Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2007, 16:20
Emma Fa...
Emma Fa... is offline
Sh*t ik ben echt helemaal gek van mijn autoinstructeur!

Hij = 28, ik = 18

Ik heb al heel veel lessen gehad over een langere periode verspreid. En op een gegeven moment echt verliefd geworden op hem. Dat wou ik helemaal niet. Dus ik probeerde dat 'gevoel' echt tegen te gaan. Daardoor deed ik heel koppig in de auto...het werd er niet echt leuker op! Ik deed echt stom, een beetje bozig

Ik kon gewoon niet meer normaal doen, omdat er in mijn lichaam echt van alles gebeurde. Toch raar als je iets niet wilt, het er toch is.

Nu gaat het weer goed, ik heb ook een aantal uur bij iemand anders gelest. Het beste is dat ik er niks mee doe. Maar hij blijft zo ontzettend leuk! Ik ga ervan uit dat ik hem volgende keer voor de laatste keer zie, dat maakt me echt verdrietig...

sorry ik weet niet zo goed wat ik er mee moet! Ik moet zeker me mond houden tegen hem...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2007, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Emma Fa... schreef op 30-04-2007 @ 17:20 :
Ik moet zeker me mond houden tegen hem...
Je moet helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 16:33
Verwijderd
Heb je zelf het idee dat hij jou ziet zitten? Heeft ie uberhaupt een relatie?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 17:07
Verwijderd
Is hij vrijgezel? Zo ja, waarom niet proberen dan? Zo nee, pech.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 17:11
Verwijderd
Wat Mephostophilis zegt inderdaad.

18 en 28 is best mogelijk hoor. Het lijkt veel, maar valt reuze mee. (Dat uit de mond van iemand die al 7 jaar samen is met iemand die 10 jaar ouder is.)
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 17:12
Verwijderd
Ja als hij vrijgezel is en je hebt nu van iemand anders les, kun je 'm natuurlijk best een keer vragen om wat met je te gaan drinken ofzo 28 is misschien wat oud, maar lang niet bejaard ofzo, dus dat kan best goed gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 17:28
Alessia
Alessia is offline
ik heb iets met mijn rijinstructeaur gehad (naardat ik mijn rijbewijs had gehaald) en hij was zelfs 13 jaar ouder dan ik! dus....
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 17:40
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-04-2007 @ 18:07 :
Is hij vrijgezel? Zo ja, waarom niet proberen dan? Zo nee, pech.
Juistem.
Oud 30-04-2007, 18:32
Emma Fa...
Emma Fa... is offline
Jullie zijn positief! Leuk

En inderdaad denk ik dat leeftijd toch ook niet zo uitmaakt. Ik bedoel hij is gewoon zo leuk! 'Ik wil hem hebben'

We hebben het nu steeds heel leuk gehad en dat je naar elkaar kijkt en dat je denkt wat is ie lekker! ik wil meer...maarja dan hou je je netjes en doet net alsof er niks is. Als je er over nadenkt is het echt niet zo'n lekker ding hoor, haha. Maar het gevoel is gewoon groot. Als ik zo'n man in de stad zou zien, denkt ik niet wat een knappe man. Maar het is dus echt het gevoel van binnen, hoe hij is/doet dat maakt hem aantrekkelijk.

Hij heeft geen vriendin meer. Hij was heel lang met iemand samen, volgens mij echt een paar jaar. maar dat is uit gegaan.

Ik denk nog even goed na, en hoop dat ik een kans krijg. Ik bedoel een goed moment! Whaa...ik ben echt verliefd, helemaal in de war/onduidelijk een beetje he!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 18:37
Emma Fa...
Emma Fa... is offline
Citaat:
Alessia schreef op 30-04-2007 @ 18:28 :
ik heb iets met mijn rijinstructeaur gehad (naardat ik mijn rijbewijs had gehaald) en hij was zelfs 13 jaar ouder dan ik! dus....
Hoe ging dat bij jullie, als ik vragen mag ?

Is er in de auto ook al iets gebeurd ? Of zei 1 van jullie, zullen we elkaar nog eens zien ? Was jij ook al gek op hem tijdens het rijden?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 18:45
Alessia
Alessia is offline
ik vond hem al leuk tijdens de lessen en hij had het gemerkt en we hebben een keertje het over gehad...
het is niks in het auto gebeurd omdat we toch het verstandigste vonden om te wachten dat ik mijn rijbewijs had gehaald...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 19:54
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Emma Fa... schreef op 30-04-2007 @ 17:20 :
Sh*t ik ben echt helemaal gek van mijn autoinstructeur!

Hij = 28, ik = 18

Is toch nix mis mee? Ik was 19 en mn vriend was 29

Als je geslaagd bent moet je het gwn gaan *vieren* met hem
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 20:23
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Je tegen laten houden door leeftijdsverschil is in dit geval een beetje achterlijk. Je bent 18 en waarom zou je je iets aantrekken van eventuele reacties van mensen om je heen Zolang jij gelukkig bent accepteren ze het vanzelf
Oud 01-05-2007, 15:48
Daboman
Daboman is offline
Gewoon proberen.

En mochten je rijlessen eronder lijden kun je altijd naar een andere instructeur.
Oud 01-05-2007, 17:19
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Realiseer je wel dat dat hij met heel veel meisjes van 18jaar omgaat... Ik zeg niet dat het kansloos is, maar houd er rekening mee dat er naast jou nog minstens 5 meiden per week hem mee uit vragen.
Oud 01-05-2007, 17:47
Haligh
Haligh is offline
ik dacht dat de meeste instructeurs dik, lelijk en behaard waren?
Oud 01-05-2007, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 01-05-2007 @ 18:47 :
Je zegt het zelf al

Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Ik ken wel een jonge, tamelijk knappe en leuke. Ik vond 'm toen iets te oud (en hij had al 3 jaar een relatie met een dochter van de beste vrienden van m'n ouders) maar er zijn waarschijnlijk genoeg achttienjarige meisjes die een verschil van een jaar of 6 geen punt vinden...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 19:01
Emma Fa...
Emma Fa... is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 01-05-2007 @ 18:19 :
Realiseer je wel dat dat hij met heel veel meisjes van 18jaar omgaat... Ik zeg niet dat het kansloos is, maar houd er rekening mee dat er naast jou nog minstens 5 meiden per week hem mee uit vragen.
haha, ja daar heb ik ook al aan gedacht!
Ik zie wel hoe het loopt
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 19:29
Alessia
Alessia is offline
Citaat:
Emma Fa... schreef op 01-05-2007 @ 20:01 :
haha, ja daar heb ik ook al aan gedacht!
Ik zie wel hoe het loopt

in ieder gewal (eenmal de rijlessen zijn afgelopen) heb je toch niks te verliezen??
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 23:18
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
En Joegoslaaf.

Maar sowieso, een normale 28-jarige zal niks met een 18-jarige willen lijkt me, dus ik zou er niet teveel hoop op vestigen.
Oud 02-05-2007, 06:29
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Broeder schreef op 02-05-2007 @ 00:18 :
Maar sowieso, een normale 28-jarige zal niks met een 18-jarige willen lijkt me, dus ik zou er niet teveel hoop op vestigen.
Dat is ook weer niet waar, dat ligt maar net aan de personen Toen ik 18 was, leerde ik mijn toenmalige vriend kennen en die was 28. Dat is helaas stukgelopen na 3,5 jaar, maar dat had weer andere redenen
Oud 02-05-2007, 07:41
Crimson
Crimson is offline
ook mijn rijinstructeur is 28. leuke kerel idd, en zijn vriendin (wat de zus van een vriend van me is ) kent ie ook uit de auto, zij was 18 en hij 24 oid, dus het kan best
ik zou gaan lessen bij iemand anders, en vervolgens je oude rij instructeur mee uit vragen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 07:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Broeder schreef op 02-05-2007 @ 00:18 :
En Joegoslaaf.

welke 28 jarige wilde geen seks met een jong ding?
Oud 02-05-2007, 08:56
juno
juno is offline
Ik zou niks met hem beginnen zolang hij nog mijn rij instructeur was. Hij zal dat in ieder geval ook niet willen, dus zet hem maar niet op die manier voor het blok.

Het beste is misschien te wachten tot jij je rijbewijs gehaald hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2007, 11:29
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-04-2007 @ 18:11 :
Wat Mephostophilis zegt inderdaad.

18 en 28 is best mogelijk hoor. Het lijkt veel, maar valt reuze mee. (Dat uit de mond van iemand die al 7 jaar samen is met iemand die 10 jaar ouder is.)
Mooi dat je gelukkig ermee bent, maar; 7 jaar? Dus toen het begon was jij 15 en hij 25 ? Dat lijkt me toch compleet belachelijk. Van jou kant valt er eventueel iets voor te zeggen maar waar zat die kerel met zijn hoofd?

Laatst gewijzigd op 02-05-2007 om 11:34.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 11:43
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 02-05-2007 @ 12:29 :
Mooi dat je gelukkig ermee bent, maar; 7 jaar? Dus toen het begon was jij 15 en hij 25 ? Dat lijkt me toch compleet belachelijk. Van jou kant valt er eventueel iets voor te zeggen maar waar zat die kerel met zijn hoofd?
Dat snap ik dus nooit, waarom kan een jong meisje wel op een oudere jongen vallen en nooit een oudere jongen op een jong meisje? Ik bedoel meisjes van 15 springen nog wel wat in het rond maar dat betekent nog niet dat ze verstandelijk gehandicapt zijn ofzo. Ze kunnen even lief en zelfs slimmer zijn dan menigeen oudere vrouw. En levenservaring heeft niemand op die leeftijd dus daar kan je ze ook niet op afrekenen. Levenservaring is zowiezo overschat.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 12:12
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-05-2007 @ 08:57 :
Nou ja, mocht ik zo oud zijn zou ik eerder iemand van m'n eigen leeftijd zoeken, of tenminste van een jaar of twintig in plaats van iemand die net uit de pubertijd is. Maar goed, ik ben vast nogal ouderwets om te denken dat de meesten zo denken
Oud 02-05-2007, 12:26
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Lotte schreef op 02-05-2007 @ 12:43 :
Dat snap ik dus nooit, waarom kan een jong meisje wel op een oudere jongen vallen en nooit een oudere jongen op een jong meisje? Ik bedoel meisjes van 15 springen nog wel wat in het rond maar dat betekent nog niet dat ze verstandelijk gehandicapt zijn ofzo. Ze kunnen even lief en zelfs slimmer zijn dan menigeen oudere vrouw. En levenservaring heeft niemand op die leeftijd dus daar kan je ze ook niet op afrekenen. Levenservaring is zowiezo overschat.
Heeft ook niet zoveel met levenservaring te maken, denk ik. Levenservaring is zeker niet onderschat, maar niet echt leeftijdsgebonden. Denk ik.

Natuurlijk kan een oudere jongen op een veel jonger meisje vallen. Die "nooit" klopt dus niet. Maar heel vaak hebben beiden in dat geval andere verwachtingen van elkaar, en een ander levensritme.

Mag ik even veralgemenen? Voor een 28-jarige is een tien jaar jonger meisje vooral fysiek interessant, en je wordt wat minder geconfronteerd met het naar de 30 toegaan. Via je nieuwe vriendin opnieuw in het studentenmilieu terechtkomen is al heel wat minder leuk. Voor de meesten. Toch een veel minder leuk vooruitzicht dan het voor dat meisje is, omdat zij én het voordeel van haar jeugdigheid heeft, én via haar vriend een stapje in de grote-mensen-wereld kan zetten.

En hoe lief en slim ze ook mag zijn, voor een 28-jarige is het ook geen groot feest om je in een vriendenkring en uitgaanswereld van 18-jarigen te storten.

Volgens mij loop je bij een 18-28-relatie dus vooral het gevaar dat het op lange termijn niet werkt. Maar enfin, op dit moment speelt (toeval of niet) 18-39 van serge gainsbourg... Eén van de honderdduizend voorbeelden dat het even goed wel kan werken.
Oud 02-05-2007, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 02-05-2007 @ 13:12 :
Nou ja, mocht ik zo oud zijn zou ik eerder iemand van m'n eigen leeftijd zoeken, of tenminste van een jaar of twintig in plaats van iemand die net uit de pubertijd is. Maar goed, ik ben vast nogal ouderwets om te denken dat de meesten zo denken
Weet je wat dan het leuke is, over het algemeen 'zoek' je niet degene uit op wie je verliefd wordt.
Het klinkt heel cliche enzo, maar als jij nou dolverliefd wordt op een meisje dat dan toevallig (blijkt vaak zelfs wat later) 10 jaar jonger is dan stop jij ermee enkel en alleen omdat ze jonger is?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 13:32
Vice
Vice is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-05-2007 @ 08:57 :
Misschien valt die kerel wel op 40+ers.
Oud 02-05-2007, 13:33
Broeder
Broeder is offline
Het lijkt me sterk dat dat gebeurt, want waarschijnlijk heb ik op m'n 28e vrij weinig contact met 18-jarigen. En zelfs als ik dat wel heb lijkt het me niet echt waarschijnlijk. Maar goed, wat anderen doen zal mij niets uitmaken, het was meer een reactie op de ts dat ze er (dacht ik althans) niet teveel van moet verwachten.
Oud 02-05-2007, 13:35
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Vice schreef op 02-05-2007 @ 14:32 :
Misschien valt die kerel wel op 40+ers.
Of heeft 'ie allang thuis een Patsy Stone-look-a-like op de bank zitten.
Oud 02-05-2007, 14:43
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Lotte schreef op 02-05-2007 @ 12:43 :
Meisjes van vijftien zijn inderdaad niet verstandelijk gehandicapt. Jij zegt dat ze slimmer zijn dan menig oudere vrouw. Een volkomen uit de lucht gegrepen vaststelling. Er zal vast wel ergens een meisje van vijftien rondlopen die slimmer is dan een vrouw van in de twintig, maar of dat nou een reden is om een relatie te beginnen, het lijkt me toch niet. Vast staat sowieso dat meisjes in de derde klas van de middelbare school zich in totaal andere sferen bevinden dan mannen van vijfentwintig. Hoe een man van dergelijke leeftijd het in zijn hoofd haalt iets te beginnen met een meisje van vijftien is echt onbegrijpelijk voor mij. Er zijn op zoveel punten verschillen.. en als ik naar de meisjes van vijftien kijk die ik persoonlijk meemaak dan moet ik er niet aan denken een relatie met ze te hebben. En ik ben nog geeneens vijfentwintig. Het is hele idee komt op mij gewoon over als zeer vreemd..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 02-05-2007 @ 14:33 :
Het lijkt me sterk dat dat gebeurt, want waarschijnlijk heb ik op m'n 28e vrij weinig contact met 18-jarigen. En zelfs als ik dat wel heb lijkt het me niet echt waarschijnlijk. Maar goed, wat anderen doen zal mij niets uitmaken, het was meer een reactie op de ts dat ze er (dacht ik althans) niet teveel van moet verwachten.
Je snapt mijn punt niet

Laatst gewijzigd op 02-05-2007 om 17:45.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 18:01
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 02-05-2007 @ 15:43 :
Hoe een man van dergelijke leeftijd het in zijn hoofd haalt iets te beginnen met een meisje van vijftien is echt onbegrijpelijk voor mij.
Agree.
& Natuurlijk zijn meisjes van 15 niet verstandelijk gehandicapt, jeez -_- Maar het zijn wel pubers, vaak zowel lichamelijk als emotioneel nog niet volgroeid + voorderest wat smokin zegt.
(en er zullen heus wel uitzonderlijk volwassen 15 jarige meisjes zijn. ergens. )
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 18:30
lob#2
lob#2 is offline
Bloed kruipt waar het niet gaan kan, het zelfde met liefde.
Als je in de kroeg staat en jouw ogen ontmoeten de ogen van een ander, dan kan het zomaar zijn dat je opeens stijf staan van de vlinders. Je kop denkt dan echt niet: hmm, hoe oud zal hij/zij zijn. Je hebt die gevoelens en geloof me, daar kom je niet zomaar vanaf.
Natuurlijk kan je ervoor kiezen om de stap niet te wagen, omdat je het leeftijdsverschil teveel vind. Maar ik vraag me altijd af, waarom leeftijdsverschil een reden moet zijn om ergens niet aan te beginnen. Je kunt het altijd proberen, je hebt die gevoelens niet zomaar. Blijkt dan later in je relatie dat het niet werkt, of het niet goed gaat, dan ga je uit elkaar. Net zoals andere stelletjes dat doen.

