Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Anders zou een mens ook wel douchen als hij luizen op zijn hoofd had. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar dat werkte dus niet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (iig zo leek/rook/voelde het. ![]() Wij laten de dierenarts altijd één of ander iets geven (als we er toch zijn voor de jaarlijkse inenting) tegen alle wormen en volgens mij ook tegen vlooien. Ik heb nog nooit een vlo op ze ontdekt (maar ze komen ook niet buiten, misschien dat dat verklaart). |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat zei ik ook niet, ik zei dat de vlooien erafspringen omdat ze een hekel hebben aan water en dan springen ze van de kat af en verzuipen ze. Maar iedereen moet maar doen wat hij of zij het beste vind, bij ons werkt douchen prima, onze kat vind het niet echt leuk maar heeft er ook geen mega hekel aan ofzo. behalve als je op zijn kop gaat met de straal.
||
Citaat:
Je hebt trouwens ook pippetjes die je maar iedere 3 maanden hoeft op te doen. Dit doen we bij onze katten want ze laten zich niet zo snel vangen als ze eenmaal doorhebben dat we met het vlooienmiddel bezig zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Geven die katten dat serieus aan? ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |