Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ga op vakantie.. voor heel weinig geld kun je een weekje op een camping in nederland staan, heb scheit dat je alleen bent, doe het gewoon.. in je eentje ontmoet je dan vanzelf wel nieuwe mensen..
Verder moet iedereen om jou heen zn mond houden over die eigen manege.. als jij dat echt wil kun je dat ook.. feit is alleen dat het niet vanzelf gaat en je er wel wat voor moet doen. Ga es uitzoeken hoe je dat voor elkaar zou kunnen krijgen later, informeer eens.. ga op zoek op internet, maak een afspraak met iemand die een eigen manege heeft en vraag hoe diegene dat heeft gedaan enz enz... DR is van alles wat je er aan kan doen nu al.. Verder kan ik me niet voorstellen dat er niets anders is waar je plezier in hebt, een bepaalde sport misschien? zwemmen, tennis, basketbal etc.. knoem maar wat op.. Je kan wel weg gaan zitten kniezen van oh ik ben zo zielig want ik zit hier en ik vind het hier niet leuk maar wat kom je daar nu verder mee? Ga je bezig houden met wat je er aan kunt doen en met dingen die je graag wil.. Roep dan niet bij alles wat een ander opnoemt ja maar dit en ja maar dat.. dat zijn alleen maar smoesjes om eronderuit te komen omdat het moeilijk is die stap te nemen.. Maar je vraagt hier om hulp, neem die hulp dan ook aan en ga iets doen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een nacht met Cleo Verwijderd | 1 | 28-12-2005 11:50 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Lees en keur dit (Een nieuw leven herschreven) lestat080 | 11 | 27-11-2004 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[Sprookje] Prins Achteraf en waarom de dingen zijn zoals ze zijn. Doodle! | 11 | 01-09-2004 19:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: de traagheid van het bestaan Tisch | 19 | 20-05-2004 22:19 | |
Verhalen & Gedichten |
help me ! (serieus, kheb een probleempje) MightyMarcel | 2 | 22-12-2003 15:44 |