Ik ben al ruim een jaar heel gelukkig met iemand die veel ouder is!
Oud 02-05-2007, 18:40
bingomassacre
bingomassacre is offline
Ik kan me best voorstellen dat een relatie tussen een 30 jarige en een 17/18 jarige kan werken. En natuurlijk kun je verliefde gevoelens niet sturen, maar iemand van 25+ die verliefd wordt op een 15 jarige, dat vind ik wel vreemd.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 20:22
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 02-05-2007 @ 15:43 :
Meisjes van vijftien zijn inderdaad niet verstandelijk gehandicapt. Jij zegt dat ze slimmer zijn dan menig oudere vrouw. Een volkomen uit de lucht gegrepen vaststelling. Er zal vast wel ergens een meisje van vijftien rondlopen die slimmer is dan een vrouw van in de twintig, maar of dat nou een reden is om een relatie te beginnen, het lijkt me toch niet. Vast staat sowieso dat meisjes in de derde klas van de middelbare school zich in totaal andere sferen bevinden dan mannen van vijfentwintig. Hoe een man van dergelijke leeftijd het in zijn hoofd haalt iets te beginnen met een meisje van vijftien is echt onbegrijpelijk voor mij. Er zijn op zoveel punten verschillen.. en als ik naar de meisjes van vijftien kijk die ik persoonlijk meemaak dan moet ik er niet aan denken een relatie met ze te hebben. En ik ben nog geeneens vijfentwintig. Het is hele idee komt op mij gewoon over als zeer vreemd..
Ik zei dat ze slimmer kunnen zijn. En natuurlijk kies je je partner niet op slimheid, het is niet zo dat je denkt ha die is slim, nou daar moet ik maar eens een relatie mee beginnen. Maar wanneer een meisje van 15 zich gedraagt als een 15-jarige, lief en slim is, dan snap ik niet waarom een jongen van 25 niet verliefd zou kunnen worden op dat meisje. Daar komt nog eens bij dat 15-jarigen er allemaal anders uitzien en dat jij sommige meisjes misschien wel te oud inschat en dat jij daardoor een vertekend beeld heb van 15-jarige meisjes. Want de 15-jarige vriendinnen die ik ken zijn eigenlijk allemaal best wel volwassen en volwaardig als je ze eenmaal leert kennen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 23:32
Vice
Vice is offline
Omg, volwaardig. Alsof normaal gesproken 15-jarige meisjes dat niet zijn.
Oud 03-05-2007, 01:17
smvs
smvs is offline
Citaat:
Lotte schreef op 02-05-2007 @ 21:22 :
Ik zei dat ze slimmer kunnen zijn. En natuurlijk kies je je partner niet op slimheid, het is niet zo dat je denkt ha die is slim, nou daar moet ik maar eens een relatie mee beginnen. Maar wanneer een meisje van 15 zich gedraagt als een 15-jarige, lief en slim is, dan snap ik niet waarom een jongen van 25 niet verliefd zou kunnen worden op dat meisje. Daar komt nog eens bij dat 15-jarigen er allemaal anders uitzien en dat jij sommige meisjes misschien wel te oud inschat en dat jij daardoor een vertekend beeld heb van 15-jarige meisjes. Want de 15-jarige vriendinnen die ik ken zijn eigenlijk allemaal best wel volwassen en volwaardig als je ze eenmaal leert kennen.
Als jij jouw 15-jarige vriendinnen als volwassen ziet zegt dat misschien nog wel het meeste over jouw eigen volwassenheid
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 15:01
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Poggy schreef op 02-05-2007 @ 18:41 :
Je snapt mijn punt niet
Natuurlijk wel, het is alleen niet bepaald relevant. Maar puur hypothetisch: misschien wel.
Oud 03-05-2007, 18:13
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Mijn laatste instructeur (heb er 2 gehad en 1 instructrice) viel wel in de categorie lekker ding hoor. Niet mijn type alleen. Hij was 23.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 21:40
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
smvs schreef op 03-05-2007 @ 02:17 :
Als jij jouw 15-jarige vriendinnen als volwassen ziet zegt dat misschien nog wel het meeste over jouw eigen volwassenheid
Ach ja, misschien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten