Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Is er in de auto ook al iets gebeurd ? Of zei 1 van jullie, zullen we elkaar nog eens zien ? Was jij ook al gek op hem tijdens het rijden? |
![]() |
||
Citaat:
Als je geslaagd bent moet je het gwn gaan *vieren* met hem ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zie wel hoe het loopt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
in ieder gewal (eenmal de rijlessen zijn afgelopen) heb je toch niks te verliezen?? |
![]() |
||
Citaat:
Maar sowieso, een normale 28-jarige zal niks met een 18-jarige willen lijkt me, dus ik zou er niet teveel hoop op vestigen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-05-2007 om 11:34. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Natuurlijk kan een oudere jongen op een veel jonger meisje vallen. Die "nooit" klopt dus niet. Maar heel vaak hebben beiden in dat geval andere verwachtingen van elkaar, en een ander levensritme. Mag ik even veralgemenen? Voor een 28-jarige is een tien jaar jonger meisje vooral fysiek interessant, en je wordt wat minder geconfronteerd met het naar de 30 toegaan. Via je nieuwe vriendin opnieuw in het studentenmilieu terechtkomen is al heel wat minder leuk. Voor de meesten. Toch een veel minder leuk vooruitzicht dan het voor dat meisje is, omdat zij én het voordeel van haar jeugdigheid heeft, én via haar vriend een stapje in de grote-mensen-wereld kan zetten. En hoe lief en slim ze ook mag zijn, voor een 28-jarige is het ook geen groot feest om je in een vriendenkring en uitgaanswereld van 18-jarigen te storten. Volgens mij loop je bij een 18-28-relatie dus vooral het gevaar dat het op lange termijn niet werkt. Maar enfin, op dit moment speelt (toeval of niet) 18-39 van serge gainsbourg... Eén van de honderdduizend voorbeelden dat het even goed wel kan werken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het klinkt heel cliche enzo, maar als jij nou dolverliefd wordt op een meisje dat dan toevallig (blijkt vaak zelfs wat later) 10 jaar jonger is dan stop jij ermee enkel en alleen omdat ze jonger is? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 02-05-2007 om 17:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
& Natuurlijk zijn meisjes van 15 niet verstandelijk gehandicapt, jeez -_- Maar het zijn wel pubers, vaak zowel lichamelijk als emotioneel nog niet volgroeid + voorderest wat smokin zegt. (en er zullen heus wel uitzonderlijk volwassen 15 jarige meisjes zijn. ergens. ) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: