ja, ik herken het zeker wel..
wanneer het geen verplichtingen zijn verval je gauw in hangen.. het hoeft dan niet perse, dus kun je het heel makkelijk uitstellen, en dan ineens is de vakantie voorbij en heb je geen reet uitgevoerd
Maar ja.. ik doe deze vakantie op zich nog best wel wat.. ben met mn vader meegeweest paar keer om dingen te bekijken en te kopen voor zn nieuwe huis, ben met mn moeder de stad in geweest.. , 2 dagen gewerkt voor een collega van mn vader... en vanaf morgen ga ik weer socializen met vriendinnen, back into the real world.. morgenmiddag naar een vriendin en maandagmiddag met een vriend afspreken, dan dinsdag met mn ex, wat spullen uitwisselen, kijken hoe het zal zijn, elkaar weer zien.. woensdagavond een concert, die zaterdag erna alweer op vakantie..
tis ook gewoon zo dat wanneer je eenmaal begint aan dat hangpatroon het moeilijk is druit te stappen ofzo, maar als je gewoon begint met dingen doen, heb je het ineens veel meer naar je zin..
Ja, kwil ook hele graag naar het dierenasiel gaan hier, informeren naar vrijwilligerswerk.. Maar nu kom ik dr steeds niet aan toe wan tegen de tijd dak op gang ben is het dan al 17:00 en zijn ze dicht.. mja, ms morgenochtend gwoon op tijd opstaan en dan gaan voor ik naar die vriendin toe ga..