Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2007, 00:04
djsand-r
djsand-r is offline
Zucht.. wat kan het fijn zijn om verliefd te zijn.. Maar ook oh zo klote!

(ik toenmalig 17 jarige, zij 1 jaar ouder)
Mijn situatie: We begonnen vorig jaar beetje aan het einde van de zomer met afspreken, ik ken haar via een maatje van me.
In het begin was het voor mij meer van.. "Ik wil je .. maar wil geen relatie" En voor haar ook min of meer een uitdaging, althans dat heeft ze me verteld..
het was voor haar weer net uit met een vriend en kwam terug van vakantie. Veel afspreken, zoenen en samen gewoon chillen.

We hebben zo'n 3 maanden gewacht met verder gaan dan zoenen, toen was het tevens ook officieel geworden (de relatie).

Begin december kreeg zij het idee vrij te willen zijn, ondanks haar gevoelens voor mij. Het gaat uit. Een maand later gaat het weer aan, omdat we elkaar toch echt zwaar missen! nog geen 2 maanden later is het weer uit .. omdat zij er weer van overtuigd is dat ze vrij wilt zijn.. Na een heftige ruzie en gezeik over dat ze met een ander zou hebben gezoend, wat totaal in haar recht staat natuurlijk, besluiten we weer met elkaar om te gaan.. Alleen spreken we nu niet meer af bij elkaar thuis en is het enkel op neutrale plekken, omdat we beiden aangegeven hebben (nog) geen relatie weer met elkaar aan te willen gaan. Ik vanwege de pijn die ze me bezorgd heeft, zij omdat ze nog vrij wilt zijn. Dus gewoon daten enzo.

Kan iemand mij uitleggen of uit eigen ervaring vertellen hoe de *bliiieeppp* zij in elkaar steekt, haha. ik kan er geen touw aan vast knopen, en zij kan het ook niet uitleggen.. alleen enkel zeggen hoe ze voelt.

heelluupp.. mocht je nog meer informatie willen dan ik gegeven heb om mij beter te kunnen hebben .. vraag het gerust!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2007, 07:05
Dott
Dott is offline
Zo moeilijk is het niet.
Op het moment dat ze wat vasts met je heeft, voelt ze zich benauwd en weet ze zeker dat ze vrij wil zijn.. op het moment dat ze vrij is, mist ze jou toch wel weer en denkt ze van niet..

Zo moeilijk is dat toch niet?
Als ik jou was zou ik het lekker bij afspreken houden, en mooi ook met andere meiden gaan daten, al is dat misschien makkelijker gezegd dan gedaan.
Oud 10-05-2007, 08:01
Verwijderd
Nou heel simpel. Ze is niet verliefd op je, en is dat nooit geweest, maar wil wel aandacht en maakt daarom misbruik van jou.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 08:11
WolterB
WolterB is offline
Zij lijkt niet te weten wat ze wil. Heeft ze het één, wil ze het ander. Als ze dat heeft, wil ze weer wat ze eerst had.

Ik denk dat je een nieuwe teleurstelling moet voorkomen en niet weer iets vasts met haar beginnen, want het patroon dat zich nu voortdoet is er eentje die waarschijnlijk zo door zal blijven gaan tussen jullie.
Oud 10-05-2007, 08:33
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
djsand-r schreef op 10-05-2007 @ 01:04 :
Zucht.. wat kan het fijn zijn om verliefd te zijn.. Maar ook oh zo klote!

(ik toenmalig 17 jarige, zij 1 jaar ouder)
Mijn situatie: We begonnen vorig jaar beetje aan het einde van de zomer met afspreken, ik ken haar via een maatje van me.
In het begin was het voor mij meer van.. "Ik wil je .. maar wil geen relatie" En voor haar ook min of meer een uitdaging, althans dat heeft ze me verteld..
het was voor haar weer net uit met een vriend en kwam terug van vakantie. Veel afspreken, zoenen en samen gewoon chillen.

We hebben zo'n 3 maanden gewacht met verder gaan dan zoenen, toen was het tevens ook officieel geworden (de relatie).

Begin december kreeg zij het idee vrij te willen zijn, ondanks haar gevoelens voor mij. Het gaat uit. Een maand later gaat het weer aan, omdat we elkaar toch echt zwaar missen! nog geen 2 maanden later is het weer uit .. omdat zij er weer van overtuigd is dat ze vrij wilt zijn.. Na een heftige ruzie en gezeik over dat ze met een ander zou hebben gezoend, wat totaal in haar recht staat natuurlijk, besluiten we weer met elkaar om te gaan.. Alleen spreken we nu niet meer af bij elkaar thuis en is het enkel op neutrale plekken, omdat we beiden aangegeven hebben (nog) geen relatie weer met elkaar aan te willen gaan. Ik vanwege de pijn die ze me bezorgd heeft, zij omdat ze nog vrij wilt zijn. Dus gewoon daten enzo.

