Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ze dan verliefd op jou is betekent dat dat ze erachter komt dat ze bi is? Of wist ze dat al?
Want als ze er daarmee achter komt dan lijkt me het logisch dat ze twijfelt omdat het toch erg verwarrend kan zijn en dergelijke.. Het zal denk ik ook de sprong in het diepe zijn.. bang de vriendschap erdoor te verliezen en dat soort dingen maar ik denk wel ook dat de vakantie duidelijkheid zal verschaffen suc6 ermee iig! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het ook erg logisch dat ze twijfelt en verward is en ik heb haar net daarom gezegd dat ze de tijd moet nemen om ermee in het reine te komen. Ik denk alleen dat zij zich voelt alsof ze nu per se iets moet beslissen. Niet dus! Ik heb echt wel tijd en als we ervoor gaan dan zullen we toch sowieso erg veel tijd moeten nemen om eh wel erm ... nou ja een paar dingetjes te ontdekken *grijns* ![]() ![]() ![]() En dat van die vriendschap, ja dat was een van de dingen die ze zei, die wil ze niet verliezen. Ik ook niet, maar dat zal ook wel niet gebeuren. Uiteindelijk heeft ze het toch maar gezegd en dat was al een risico op zich, want ze wist toch niet hoe ik me voelde. Ze vreest er ook voor dat we slechte reacties gaan krijgen, tja, je gaat die altijd hebben denk ik maar daar kunnen we nu toch echt niet ons geluk laten van afhangen?? Ik heb trouwens nog niets dan positieve reacties gehad ook van mijn ouders en broer!! Ik denk idd dat die vakantie errrrrrg belangrijk kan worden ja .... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De meest positieve reacties heb ik trouwens gekregen van 1. mijn (lesbische) stagebegeleidster van vorig jaar, die me schreef "proficiat met je uitslag en ook met het andere, ben blij dat jullie gepraat hebben" 2. mijn ex, jawel, die ik belde voor zijn verjaardag en die zei "eindelijk!! ik heb wel veel cadeautjes gehad maar dit is echt het mooiste!!" |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat je er echt goed mee omgaat!! Ook naar haar toe zeg maar!
Nja, veel blijven praten drover.. Jullie hoeven toch ook niet meteen officieel iets te hebben voor de buitenwereld enzow.. Eerst es kijken hoe het is, idd wat dingen ontdekken enzow.. Dat zou al kunnen zonder echt iets te hebben. Tis dan voor jullie allebei wat nieuws natuurlijk dus weten jullie ook beiden hoe het is en hoe jullie je voelen. Ik kan me al haar zorgen voorstellen, maar idd.. je kan je geluk niet van de buitenwereld af laten hangen.. je krijgt altijd wel negatieve reacties, op elke relatie.. Het is nooit zo dat iedereen volledig achter je staat, of het nu 2 meisjes zijn of een jongen en een meisje, dat maakt niet uit.. Nouw ja, heel veel succes in ieder geval.. wel echt mooi.. dat jullie dan allebei iets voor elkaar voelen en allebei op die manier ontdekken dat jullie ook iets voor meisjes kunnen voelen.. is toch mooi ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |