, ben best benieuwd hoe het met hem gaat. Tijdje terug zelfs gemaild nog. Maar verder vind ik het wel best zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2007, 07:59
Verwijderd
Heel af en toe hoor ik nog wel eens wat van ze. Maar eerlijk gezegd: echt interesse heb ik niet meer.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 10:20
Optima
Optima is offline
ik zou absoluut will weten hoe het met hem gaat! Maar afspreken, nee, ik wil geen oude wonden, aan beide kanten, open halen. maar we hebben wel bijna 3 jaar met elkaar doorgebracht, en uiteraard gaf ik om hem. Dat gaat niet zomaar weg, maar ik ben er niet zoals vroeger iedere dag mee bezig. Ik zou gewoon willen weten of hij een nieuwe liefde heeft gevonden, of hij gelukkig is en hoe het met zijn studie gaat etc. Gewoon benieuwd zeg maar, maar dying to know...nee.
Oud 18-04-2007, 10:43
Verwijderd
ik ga altijd onwijs lopen malen over de achterliggende gedachte vandat soort dingen..

heb bijna altijd wel afgesproken omdat mijn zwak te groot was, maar of dat nou altijd zo verstandig is geweest...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 10:45
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bloem schreef op 17-04-2007 @ 10:07 :
Natuurlijk reageer ik, het is onbeleefd om mensen zomaar te negeren en het lijkt me vrij ongezond als je "na een aantal jaar" nog steeds niet over je ex heen zou zijn (uitzonderigen daargelaten uiteraard). Meer contact dan een keertje vragen hoe het is zou nou ook weer niet hoeven,
Oud 18-04-2007, 10:51
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 18-04-2007 @ 11:43 :
ik ga altijd onwijs lopen malen over de achterliggende gedachte vandat soort dingen..
Hmm, wat ik denk: je hebt toch een periode van je leven samen gedeeld. Ik heb persoonlijk soms dat ik ineens denk: wow, díe heb ik echt lang niet meer gezien, hoe zou hij nou zijn? Hetzelfde, anders? Hoe zou het met hem gaan?
Dat hoeft echt niets meer te betekenen dan een soort gezonde nieuwsgierigheid en interesse.
Pas met kerst bijvoorbeeld heb ik mijn vlam van groep 1 t/m groep 5 een kaartje gestuurd, zoals ieder jaar, maar dit keer met mijn e-mailadres. Nu hebben we weer contact, uit interesse .
Verder kan het toch zomaar zijn, er hoeft niet per se iets achter te zitten toch?

Oké, ik kan me niet duidelijk uitdrukken...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 18-04-2007 @ 11:51 :
Hmm, wat ik denk: je hebt toch een periode van je leven samen gedeeld. Ik heb persoonlijk soms dat ik ineens denk: wow, díe heb ik echt lang niet meer gezien, hoe zou hij nou zijn? Hetzelfde, anders? Hoe zou het met hem gaan?
Dat hoeft echt niets meer te betekenen dan een soort gezonde nieuwsgierigheid en interesse.
Pas met kerst bijvoorbeeld heb ik mijn vlam van groep 1 t/m groep 5 een kaartje gestuurd, zoals ieder jaar, maar dit keer met mijn e-mailadres. Nu hebben we weer contact, uit interesse .
Verder kan het toch zomaar zijn, er hoeft niet per se iets achter te zitten toch?

Oké, ik kan me niet duidelijk uitdrukken...
jah ok dat begrijp ik allemaal wel, maar dat ik ga malen ligt aan mijn turbulente relatie met mijn ex
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 06:54
WolterB
WolterB is offline
Ligt eraan met welke intentie zij contact met me zal zoeken, maar denk dat ik er wel gewoon op in zal gaan
Oud 19-04-2007, 19:48
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Mijn eerste ex kom ik af en toe nog weleens tegen.. hij is getrouwd en heeft een dochtertje..

Mijn tweede ex hoop ik never nooit meer tegen te komen, op de tweede avond dat we wat hadden ging ze al vreemd

Mijn laatste ex.. ik weet niet.. Als hij zich gedroeg naar zijn leeftijd, misschien wel, maar ik ben er vrij zeker van dat dat niet het geval is, dus laat maar dan.. en over MSN.. Nee, laat hem dan maar IRL naar mij toekomen..

mijn ex heeft personeel en weet hoe het met mij gaat...

Laatst gewijzigd op 19-04-2007 om 19:56.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 19:53
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 19-04-2007 @ 19:48 :
mijn ex heeft personeel en weet hoe het met mij gaat...
haha, hoewel dat niet echt grappig is Heb je dan ook stalkers?
Oud 19-04-2007, 19:56
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Qimm schreef op 19-04-2007 @ 20:53 :
haha, hoewel dat niet echt grappig is Heb je dan ook stalkers?
ja.. die heb ik
Eerst hij en nu zijn vriendin... Ze wil dolgraag dat ik jaloers op haar ben Waarom is mij een godsraadsel!
Oud 19-04-2007, 20:14
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Sarah schreef op 17-04-2007 @ 12:35 :
Ik zou wel reageren, waarom niet? Ben ook wel benieuwd hoe het met hem is. Je hoeft echt niet meteen weer dikke vriendjes te worden ofzo.
Oud 06-05-2007, 17:54
Agness3
Agness3 is offline
Ligt eraan of dat hij het heeft uitgemaakt of dat jij hebt gedaan of het uit ging met ruzie of gewoon uitging met "vriendschap"..
Reageren

Regels voor berichten