Kan iemand mij uitleggen of uit eigen ervaring vertellen hoe de *bliiieeppp* zij in elkaar steekt, haha. ik kan er geen touw aan vast knopen, en zij kan het ook niet uitleggen.. alleen enkel zeggen hoe ze voelt.

heelluupp.. mocht je nog meer informatie willen dan ik gegeven heb om mij beter te kunnen hebben .. vraag het gerust!
Ze is niet echt geïnteresseerd in je. Ze geniet misschien van je aandacht en mist bepaalde dingen van vroeger soms, maar ze vind je niet echt leuk. Niet moeilijk te concluderen hoor. De feiten vertellen ons dat ze elke keer naar korte tijd met je samen te zijn er weer een einde aan maakt. Dat is niet ingewikkeld maar houd gewoon in dat haar romantische interesse aan de lage kant is.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 08:35
dallie
dallie is offline
Ach, je kan best seks met haar hebben als je maar niet meer verwacht dan dat.
Oud 10-05-2007, 08:39
Verwijderd
ik zou zeggen dat er twee mogellijkheden zijn:
- ze vindt jou wel leuk, maar ze vindt een relatie niet leuk
- ze vindt een relatie wel leuk, maar ze vindt jou niet leuk

In het eerste geval kan het misschien over een jaar of vijf ofzo nog wel werken. In het tweede geval gaat het echt niet werken. Misschien gaat het wel weeraan, maar dan gaat het daarna net zo hard weer uit.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 09:04
dallie
dallie is offline
Alsof iemand 5 jaar gaat 'wachten' op een wispelturig meisje
Oud 10-05-2007, 10:09
Verwijderd
Ja, de kans lijkt me groot dat tegen de tijd dat zij klaar is voor een relatie, hij allang niets meer in haar ziet.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 10:19
igfy
igfy is offline
Ik zou er ook niet meer op wachten als ik TS was. Als je iedere keer zo teleurgesteld wordt, dan kun je je nooit meer vol vertrouwen in een relatie begeven met die persoon. Bovendien zou ik niet met anderen gaan zoenen als ik nog veel voor iemand voel en weet dat dat wederzijds is, dus dat zegt misschien ook iets over haar gevoelens...
Oud 10-05-2007, 10:34
gurl19
gurl19 is offline
Ik zou het nu een poosje lekker algemeen houden. Wel afspreken op 'neutrale' plekken. Leuke dingen doen en genieten van elkaar.

Maar tegelijkertijd zou ik ook doorgaan met mijn leven. Tijdens het stappen misschien een beetje om je heen kijken naar meisjes die niet zo zijn.

Ik vind dat ik niet kan bepalen wat zij denkt aan de hand van jou verhaal. Dat kunnen teveel mogelijkheiden zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 12:18
Verwijderd
hmm duidelijk gevalletje van iemand die je hart gaat breken.

Is het t waard? hoogst waarschijnlijk dat je a.s. keer weer gedumpt word. Hoe kan ze wat aan de reden doen als ze zelf niet weet wat t is?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 13:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 10-05-2007 @ 11:34 :
Ik zou het nu een poosje lekker algemeen houden. Wel afspreken op 'neutrale' plekken. Leuke dingen doen en genieten van elkaar.

Maar tegelijkertijd zou ik ook doorgaan met mijn leven. Tijdens het stappen misschien een beetje om je heen kijken naar meisjes die niet zo zijn.
Dit.
Maar of dat nou echt gaat werken weet ik niet. (Ik weet van mezelf als ik verliefd ben op iemand, dan kan ik alleen maar aan diegene denken en komt het niet eens in me op om met anderen te zoenen.)
Mocht je dat nou ook hebben, dan zou ik het afkappen met dat meisje, anders word je nooit gelukkig
Oud 10-05-2007, 13:23
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
djsand-r schreef op 10-05-2007 @ 01:04 :
Mijn laatste 'ex' (heeft maar een paar maanden geduurd, dus niet echt serieus) was ook erg vaag. Toen ik haar beter leerde kennen bleek het kwa relaties nogal een moeilijk type te zijn. We deden wel erg veel samen, hadden seks, alles d'r op en d'r an, maar ze wou het geen relatie noemen ("gekwetst worden bla bla"). Op een gegeven moment ga je dan toch verder kijken, en heb dat toen afgebroken toen ik een ander (leuker) meisje tegenkwam, en da's nu m'n vriendin.

Dus: zij wil geen relatie: prima. Dan heb je 'iets' waarbij je wel de voordelen hebt (samen zijn, seks, etc.) zonder de nadelen (niet met andere meiden dingen mogen doen). Als ze daar problemen mee heeft, tja, da's haar keuze.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Dott schreef op 10-05-2007 @ 08:05 :
Zo moeilijk is het niet.
Op het moment dat ze wat vasts met je heeft, voelt ze zich benauwd en weet ze zeker dat ze vrij wil zijn.. op het moment dat ze vrij is, mist ze jou toch wel weer en denkt ze van niet..
dit heb ik ook vaak gehad,maar wel in de fase nadat mijn relaties op de klippen liepen..

je zoekt de aandacht die je gewend was tijdens je relatie, weet dat je het bij iemand kan krijgen, dus makkelijk, maar wanneer je die aandacht hebt benauwd hij je en dus kap je het weer af...

kortom

zoek een ander meisje.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 13:30
juno
juno is offline
Als ze je echt leuk vindt, twijfelt ze niet. Ik ben bang dat ze je niet leuk genoeg vindt, en ik weet uit ervaring dat dat ook niet gaat gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 18:51
djsand-r
djsand-r is offline
haha.. dat dacht ik dus ook .. maargoed voor ik evt maatregelen wou nemen wou ik ff vragen naar meningen van anderen ..

danku allen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten