Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Als ze weet dat ik haar heel leuk vind, en zelfs een beetje verliefd ben, en zij is dat niet, KAN ik niet meer bij haar in de kantine zitten. Schaamte ofzo. Citaat:
![]() Zie: http://forum.scholieren.com/member.p...nfo&userid=535
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoogstwaarschijnlijk kan ze geen gedachten lezen dus als je iets van haar wil is het verstandig dat (subtiel) zelf te vragen in plaats van conclusies te trekken wanneer zij niet zegt wat je op dat moment zelf had willen zeggen, maar niet durft.
||
Citaat:
Nee, dat was JOUW kans om haar te vragen ![]()
||
Citaat:
En als ze nee zegt, betekent dat niet dat ze niks met je te maken wil hebben. Voor hetzelfde geld vraag je haar een week later of ze nu wél tijd heeft, en zegt ze ineens enthousiast 'ja'. Dus zit niet zo te miepen en doe wat.
||
![]() |
Citaat:
Dat was MIJN kans te vragen een terrasje te gaan pakken in de stad ofzo, maar dat deed IK niet. Verander de titel van het topic in: hoe maak ik mijn collega duidelijk dat ik doodsbang ben in mijn sociale contacten? Lees daarna je eigen antwoorden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan zegt ze toch lekker nee, even goede vrienden. Alsof je meteen je ziel blootlegt als je haar meevraagt om ergens iets te gaan drinken. Zeg gewoon dat het je gezellig lijkt. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus niet moeilijk doen en haar vergeten of haar gewoon vragen. Zo moeilijk is het niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|