Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2006, 11:19
just_me16
just_me16 is offline
hier een topic om te kunnen kletsen over the ghost whisperer

voor de mensen die het niet kennen:

The ghost whisperer gaat over melinda, zei heeft een gave waardoor ze geesten ziet. Haar taak is hen te helpen om over te gaan (to cross over, dus naar de hemel, de andere kant hoe je het maar wilt noemen)

In de serie zijn er eigenlijk maar 3 hoofdrolspelers, meilinda haar man en haar beste vriendin
Spoiler

Op het moment is er in de serie een onbekende geest die alle geesten probeert vast te houden. Aan melinda de taak om daar een eind aan te maken, of zoals ze in de seri zeggen: she is the one

Laatst gewijzigd op 28-11-2006 om 12:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2006, 12:09
~SmG~
~SmG~ is offline
Ik vind deze serie eigenlijk te eng, dus ik ben gestopt met kijken.
Het is whisperer btw.
Oud 28-11-2006, 12:54
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Ik kijk altijd naar Medium, veel leuker in mijn ogen.
Vooral omdat het concept van GW echt élke episode hetzelfde is:
Melinda doet haar ding, ze ziet een geest die ze moet / gaat helpen, ze gaat op zoek naar het achterliggende verhaal, en aan het eind staat zij + geest + bijbehorende vrienden en/of familie saampjes bij elkaar, zij vertaalt de boodschap, men voelt de geest, zij laat een paar traantjes en de geest gaat over in het licht.

Nou, op een gegeven moment weet je het wel na dat ellukkuh keer gezien te hebben...

Maar de laatste tijd is het wat 'losser' geworden. Door die 'Brim' die erin meespeelt, en dat Melinda 'The One' is enzo, het concept is een beetje (ook niet echt te veel) veranderd en loopt niet meer elke keer hetzelde. Waardoor voor mij de interesse weer wat is teruggekomen
Oud 28-11-2006, 13:27
synclinorium
synclinorium is offline
Over de spoiler: Echt waar? Kun je me pm-en hoe dat is gebeurt enzo? Ik kijk het afentoe maar heb t de laatste paar keer niet gezien.

Ik vind t wel leuke serie, valt me wel op dat de geesten veel onvriendelijker worden.
Oud 28-11-2006, 13:40
just_me16
just_me16 is offline
zal het wel ff zo doen want heb geen flauw idee hoe je moet pm-en

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 14:28
Drez
Drez is offline
pm-en doe je door op het knopje ´privé´ te klikken bovenaan de post van een user.
Oud 28-11-2006, 16:03
synclinorium
synclinorium is offline
Citaat:
just_me16 schreef op 28-11-2006 @ 14:40 :
zal het wel ff zo doen want heb geen flauw idee hoe je moet pm-en

Spoiler
Wat erg!! Maar bedankt!!
Oud 29-11-2006, 07:22
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
just_me16 schreef op 28-11-2006 @ 14:40 :
er was een vliegtuig ongeluk, (dat was verdeeld over 2 afleveringen) in de 1e aflevering zie je andrea die een cadeau voor haar broers verjaardag heeft gekocht, een soort klokje, maar telkens blijft die stilstaan op half 11. [...] Ook komt ze erachter dat andrea omgekomen is doordat zij in haar auto zat opweg naar het appartement van haar broer en zo terecht kwam in het ongeluk. Dit ondek je alleen pas helemaal op het einde, als je denkt dat de broer van andrea leeft, ze rent dan naar haar broer maar die loopt haar straal voorbij een geeft melinda een knuffel, dan wordt het duidelijk dat het andrea is en niet haar broer die dood is
Het punt is zelfs, dat je de hele tijd denkt dat die broer per ongeluk is omgekomen omdat hij ook in het vliegtuig zou stappen en Andrea is de hele tijd bezig met haar broer te pakken te krijgen enzo.
Ze kijkt of zijn naam op de lijst staat, en ze verteld Melinda op een gegeven moment dat ze naar zijn appartement is geweest maar dat niemand haar iets wilde vertellen of haar broer nog leefde & daar was.

Idd wordt het pas duidelijk, en ook een hele verrassing voor de kijker, als de broer nog blijkt te leven en Andrea idd straal voorbij loopt dat niet de broer maar Andrea zélf om het leven is gekomen.
Melinda had net iets voor 12en ook op dat klokje gekeken die Andrea gekocht had voor haar broer, en die deed het schijnbaar weer ofzo want die gaf de tijd hetzelfde aan als haar horloge.
Melinda geeft het klokje aan de broer en die leest de inscriptie "Love Never Dies". Zo heet ook de aflevering van as donderdag.
En daarin gaat het ook verder qua verhaal & Andrea, en schijnbaar is die man met de hoed (Brim) gelinkt aan Andrea dus dat kan nog wel ns interessant worden
Oud 07-11-2007, 15:20
menniej
menniej is offline
wanneer begint GW weer? Weet iemand dat? Ik heb gelezen in het najaar..maja dit is nu toch al bijna 2 maanden bezig
Reageren

Regels voor berichten