Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2002, 10:09
diane
diane is offline
Hoi allemal

De 2e week vakantie is voorbij en ik voel me alleen maar naarder.
Op school had ik nog 2 vriendinnen maar na school zie ik ze bijna niet.Ik mis het om met iemand te praten die me begrijpt hier thuis kan ik niet praten het lukt me niet.De hele dag of achter de comp of werken nou het is weer het echte leven.Ik wil hier zo graag weg gewoon ergens heen waar ik kan nadenken wat ik nou wil.Ik heb zo'n hekel om hier te wonen en hier te zijn.Hier begrijpen ze me toch niet als ik zou zeggen dat ik me kut voel begrijpen ze me toch niet.Dan gaan ze vragen waarom terwijl ik dat zelf niet weet ik weet helemaal niks meer.Het enige wat ik weet is dat ik krankzinnig ben en dom bezig ben maar ik kan dat niet veranderen .Ik weet gewoon niet wat ik moet.Niemand om mee te praten .Maar als ik iemand heb om mee te praten kan ik het nog niet.Het is hier zo eindeloos alles is zo doelloos .

Sorry voor deze rommel
groetjes diane
Oud 13-07-2002, 10:24
Verwijderd
Wat is je streven?

Maak eens een lijstje van dingen die je wilt bereiken en concentreer je daarop. Het heeft weinig nut om naar dingen van jezelf te kijken en denken "damn, dit kan ik niet .. dat is slecht en ik ben dom" .. nee, probeer juist te kijken naar WAT je ertegen kunt doen

Hou jezelf bezig, voel je je automatisch beter

Sterkte iig
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 10:29
diane
diane is offline
Eigen manege is enige streven
En die streven is heel moeilijk te halen
Volgens iedereen hier zal me dat ook nooit lukken

Laatst gewijzigd op 13-07-2002 om 10:31.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 10:35
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
diane schreef:
Eigen manege is enige streven
En die streven is heel moeilijk te halen
Volgens iedereen hier zal me dat ook nooit lukken
he, mijn nichtje studeert ook om euh manegemevrouw te worden, of hoe je dat ook mag noemen

ik snap je probleem wel, ik zou niet zo meteen instant-raad kunne geven. je kan me altijd toevoegen op msn als je wil praten

-xxx- dama
Oud 13-07-2002, 11:05
Verwijderd
Ga op vakantie.. voor heel weinig geld kun je een weekje op een camping in nederland staan, heb scheit dat je alleen bent, doe het gewoon.. in je eentje ontmoet je dan vanzelf wel nieuwe mensen..

Verder moet iedereen om jou heen zn mond houden over die eigen manege.. als jij dat echt wil kun je dat ook.. feit is alleen dat het niet vanzelf gaat en je er wel wat voor moet doen. Ga es uitzoeken hoe je dat voor elkaar zou kunnen krijgen later, informeer eens.. ga op zoek op internet, maak een afspraak met iemand die een eigen manege heeft en vraag hoe diegene dat heeft gedaan enz enz...

DR is van alles wat je er aan kan doen nu al.. Verder kan ik me niet voorstellen dat er niets anders is waar je plezier in hebt, een bepaalde sport misschien? zwemmen, tennis, basketbal etc.. knoem maar wat op..

Je kan wel weg gaan zitten kniezen van oh ik ben zo zielig want ik zit hier en ik vind het hier niet leuk maar wat kom je daar nu verder mee? Ga je bezig houden met wat je er aan kunt doen en met dingen die je graag wil.. Roep dan niet bij alles wat een ander opnoemt ja maar dit en ja maar dat.. dat zijn alleen maar smoesjes om eronderuit te komen omdat het moeilijk is die stap te nemen..

Maar je vraagt hier om hulp, neem die hulp dan ook aan en ga iets doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten